Sari la conținut

Sari la conținut


- - - - -

Reintroducerea vacanței intersemestriale: "Copiii trebuie aduși la munte să schieze, să se dea cu snowboardul"

petitie vacanta

6 raspunsuri la acest subiect

#1
redactor

redactor

    Membru VIP

  • Administrators
  • 14.054 mesaje

Postat 09 februarie 2022 - 11:20

dragi parinti de scolari, ce parere aveti de aceasta petitie?

 

Petiție pentru vacanța intersemestrială. 60 de resorturi din zona de munte cer Ministerului Educației să fie reintroduse zilele libere din februarie pentru școlari. Reprezentanții din turism spun că economia locală ar avea numai de câștigat. De partea lor sunt elevii, părinții și profesorii, care susțin că e nevoie de o pauză între semestre. În lipsa vacanței din acest an, mulți dintre părinți și-au învoit copiii de la școală și i-au dus la munte.

 

Mie mi se pare un pic bizar, dar poate pentru ca nu sunt in aceasta categorie de parinti.

 

voi ce credeti?



#2
viviana

viviana

    Membru VIP

  • Moderators
  • 26.324 mesaje

Postat 09 februarie 2022 - 11:57

Tardiv.

Anul  asta nu a fost vacanta intersemestriala.

Semestrul II a inceput pe 17 ianuarie.



#3
monicabo

monicabo

    Membru de baza

  • Membri
  • PunctPunctPunctPunctPunctPunct
  • 9.191 mesaje

Postat 09 februarie 2022 - 15:56

Asta e, totul a fost bulversat de coronavirus. O gramada de intreruperi, o gramada de saptamani de scoala online care a lasat multe goluri copiilor.... 

La ce vraiste a fost in ultimii 2 ani cu invatamantul si cu exemenele care bat la usa, numai la vacanta de iarna nu ma gandesc acum...

Ne mai auzim la anul cu chestia asta, acu' vine primavara  [:)]



#4
Collins20

Collins20

    Membru senior

  • Membri
  • PunctPunctPunctPunctPunct
  • 3.329 mesaje

Postat 09 februarie 2022 - 18:27

Mie mi se pare bizar cand parintii trebuie sa faca regulile...