Pregătirea primul copil pentru marea intalnire

• Având în vedere ca între copii o sa fie o diferență de aproape 3 ani (fără 3 saptamani) fetița cea mare înțelege destul de multe acum. I-am zis de la început ca am un bebe în burta și ca nu mai pot sa o duc în brate pentru ca ma doare burta. I-am explicat constant ca o sa vina bebe acasă și ca o sa fie nevoie sa-l ținem în brate mai mult, ca o sa plângă, ca o sa primească țiți și ca o sa doarmă mult. Nu i-am spus niciodată ca o sa se joace cu el pentru ca e clar ca nu o sa se întâmple asta pentru o perioada destul de lunga de timp. Am fost cu ea impreuna la cumpărăturile pentru bebe și am lasat-o sa aleagă hăinuțe și jucarii pentru bebe. O asigurăm mereu ca o iubim și acum și după ce vine bebe. I-am arătat mereu ecografii cu bebe și i-am spus ca e poza de la doctor cu bebe. Pana acum e foarte entuziasmata si pune mereu mana pe burtică când mișcă bebe. Am citit ca e important ca bebe sa vina cu un cadou pentru ea și ca e recomandat ca la prima întâlnire bebe sa fie în scoica sau așezat undeva astfel încât sa nu fie în bratele noastre. Știu ca o sa fie foarte greu și pentru ea mai ales ca e foarte atașată de mine și are mereu nevoie de afecțiune și validare. O sa încerc sa fac tot ce pot sa ma împart între ei astfel încât sa le fie satisfăcute nevoieile cât mai bine.

• Hormonii de sarcina

Deși la prima sarcina nu am avut probleme foarte mari cu hormonii (au fost doar pentru o perioada scurta) acum, la a doua sarcina am avut perioade destul de lungi în care m-am simțit anxioasă și nervo...
  • Pregatirea pentru maternitate

Știind ca o sa nasc prin cezariana o sa am doua bagaje, unul mic pe care o sa-l am cu mine la internare și unul mai mare pe care o sa-l aducă soțul după ce o sa fiu dusa în salon. În cel mic am pus:...
  • Camera bebelusului

La primul copil am ales sa facem co-sleeping. A dormit în pătuțul ei încă de la 3 luni (după ce a trecut perioada colicilor), dar pătuțul lipit de al nostru. Personal cred ca a ajutat mult, nu pot sa ...
  • Saptamana 37

Încă nu îmi vine sa cred cât de repede a trecut timpul. Sunt în saptamana 37 de sarcina, mai am 2 săptămâni pana la data nașterii. Emoțiile sunt tot mai mari. Nu reușesc sa ma odihnesc noaptea pentr...
  • Pregătirea primul copil pentru marea intalnire

Având în vedere ca între copii o sa fie o diferență de aproape 3 ani (fără 3 saptamani) fetița cea mare înțelege destul de multe acum. I-am zis de la început ca am un bebe în burta și ca nu mai pot sa...

• A doua saptamana de vacanta in Italia

Dragi mamici, Efectiv iubesc tot ce inseamna Roma, mancarea, oamenii si istoria. Roma e un loc impresionant, bogat in atatea domenii, dar fiind acum insarcinata este mult mai magic. Am mai fost aici ...
  • Burtica plimbareata

Am plecat din Brașov spre Botoșani împreună insotiti de cumnat,cumnata si nepoata pentru minivacanța de Sf Maria si pentru a o lua pe printesa de la bunici. Drumul a fost bun,dar foarte aglomerat, iar...
  • La mare cu burtica 🌞

Și pentru ca vara m-a prins cu un bebe în burtică , cum să nu dăm o fugă la mare ? Măcar câteva zile 😁 .. oricum bebe a vrut să fie în burtică toată vara , și să își facă apariția când se răcorește !...
  • Vacanta in Italia

Dragi mamici, Va impartasesc cu mare drag ca am reusit sa il conving pe sotul meu sa plecam in vacanta, eu ma gandesc la aceasta calatorie ca la un "babymoon". Iubesc sa calatoresc si sa descoper tot...

După zilele petrecute la mare și după revenirea după lungul drum am hotărât să respirăm un pic de aer curat de munte 😀 Aș putea spune că ne bucurăm din plin de ultimele luni în care mai s...
  • Mini drumeții la 39 de săptămâni

Nustiu dacă să le intitulez mini vacanțe de o zi , scopul lor fiind mai mult plimbatul și depusul efortului pentru a o motiva pe mica domnișoară să își facă coridor afară 🥰😂 Astăzi am făcut mai multe ...

Pentruca a mai ramas putin timp pana la nasterea beblusei, am trecut deja de jumatatea sarcinii și timpul se scurge rapid, am hotarat sa facem o mica vacanta de 4 zile la mare. Dupa nastere o perioada...
  • Plănuim o mică vacanță înainte de naștere

Bună mămici! Ne-am gândit să mai organizăm o ultimă vacanță înainte de naștere, cel mai probabil după ce face copilașul cel mare 2 ani pe 10 august. După ce îi organizăm și ziua de naștere, ne pregăti...
  • Până în Ploiești

Short trip. Pentru ca asta a fost. Un drum scurt pana in Ploiești din București doar ca sa mai schimbăm ambientul. Să ne mai detașam puțin. Însă a fost o idee bună având în vedere aceste temperaturi ?...
  • Concediu de vară cu burtica

În iunie anul acesta, am fost la mare la bulgari, recunosc că am avut emoții să plec din țară și cu un copil mic și însărcinată. Dar ne-am riscat și am mers împreună cu niște cunoștințe, care au mai f...