Sarcina pe saptamani

Blogeri Activi
    2196
  • Baby, I love you!

Suntem la plimbare in 2 si jumate, la aer curat, este soare si stam relaxati la terasa, la o pensiune departe de agitatia orasului. La boxe se aude melodia “baby, i love you” si este fix ce simtim pen...
  • Bebe in vacanta

Bebee din burtica pleaca in vacantaa!! Cum termenul nasterii se apropie, ne am hotarat sa facem o ultima vacanta in 3, eu tati si fetita noastra mai mare Eva, la munte. Ne am pregatit bagajele si am p...
  • CEA MAI FRUMOASA PERIOADA

CE REPEDE  TRECE TIMPUL... PARCA MAI IERI ERA IULIE SI ERAM IN CONCEDIU.. CE PERIOADA FRUMOASA... DESI NU STIA INCA NIMENI DE SARCINA( DOAR EU SI TATI) AM FOST LA MARE CU O GASCA NUMEROASA DE PRI...
  • Cu burtica la plimbare; Jurnal de sarcina #7

După cununia civila, ne-am hotărât sa mergem într-o mini excursie, la munte, sa ne relaxam. A fost prima plimbare cu burtica, ne-am relaxat și ne-am bucurat ca petrecem acest timp doar noi doi, doi ti...
  • Am dus burtica la balaceala

Spuneam ca primele miscari ale lui bebe le am simtit cand am fost sa il vizitam pe tati la locul de munca la mare .Ei bine ,acea prima vacanta pe care am avut o cu burtica (aprox 20 sapt de sarcina),m...

Cu burtica la purtare am plecat intr-un weekend la salina Ocnele Mari din Valcea( aveam 5 luni). Drumul din Bucuresti pana acolo a fost destul de lung si o bucata chiar greu de mers din cauza serpenti...
  • am plecat la bunicii!!

Cum bebelusa inca nu da semne de venire timpul ne permite este destul de frumos am decis ca este momentul sa ne vizitam bunici asa ca am luat bagajele si la tara ,am petrecut cateva zile minunate cu ...
  • Cu burtica in vacanta

Hello. Vacanta de vara m-a gasit insarcinata in 6 luni, trimestrul doi si cel mai usor, sarcina fara probleme si fara restrictii, moment numai bun de relaxare. Imi doream sa ajung la mare, sa ma rel...
  • Plimbărică cu burticaaaa♥️

Ne-am gândit ca înainte de a crește burtica prea mult și să ne fie dificil să ne deplasăm, să facem o mică plimbare până la munte. Așa că, ne-am trezit de dimineață, am făcut repede bagajul și am plec...
  • Putina plimbare

Ne.am hotărât sa mergem intr.o mica excursie sa ne mai relaxam și noi... Nu departe... Doar la tara, la aer curat, liniște, sa fugim de cotidian... Asa ca am luat câteva hăinuțe și plecaț...

bebe a fost in vacanta pe vremea cand era in burtica...acolo ne am dat seama ca lui bebe ii place apa foarte mult ..cand atingeam burtica de apa bebe facea valuri..a fost super ...tati ne a facut mult...

Anul acesta, in vara ( iulie) ne-am hotarat peste noapte sa mergem la mare. Bine, mai mult sotul a luat aceasta decizie, eu fiind cea calculata, care pune totul la punct din timp e...
  • Plimbare la mare

In sfarsit ne-am hotarat. Eu si sotul am hotarat sa plecam la mare nu mai puteam sa stau efectiv in casa si i am spus haide sa mergem undeva si doar pt o noapte deși e virusul acesta vreau sa simt mir...

Am fost in vacanta in luna mai la Sovata. Am petrecut un wechend de vis la Sovata. Burtica era mica, aveam 4 luni. Am fost cu familia pentru a sărbători ziua de naștere a surorii mele. Am avut dimine...
  • Burtica în vacanță ♡

Aveam 5 luni jumate (luna iulie) cand am plecat in vacanta la socrii in Italia. Eram incantată de această calatorie si abia asteptam sa plecam. A fost un drum luung, avand in vedere ca am mers cu masi...
  • 7. Cu burtica la relaxare

Sa mai spun ca toate astea se intampla fix cu 2 saptamani inainte sa plecam la mare? Am facut pregatiri, tot , chiar si cateva bagaje, liste de cumparaturi.... Vrem sa stam 10 zile, sa ne bucuram de...
  • Prima vacanța cu bebe in burtica

Am hotărât sa mergem câteva zile la munte, sa ne relaxam , sa fim departe de aglomerația din oraș și sa luam puțin aer proaspăt. Drumul a fost unul ușor și rapid, dar problemele au apărut abia ajunși ...
  • Vacanta cu bebe în burtica

Din momentul în care am rămas insarcinata pana în prezent asta a fost prima și ultima vacanta cu burtica la 12 săptămâni de sarcina. Fiind încă în stare de pandemie am decis ca după cununia civila s...

Singura vacanță în care am fost cu burtica pana în prezent a fost la Lepșa. O programaseram de ceva vreme, dar la fiecare intervenea câte ceva, asa ca o tot amânasem. Noi suntem un grup tânăr, care ne...
  • Ultima vacanta in 2

Nu am fost in vacanta toata vara. Desi mi-as fi dorit foarte mult sa merg la mare, tati nu e asa incantat de ideea de aglomeratie si mizerie lucru desintalnit pe litoralul romanesc. Oricum si doctorul...
  • Burtică în vacanță partea 2

Bună fetelor. Ieri v-am relatat cum a fost în vacanță la mare în calitate de mămică și graviduță în același timp....azi am ales să vă zic peripețiile mele și în cea de a doua vacanță....surpriză ,tot ...
  • Aproape 28 de săptămâni și o mini excursie plănuită

Astăzi am avut programare pt ecografie și am fost prezentă de data aceasta cu tot cu tăticul bebelușului. Sa nu uit că bebe are 1100 grame și cam 38 cm ... nu le am cu reținutul cifrelor, ceea ce imi ...
  • Prima Vacanță cu burtică

Prima vacanță la mare cu burtică a fost la începutul lunii iulie. De teama arsurilor solare ca în anii precedenți de data asta am aplicat mai des protecție solară și am stat mai mult sub umbrelă. Însă...