Momentul nașterii partea 1

• După căsătorie, am ales sa mergem sa ne petrecem "săptămână de miere" pe Transalpina și Sighișoara, am plecat marți imediat după căsătorie, vorbisem cu medicul ginecolog ma asigurase ca totul este în regula, eu vedeam ca dupa căsătorie picioarele mele erau foarte umflate de ziceai ca stau sa explodeze, am pus pe seama oboselii. Când am ajuns acolo, totul superb, ii pregătisem deja soțului meu o camera plina de petale de trandafiri și chestii frumoase, am ieșit am mâncat, totul ca într-o zi obișnuită, doar picioarele mele ma îngrijorau, dar hei, mai citisem despre mămici ca li se umfla picioarele în sarcina.... Ehh uite ca nu era chiar asa, pe la 10 seara, începe distracția, m-a luat o durere groaznica de cap de ziceai ca sta sa îmi explodeze, eu care nu mai avusesem dureri de cap niciodată în viata, iau un nospa, nu stiam de la ce putea sa fie și încerc sa adorm.... E 2 dimineața.... durerea de cap este de parca sta să îmi explodeze în zeci de bucățele, durerea nu mă lasă să adorm, mă plimb din baie în pat, din pat pe balcon, nici aerul rece de munte nu ma ajută, singurul lucru care îmi rămâne de făcut este sa încep sa repet în cap rugăciuni, una după alta ma rugam ca noaptea sa treacă și totul sa fie bine...durerea nu dispare, pe la 4 dimineața încă îmi venea sa plâng se durere dar încerc sa adorm, începe sa se facă lumină...

• Mihaela0000 apreciaza asta
  • redactor
    redactor Felicitari pentru bebe. Poti sa ne spui la ce spital si ce medic ai nascut? Si ce nota dai spitalului si personalului medical?
    9 septembrie 2022
    9 septembrie 2022 - 1 apreciaza asta
  • AlexandraClau
    AlexandraClau La spitalul județean de urgenta Târgu Mureș, am fost dusa de urgenta cu elicopterul smurd. Doctor Rosnoy Alexandru (sper ca am scris bine) tot spitalul și personalul medical merita 100 din 10 din partea mea, nu am crezut ca exista atata bunătate în tara a...  mai mult
    11 septembrie 2022

• Cu bebe acasă

Si aici se încheie povestea noastă, Matei ia ușor ușor în greutate, cam 200-250 g pe săptămână, primește formula, deoarece de fiecare dacă când e pus la san adoarme, iar medicul ne-a recomandat sa ii ...
  • Bebe merge în sfârșit acasă

Matei este bine, ușor ușor ia în greutate, nu a avut nevoie de oxigen decât 2,3 zile pentru ca smuls din mine nu știa cum sa respire fără mine, la spitalul acesta deși era pandemie încă, dupa ce petr...
  • Momentul nașterii partea 2

Nu mai sunt stăpâna pe actiunile mele, ulterior aflu ca am avut convulsii, și că am speriat omul care mi-a salvat viata (soțul meu), știu doar ca nu mai vedeam, creierul meu nu mai funcționa, ochii se...
  • Momentul nașterii partea 1

După căsătorie, am ales sa mergem sa ne petrecem "săptămână de miere" pe Transalpina și Sighișoara, am plecat marți imediat după căsătorie, vorbisem cu medicul ginecolog ma asigurase ca totul este în ...
  • Bebe în burtică, mami pregătește căsătoria

Din săptămână 28 pana în săptămâna 32, eu am fost ocupata cu pregătirile pentru căsătorie, mergeam regulat la ecografii, ultima data mi se spusese ca totul e în regula, aveai 1600g, mai făcusem câteva...

• Burtica in concediu

Am asteptat mult sa plecam in concediu. Ne-am gandit ca daca vine bebe in iunie, nu apucam sa vedem marea anul acesta, asa ca..ne-am luat un sejur la final de februarie. Am verificat cu medicul sa fie...
  • Gata vacanta!

Și s a terminat vacanta... A fost frumos, cate 10 km pe zi pe jos, am vizitat toate baile din Budapesta, pentru ca din ora în ora fac pipi 😂 am mâncat mult, am văzut locuri și lucruri superbe! Burtica...
  • Plimbarica

Hai ca a ieșit și soarele! Ieri a ținut vremea cu noi, ne a scăpat de ploaie, am avut și soare, în schimb vântul ne a acompaniat toată ziua. Dar nu ne plângem, a fost clar mai bine decât ziua preceden...
  • Friiig

Am prins o vreme urataaa tare! A plouat, a bătut vântul, ne am îmbrăcat cu vreo 3 straturi, burtica a fost bine protejata. Astăzi nu mai ploua, pare chiar un pic mai cald e decât ieri.. Sa speram ca a...
  • Vacantaaaa

Gata, am ajuns în Budapesta! Avem ghinion de vreme urâtă, ploaie, vânt, frig.. Burtica e protejata, are vreo 3 straturi de haine, ca nu mai pot de frig 😂 dar se descurca bine pana acum, ne am plimbat ...
  • Vacanta ❤️

Maine plecam în vacanta! Mi am dorit super mult sa avem parte de un ultim concediu doar noi doi, asa ca ne am luat bilete către Budapesta ❤️ deși e atât de aproape, n am reușit sa ajungem pana acum. A...
  • Am plecat in concediu

Avand in vedere faptul ca deja am trecut de jumatatea sarcinii, am zis ca este necesar sa mergem si noi intr-un concediu cat inca nu ma "rostogolesc" :)) Asa ca l-am lasat pe bebe nr 1 la bunici si no...
  • Ultima vacanță în 2

Mai este aproximativ o lună până când mica noastră minune va veni pe lume 🥺 emoțiile sunt din ce in ce mai mari și parcă incepe sa se instaleze și frica de naștere. Așa că, am decis sa plecăm în ultim...
  • Burtica in vacanta - urcat pe munte

Am supravietuit si acestei vacante cu sotul si copilul care aseara a facut un tantrum de 1h in toiul noptii. Suntem de cateva zile in tusnad si nu am scapat nici in sarcina asta de urcatul pe munte. S...
  • Plimbare, experinta însărcinată in 34 de săptămâni

Duminica, ne-am decis sa facem o plimbare cu nasii , si nu prin parcul din oras, ci undeva sa ne recreem si sa ne incarcam bateriile, asadar am votat si am mers la Lacul Rosu. Noi fiind din Bacău nu a...