Sarcina pe saptamani

Blogeri Activi
    3408
  • Gata vacanta!

Și s a terminat vacanta... A fost frumos, cate 10 km pe zi pe jos, am vizitat toate baile din Budapesta, pentru ca din ora în ora fac pipi 😂 am mâncat mult, am văzut locuri și lucruri superbe! Burtica...
  • Plimbarica

Hai ca a ieșit și soarele! Ieri a ținut vremea cu noi, ne a scăpat de ploaie, am avut și soare, în schimb vântul ne a acompaniat toată ziua. Dar nu ne plângem, a fost clar mai bine decât ziua preceden...
  • Friiig

Am prins o vreme urataaa tare! A plouat, a bătut vântul, ne am îmbrăcat cu vreo 3 straturi, burtica a fost bine protejata. Astăzi nu mai ploua, pare chiar un pic mai cald e decât ieri.. Sa speram ca a...
  • Vacantaaaa

Gata, am ajuns în Budapesta! Avem ghinion de vreme urâtă, ploaie, vânt, frig.. Burtica e protejata, are vreo 3 straturi de haine, ca nu mai pot de frig 😂 dar se descurca bine pana acum, ne am plimbat ...
  • Vacanta ❤️

Maine plecam în vacanta! Mi am dorit super mult sa avem parte de un ultim concediu doar noi doi, asa ca ne am luat bilete către Budapesta ❤️ deși e atât de aproape, n am reușit sa ajungem pana acum. A...
  • Am plecat in concediu

Avand in vedere faptul ca deja am trecut de jumatatea sarcinii, am zis ca este necesar sa mergem si noi intr-un concediu cat inca nu ma "rostogolesc" :)) Asa ca l-am lasat pe bebe nr 1 la bunici si no...
  • Ultima vacanță în 2

Mai este aproximativ o lună până când mica noastră minune va veni pe lume 🥺 emoțiile sunt din ce in ce mai mari și parcă incepe sa se instaleze și frica de naștere. Așa că, am decis sa plecăm în ultim...
  • Burtica in vacanta - urcat pe munte

Am supravietuit si acestei vacante cu sotul si copilul care aseara a facut un tantrum de 1h in toiul noptii. Suntem de cateva zile in tusnad si nu am scapat nici in sarcina asta de urcatul pe munte. S...
  • Plimbare, experinta însărcinată in 34 de săptămâni

Duminica, ne-am decis sa facem o plimbare cu nasii , si nu prin parcul din oras, ci undeva sa ne recreem si sa ne incarcam bateriile, asadar am votat si am mers la Lacul Rosu. Noi fiind din Bacău nu a...
  • Ultimele plimbari în 2

Incep prin a spune ca îmi lipsea un mic concediu după toată agitația prin care am trecut în ultima perioada și cum după ultima vizita la doctor totul era bine, ne-am luat inima în dinți și am plecat î...
  • In concediu in Grecia insarcinata

Ne-am tot gandit daca si unde sa mergem in concediu. Am asteptat rezultatele de la morfologia de trimestrul I, apoi ne-am gandit sa planificam o plecare in vacanta.Cum avionul nu era o optiune de tran...
  • La mare la Corbu insarcinata

Zile toride de august. Ne-am propus sa mergem un weekend prelungit la mare. Ne place la Corbu pentru ca e mai salbatic, nu e nimic amenajat pe plaja, insa ai totusi un confort ca sunt niste cherhanale...
  • Plimbareala in afara tarii

E. se tot gandeste sa plece in afara sa ia o masina… dupa muuulta vreme in care nu a iesit din tara. Este vineri si dupa multe razgandeli ca ba pleaca ba nu, astazi imi zice sa merg cu el in polonia c...
  • De Crăciun minunea mea(cadoul) e în burtică

Ce repede trece timpul...Primul Crăciun cu bebelina în burtica! Ce cadou frumos ne-a oferit Dumnezeu! Deși îmi este tot mai dificil sa  ma misc, sa merg, asta nu ma oprește inca sa fa...
  • Prima sarcina

Sarcina decurge bine, nu am avut evenimente neplacute, ma simteam foarte bine, am fost norocoasa sa am o sarcina asa usoara, fara evenimente neplacute, fara greturi si fara stari de rau. Asa ca am hot...
  • Prima vacanta cu burtica

Aveam cam 27 de saptamani, am decis de mult sa mergem in aceasta vacanta. Cu toate ca a fost drumul obositor, cam 1400 de km cu masina, in final a fost totul bine. Ma simteam asa de bine, aveam nevoie...
  • Graviduță în vacanță

Zborul cu avionul a fost fără problemele în trimestru 2 (17 săptămâni). Nu am avut stări de greață sau vomă. La destinație a fost mai complicat cu mâncarea pentru ca am încercat să evit carnea pentru ...
  • Mami și tati în vacanță

Am dormit aseară în Belgia după ce am vizitat târgul de Crăciun din Luxemburg. E frumos dar foaaaarteee frig. Mami și tati nu au fost foarte inspirați la hăinuțe însă am improvizat și bebe e la căldur...
  • A sosit prima comandă

A sosit prima comandă. Am pus totul în dulăpior și va sta acolo până apare bebe. M-am trezit, e 03:05 ne pregătim să plecăm spre aeroport. Prima vacanță și s-ar putea și singura cu bebe în burtică în ...
  • Emoții de vacanță

La final de lună am programat împreună cu soțul meu o excursie de 3 zile dar care va necesita zborul cu avionul. La plecare voi termina săptămâna 16 si voi începe săptămâna 17. Am puține emoții în pri...
  • Cu burtica in vacanta tot la munte

Azi am hotarat sa fie o zi relaxanta cu o plimbare usoara prin Sinaia, pentru a nu il stresa pe bebe si pentru a ma odihni. In ultima vreme ma confrunt cu insomniile si dorm cam 4-5 ore pe noapte, de ...
  • Burtica in vacanta la munte

Astazi, saptamana 24 de sarcina, dar 25 conform primei ecografii, am decis sa mergem pe poteca regala din Sinaia. Traseul dureaza cam o ora jumate, insa noi l-am facut intr-o ora si 15 😁 Am avut doar...
  • La munte cu Bebita

Am decis sa plecam astazi la munte intr-o mini vacanta. Cum sunt in saptamana 24, posibil ca aceasta sa fie ultima vacanta in 2, inainte sa apara Bebita. Peisajul este foarte frumos, frunzele copacilo...
  • Stresul în sarcină

De când mă știu am fost o personă  stresată, de absolut orice. Acum însă, paracă toate s-au adunat....Primul mare ,,șoc” a fost când am aflat că de o lună eu aveam contrac...
  • Cu burta la piscină

Buna seara ,dragilor ! As dori sa va mai împărtășesc câte ceva din cele întâmplate în ultima perioadă 🤗 . Am fost într-un scurt concediu la mare si am profitat din plin de soare si beneficiile lui p...