Sarcina pe saptamani

30033

Blogeri Activi
    2121
  • Vacanta cu bebe în burtica

Din momentul în care am rămas insarcinata pana în prezent asta a fost prima și ultima vacanta cu burtica la 12 săptămâni de sarcina. Fiind încă în stare de pandemie am decis ca după cununia civila s...

Singura vacanță în care am fost cu burtica pana în prezent a fost la Lepșa. O programaseram de ceva vreme, dar la fiecare intervenea câte ceva, asa ca o tot amânasem. Noi suntem un grup tânăr, care ne...
  • Ultima vacanta in 2

Nu am fost in vacanta toata vara. Desi mi-as fi dorit foarte mult sa merg la mare, tati nu e asa incantat de ideea de aglomeratie si mizerie lucru desintalnit pe litoralul romanesc. Oricum si doctorul...
  • Burtică în vacanță partea 2

Bună fetelor. Ieri v-am relatat cum a fost în vacanță la mare în calitate de mămică și graviduță în același timp....azi am ales să vă zic peripețiile mele și în cea de a doua vacanță....surpriză ,tot ...
  • Aproape 28 de săptămâni și o mini excursie plănuită

Astăzi am avut programare pt ecografie și am fost prezentă de data aceasta cu tot cu tăticul bebelușului. Sa nu uit că bebe are 1100 grame și cam 38 cm ... nu le am cu reținutul cifrelor, ceea ce imi ...
  • Prima Vacanță cu burtică

Prima vacanță la mare cu burtică a fost la începutul lunii iulie. De teama arsurilor solare ca în anii precedenți de data asta am aplicat mai des protecție solară și am stat mai mult sub umbrelă. Însă...
  • Prima vacanța la munte in calitate de gravida

Am hotărât sa mergem câteva zile la munte, sa ne relaxam , sa fim departe de aglomerația din oraș și sa luam puțin aer proaspăt. Drumul a fost unul ușor și rapid, dar problemele au apărut abia ajunși ...

• Povestea fulgusorului anului 2022 - vacanță

In sfârsit, in vacanță.... Am fost la mare, pe 5 zile ... Ma temeam ca imi va fi rau, dar atat de bine m-am simtit, doar drumul a fost greu si anevoios. In rest bebe a fost bravoo. Am putut savura ...
  • Ultima escapada în 2

Pentru ca ne apropiem cu pași repezi de marele moment, eu împreună cu soțul meu am decis ca este momentul unei ultime călătorii in aceasta formula. Dat fiind faptul ca am deja 33 de săptămâni și ca ma...

Buna mamici! Pentru ca ador marea, cu toate ca este o perioada incarcata de emotii si evenimenye, am decis sa mergem la mare! Eram abia in sapt.19, insa burtica era vizibila, spre fericirea noastra ...
  • La plimbare cu burtica

Bună burtici si mămici. Am să vă povestesc ce experiență am cu burtica in vacanță. Cu prima sarcină, la 28 de săptămâni, am plecat o săptămână în Spania, in vacanță. Totul era ok din punct de vedere ...
  • Relaxare

Avand in vedere ca pandemia nu s-a terminat si starile mele de rau din sarcina s-au mai ameliorat, am hotarat impreuna cu sotul ca este timpul sa mergem si noi intr-o vacanta sa ne mai relaxam putin s...
  • Concediu cu bebe in burtică

Era septembrie... aveam rezervare facuta sa plecam in concediu,  cu frica am intrebat doctorita daca am voie sa plec , avand in vedere ca inca mai vomitam ...si era posibil sa-mi fie rau , fiind un dr...
  • Concediul

Nu știam cum va fi concediul de anul acesta... am decis sa îl iau un pic mai devreme, nu în plina vara cand este foarte cald și burtica mea destul de mare. Asa ca, la penultimul control, am întrebat m...
  • Vacanta

Caldura mare, mon cher! Anul asta am ales sa mergem in Grecia :) a fost o experienta frumoasa, Grecia e minunata, dar trebuie sa recunosc ca nu mi-a fost chiar asa usor avand in vedere ca ma aflu in 2...
  • Cu burtica in vacanța

Hello! In săptămâna 24 am plecat in vacanța, am ales un loc cu piscina pe lângă Dunăre, pentru a ne relaxa si pentru a nu călătorii la drum foarte lung. Înainte am întrebat medicul dacă este in reg...
  • 33 saptamani si 33 ani

Saptamana trecuta a fost ziua mea de nastere si coincidenta a facut ca fix in aceeasi zi sa implinesc 33 de ani si 33 de saptamani de sarcina. Mi-am dorit sa marchez cumva momentul si am decis sa me...
  • omini vacanta la bunei

Salutare la toate mamicile,deci noi am hotarit sa facem o mini vacanta la bunica la tara.Daca tot e sezonul fructelor in plin ,de ce sa stam la apartament cind putem veni la bunica si savura din plin ...

Buna mamici! Am o burtica de 34 de saptamani si sunt dornică rau de plecat un concediu. Am tot cautat pe la munte sa mergem doar ca de fiecare dată cand soțul isi poate lua concediu in zonele montane ...
  • Primul concediu cu bebe in burtica

Buna!chiar daca burtica a început să crească din ce in ce mai mult,am zis că putem sa facem o scurtă călătorie,mai ales că e și ziua lui tati așa că am organizat o plecare de 3 zile in moldova,la Iași...
  • Burtica în vacanță

A sosit și momentul mult așteptat al vacanței de vară!!! Anul acesta e prima dată când plec la mare însărcinată, am ceva emoții dar sper să fie totul în regulă. Copiii sunt entuziasmați iar eu tot ver...
  • Cu burtica la munte

La 29 saptamani de sarcina am facut o iesire la munte cu familia, pentru 2 zile. Ne-am plimbat in zona Cheile Gradistei - Fundata si desi se anunta un weekend ploios, totusi am avut mare noroc sa nu p...
  • Minivacanta

Buna. Am fost intr-o mica vacanta, escapada la Herculane impreuna cu sotul meu si cu dragii mei fini dar nu il ultimul rand cu baietelul din burtica. Acolo ne-am plimbat, am facut baie, am mancat si a...