Sarcina pe saptamani

27572

Blogeri Activi
    1882
  • Bebe calator inca din burtica

Eu si sotul suntem o familie calatoare, adoram la nebunie sa exploram lumea si sa umblam brambura fie in tara sau in afara ei. Anul acesta calatoriile au fost mult mai deosebite, fiindca la drum por...
  • Vacanta in timpul sarcinii

Nu am renunțat deloc la vacanțele programate astfel încât, prima vacanță serioasă a fost cea din Valencia, Spania. Eram cu sarcina în primul trimestru și am făcut mulți kilometri pe jos! Sotul nu m-a ...
  • Vacanta

In blogurile anterioare am vorbit despre lucruri mai puțin plăcute precum infertilitatea, fertilizarea în vitro, cât și despre sangerare si hematom. Dragi mămici cu burtici, vă sfătuiesc din toată i...
  • Atacul gazelor

Spine aplicatia: saptamana 22 de sarcina: atac de gaze. Si nu glumesc! Ce arsuri! Ce nebunie! Totuși! Ma simt super bine! Imi fac planuri de Crăciun, caut cadouri, încep sa cumpăr jucării unisex :D sa...

Eram insarcinata in 7 luni si am decis sa mergem cateva nopti la Predeal. Nu a fost o idee foarte buna , eu de la inceputul sarcinii am avut placenta mai jos , iar de la 5 luni colul meu a inceput sa ...
  • Saptamana 22

Buna fetelor.In saptamna 22 dupa ce am fost la control la cateva zile dupa am plecat in vacanta in Grecia.Noi ne am dorit mult sa mergem in aceasta vacanta mai ales ca era ultima vacanta in 2 .De la a...
  • Cu burtica la plaja

Deși am zis ca nu o sa mergem nicăieri în concediu pentru ca eram destul de gravida.. Cu o burta maaare,am făcut un compromis pentru celalalt copil și am mers la mare. Nu pot sa spun ca m.am distrat c...
  • 26 saptamani

26 s in concediu. Cu todler de 2 ani cu noi. Nu e simplu dar nici extrem de greu. Burta e marisoara si ascunsa in costumul de baie, dar in mare nu se mai simte greutatea de loc. La prima sarcina imi c...
  • Ultima "ieșeală" in 2

Hello, hello! Nu am mai avut noutăți cu care sa revin in perioada asta, ne pregătim pentru venirea lui bebe in mare parte. Am decis, pe ultima suta de metri, sa ieșim puțin sa schimbam aerul. Deși eu ...
  • Cu burtica in mini vacanta

Hello! O sa va povestesc pe scurt prima vacanta cu bebe in burtica. Aveam cam 9 saptamani de sarcina...o raceala mai puternica m-a lovit, dar totusi, cu acordul medicului, pe 2 martie am plecat pentru...
  • La mare in pandemie

Hello, hello! Noi ne-am făcut un ritual de vreo 10 ani, in fiecare an mergem la mare, in prima săptămână din august, cel puțin o săptămână. Anul acesta lucrurile au luat o miiica întorsătură. Inițial ...

Tocmai am terminat trimestrul 2. Mi am permis o vacanta mica de 2 nopti in Delta Siretului la o distanta de 2,5 ore de Iasi. Ma temeam de drumul cu masina dar a fost ok si burtica este in regula. Pr...

Mi a ajuns adaptorul de centura si sunt f multumita!:) pot pleca linistita in vacanta

Voi ce centura de siguranta folositi la masina la drum lung? A mai luat cineva acest model din poza? Ce mi recomandati?
  • Cu burtica in vacanta

Deși nu prea am vrut să merg gravidă în vacanță, de dragul celui mic am mers la mare. De fel nu sunt o persoană căreia să îi placă marea dar ce nu faci pentru copii? Cel mic a fost foarte incantat de ...
  • Caldura mare pentru burtica!

Draga bebelușul! E caldura mare afara și eu resimt și mai tare caldura... deși înainte nu ma deranja,acum mi se pare ca e insuportabil de cald... dar incerc sa stau la răcoare și sa beau multe lichide...
  • Momente de relaxare

In aceasta perioada agitata de pandemie, plina de restrictii si de norme, iesirile.sunt limitate.Astannu inseamna ca cei mici, alaturi de tati, mami si burtica nu se pot bucura de iesiri in aer liber....
  • Vacanta 31 saptamani partea 2

Plimbarile, urcatul pe scari erau adevarate aventuri, aveam impresia ca sunt alpinist pe munte, atat de mare efort depuneam. Drumul spre casa a fost unul greut, atunci cand au inceput gropile, bebe ...
  • In vacanta 31 sapatamani

Ne.am dorit mult sa ajungem la mare cu burtica si am reusit. Sa va povestesc despre mini-vacanta noastra la malul marii. Bagaje: cu greu am gasit lucruri care sa ne mai incapa, comode...rochitele acel...
  • Prima calatorie de dupa Covid

Buna, dupa 2 luni de stat prin imprejurimi, s’a dat drumul la libera circulatie in judet. Abia asteptam sa iesim, sa ne bucuram de munte, mare. Primul weekend ne’am propus sa mergem la munte. Am facut...

Pe de o parte, abia așteptam să scap de burtica grea, pe de alta îmi era teamă pentru că știam ce mă așteaptă! Am născut prin cezariană pe 12.03 un bebe sănătos de 3,100 grame, 51 cm cu scor Apgar 9. ...
  • Vacanta cu bebe in burtica

Pe durata verii nu am reusit sa plecam in vacanta, deoarece am muncit amandoi foarte mult asa ca ne-am decis sa mergem intr-o vacanta exotica bine meritata in noiembrie-decembrie....

29 saptamani.... "Aproape in vacanta" De acum mai avem in jur de 70 de zile si ne vom cunoaste. A trecut mai bine de o luna de cand nu te-am vazut nici la ecograf, dar pe 5 Mai avem programarea pentr...
  • Fly, baby, fly

In ianuarie a trebuit sa avem o deplasare cu munca in Praga. Din fericire sotul si cu mine, lucrand la aceeasi companie, am avut norocul sa fim trimisi impreuna in delegatie. Altfel nici nu m as fi in...
  • Team building

E greu sa tii un secret cand 9 ore le petreci zilnic alaturi de niste oameni. Oameni care iti cunosc planurile dar si obiceiurile alimentare. Eu totusi m am descurcat binisor. Am spus unei singure pri...