User's Tags

• Timeline View
Vezi mai mult
  • Am primit geanta bebelusului

Astazi am primit un cadou foarte frumos si util - Geanta bebelusului!Imi place ca are multe lucruri utile pe care le voi folosi pentru fetita mea, iar geanta va fi foarte utila in plimbarile pe care le vom face impreuna. Am citit multe articole pe site-ul despre copii si am aflat multe informatii in...
  • Pregatirea pentru maternitate

Mai este mai putin de o luna pana cand se va naste fetita noastra. De cateva luni tot strang lucruri, le primesc, le cumpar, le spalsi aranjez pentru a fi cat mai bine pregatiti atunci cand ea va veni pe lume. Sunt atat de frumoase lucrurile pentru bebelusi!Astazi m-am apucat sa fac usor, usor si ba...
  • Ce visuri si sperante am pentru Mati?

Imi doresc ca fetita noastra, Matilda, sa aiba o viata frumoasa in care sa invete multe lucruri. Imi doresc sa fie sanatoasa mereu si sa fie inconjurata de oameni care ii arata ce e blandetea, sunt sociabili si le pasa de ea. La fel si Mati, sper sa aiba atatia prietenicati are nevoie si isi doreste...
  • Cel mai bun lucru in a fi insarcinata

E greu sa imi dau seama care e cel mai bun lucru in a fi insarcinata. Sunt foarte multe- de la faptul ca radiez, sunt fericita si masimt implinita, la faptul ca aduc plina de speranta o noua viata in aceasta lume. Da, poate ca cel mai frumos lucru este ca sarcina este o perioada de tranzitie pentru ...
  • Ne plimbam impreuna peste tot

De cand sunt in concediu prenatal ma simt ca si cand as fi intr-o vacanta continua. Imi place ca am timp pentru mine, sa fac lucruri pecare candva le aveam doar puse pe o lista sau le-am amanat. E bine ca am timp sa ma plimb prin oras pe la muzee, cumparaturi, filme si alte activitati artistice. Nu ...
  • Emotii cu analizele

De multe ori am auzit ca la prima sarcina iti faci foarte multe griji. Deseori nu sunt intemeiate, insa din dorinta ca totul sa fie bine, uneori cel mai mic motiv de panica sau ceva ce nu functioneaza in parametri normali te ingrijoreaza. Eu dintotdeauna am incercat sa fiu o persoana realista care i...
  • Documentarea despre bebeluseala

In tot ceea ce am facut pana acum mi-au placut predictibilitatea si sa fiu pregatita pentru ce va urma. La fel am facut si cu sarcina, amplanificat-o, apoi cand s-a intamplat, am incercat sa ma pregatesc cat mai bine cu informatii legate de sarcina si cresterea bebelusului. Nu imi este deloc greu ma...
  • Concediu pentru urmatorii doi ani

Concediul de maternitate pentru urmatorii doi ani este ceva la ce m-am tot gandit in ultimele luni. Sunt un om caruia ii place munca, ma motiveaza sa muncesc, sa simt ca eu contribui la ceva, sa fiu recunoscuta si apreciata si sa interactionez cu oamenii jur, sa ii ajut. In acelasi timp, simt nevoia...
  • Nesting

De cativa ani sunt fascinata de pasari si de cat de mult muncesc ele sa isi faca cuiburi, sa aiba grija de puii lor, lucreaza neincetat la asta. Timp de mai multi ani, o familie de randunele a tot venit la parintii mei la tara si si-au facut cuib in fiecare primavarala streasina casei. Pareau neobos...
  • In fiecare zi o poza

Ne-am gandit ca ar fi frumos sa avem o amintire din perioada in care eram insarcinata cu copilul nostru. O amintire care sa dureze si sa arate istoric cum aratam eu si corpul meu si cat de mare era burtica in fiecare saptamana de sarcina. Am inceput acest exercitiu in trimestrul I de sarcina, cand b...
  • In concediu in Grecia insarcinata

Ne-am tot gandit daca si unde sa mergem in concediu. Am asteptat rezultatele de la morfologia de trimestrul I, apoi ne-am gandit sa planificam o plecare in vacanta.Cum avionul nu era o optiune de transport (chiar mi-a recomandat doctorul sa nu merg cu avionul), am decis sa mergem cu masina in Grecia...
  • La mare la Corbu insarcinata

Zile toride de august. Ne-am propus sa mergem un weekend prelungit la mare. Ne place la Corbu pentru ca e mai salbatic, nu e nimic amenajat pe plaja, insa ai totusi un confort ca sunt niste cherhanale si un magazin alimentar langa plaja. E o ocazie buna sa merg pentru prima data la mare insarcinata....
  • Cum e sa stiu ca e protejata

In fiecare zi o simt din ce in ce mai bine cum se misca in burta mea. Si imi dau seama ca ea creste, invata acolo unde sta acum si aresentimente. Atunci cand stau asezata sau intinsa in pat, fetita se misca mai mult. Sunt sigura ca face asta si cand dorm eu, doar ca nu constientizez.E acolo, e preze...
  • Ce a insemnat sa le spunem celor din jur ca asteptam un copil

A fost foarte emotionant cand eu si Cristi am aflat ca asteptam un bebelus. Radiam de fericire si in acelasi timp eram tematori sisperam ca totul sa evolueze bine, iar bebe sa fie sanatos. Impreuna am decis sa amanam sa le spunem celor din jur ca sunt insarcinata pana cand aveam facute analizele si ...
  • Cum e sa stiu ca bebe e acolo

Pana acum au fost 7 luni in care bebelusa a crescut de la un bob mic, mic de mac pana la 2.1 kilograme. Acum deja este de marimea unuipepene galben (yummy!).Este de-a dreptul fascinant cum se dezvolta corpul uman si cum creste o noua viata. Am urmarit in diverse aplicatii si carti despre schimbarile...
  • Craciun cu Mati in burtica

Decembrie 2023- Craciun alaturi de familie. Si cel mai important- Craciun alaturi de Cristi si Matilda. Ea este inca in burtica mea,nu am vazut-o inca, insa o cunosc atat de bine. Ii simt miscarile in burtica dimineata si seara (mai ales seara). De la niste batai micutesi aproape insesizabile, la ni...
  • Prima data si alte dati cand am simtit-o miscandu-se

Intotdeauna am avut un sentiment usor straniu cand femei insarcinate imi spuneau sau imi aratau ca bebelusul din burta lor se misca. Si mi-am zis ca la fel de straniu mi se va parea si atunci cand al meu va face asta. Era noapte de octombrie si amandoi, eu si Cristi, ne-am pus in pat sa adormim. Si ...
  • Prima ta jucarie, Kaloo

Draga Matilda, Ne-am gandit sa iti luam o jucarie, un iepuras cu urechi lungi, luungi care speram sa fie cel mai bun prieten al tau. Vrem sa ai cadoul acesta de la mami si tati, inca de cand vei ajunge pentru prima oara acasa. Si sa poti sa il strangi oricand in brate, sa iti aduca alinare si sa te...
  • A doua ecografie importanta

Mati, e fiecare data cand am stiut ca o sa merg sa te vad la o ecografie, am fost emotionata. Si de fiecare data cand te-am vazut mi-au curs cateva lacrimi in coltul ochiului. Ma bucur ca doctorul ne-a confirmat ca esti bine si cresti acolo in burtica unde mami poate sa te protejeze si sa aiba gri...
  • Am aflat sexul bebelusului

Daca va fi fetita, stim deja ce nume ii vom da. Dar daca va fi baietel, trebuie sa ne gandim. Nu conteaza, important e ca bebelusul sa fiebine. La inceput de august am fost la o clinica sa fac niste analize genetice sa ne asiguram ca bebelusul e bine. Exista o optiune sa vedem sicare este sexul copi...
  • Asteptam un bebelus

Ne-am gandit cum ar fi sa avem un bebelus impreuna. Sa dam viata unei fiinte care sa creasca din iubirea noastra. Si am planificat asta,ne-am asigurat ca suntem sanatosi si ca e momentul potrivit. Am sarbatorit aceasta idee inainte sa ne apucam sa il concepem. Apoi lucrurile au decurs atat de firesc...
  • Numele Matilda

Iunie 2022 This is fromThis is fromThis is from Matilda... Just like Johnny Flynn said: The breath I've taken and the one I must to go onPut the grenade pin in your hand So you understand who's bossMy defeat sleeps top to toe with her success. And she needs youThis is from MatildaAnd she needs yo...
  • Prima pagina din poveste

Inceput de mai 2023   Oare cum se hotarasc oamenii ca vor sa faca copii? Asa, pur si simplu? Sau sunt calcule intense in spate? Ori este vreun ceas biologic careincepe dintr-o data sa sune? Sau poate sunt toate la un loc. Pentru mine si Cristi, sa avem un bebelus este un pas firesc al relatie...