User's Tags

• Timeline View
Vezi mai mult
  • am primit gentuta :-*

Buna bebe scump, Am primit in sfarsit genta Bebelusului si sunt foarte incantata de produse. Sunt foarte utile si geanta ma incanta foarte mult. nu am scris pana in ziua de azi deoarece am avut probleme cu internetul si abia s-a rezolvat, sper sa nu mai avem probleme de genul. am intrat in saptaman...
  • Vacanta la Dunare

Buna iubire mica, asa cum am promis am revenit cu peripetiile petrecute in vacanta la Dunare. Si sunt si peripetii frumoase si urate. sa incepem cu inceputul. Drumul a fost bun si liber, am facut un popas la Herculane , undeam mancat si am baut cate un suc, dupa care am plecat din nou la drum. dupa ...
  • ultima zi la bunici

Buna iubire mica , azi e ultima zi de vacanta la bunici. A fost o vacanta scurta dar frumoasa, bunica s-a bucurat enorm ca l-a vazut si pe tati. Surioara si verisorii tai s-au jucat cu topoganul care l-au primit de la bunica, a fost i bucurie de nedescris. Asa ca cu greu si cu durere in suflet ne ap...
  • un nou control

Buna bebe! Azi am fost cu tati la control sa vedem ce mai faci. Am aflat cu certitudine ca esti un baietel. Te-a vazut si tati in sfarsit, doamna dr. o draguta i-a aratat si putulica si nu pot sa exprim in cuvinte cat de mandru e tati ca o sa avem pereche. Tu un dragalas ne faceai cu mana sa ne tope...
  • s-a intregit familia

Buna seara sufletel mic. Suntem foarte fericiti, aseara au ajuns tati cu nasii acasa si ne asteapta un concediu foarte frumos. A fost o seara plina de povesti si de bucurii. Azi am luat-o de la capat. De dimineata am facut piata , dupa care am avut munsafiri si s-a incins iar gratarul. Bucurie , v...
  • asteptam pe tati

Buna iubire mica. Iata ca am ajuns in ultima zi fara tati. Azinoapte a plecat tati din Germania si e in drum spre casa, spre bucuria noastra. Surioara ta e nerabdatoare rau, il striga incontinuu. Si tu ai fost foarte activ inca de dimineata, ceea ce ma bucura enorm . Abia astept sa vad reactia lui t...
  • gata vacanta

Buna bebic?, vacanta noastra a luat sfarsit aseara am bagat bagajele in masina si azi de dimineata ne-am imbarcat in masina cu verisorii tai si surioara si am plecat spre casa. Drumul a fost ca de obicei obositor si aglomerat. In masina a fost o atmosfera de nedescris cu 3 pitici energici in spate ...
  • botezul verisoarei

Buna bebica, iti las cateva randuri abia azi deoarece ieri am fost prea aglomerati cu pregatirile pentru petrecerea de botez.Tu ai fost foarte activ de cand ne-am trezit, surioara ta s-a jucat pana la ora de somn si a picat franta. Am reusit sa terminam si noi cu imbracatul, coafatul si tot ce tinea...
  • o mica vacanta

Buna iubire mica, azi a fost o zi cam plina , am incercat sa cam terminam toata treaba pe acasa ca ne pregatim de plecare la bunica. Sambata avem botez la verisoara ta si am cam intrat la grijile de dinainte, cu ce ne imbracam , cum ne facem parul si asa mai departe, dar ca de obicei toate au o rezo...
  • vesti noi

Buna sufletel , am doua vesti una buna si din pacate una rea. Vestea buna e ca i-au aprobat lui tati concediul pentru sfarsitul lunii, in privinta asta suntem foarte bucuroase si eu si surioara ta. Din pacate vestea cea rea este ca nasa a pierdut sarcina si este foarte deprimata, e si normal sa se s...
  • soarele meu

Buna seara sufletel mic, azi il sarbatorim pe tati, desi e la peste o mie de km distanta de noi, merita sa fie sarbatorit pentru tot efortul pe care il depune sa munceasca in strainatate. I- am scris un mesaj frumos in care i-am spus tot ce inseamna el pentru noi si imi doresc enorm ca si tu sa seme...
  • saptamana 24

Buna seara iubire mica! Mi-a fost dor sa scriu cateva randuri despre ce am mai facut. Ziua de azi a inceput cam asa: de dimineata am fost la control si sunt foarte fericita ca suntem bine amandoi. Am ajuns acasa, surioara ta era deja treaza, ma astepta in bucatarie , bineinteles nu am scapat ne cert...
  • sfarsitul vacantei

Buna seara iubire mica! Ziua de azi a inceput cam asa: ne-am trezit pe la 8 jumatate ce-i drept cam puturoase, dar am vrut sa fiu odihnita stiind ca azi iar vom avea drumul lung de parcurs spre casa. Ne astepta buni cu cafeluta facuta, o dulce ca de obicei, am papat putin de dimineata. Nu dupa mult ...
  • o zi de joi obijnuita

Buna bebitza mic, azi nu am avut o zi prea buna , asa ca o sa scriu doar cateva ganduri, deoarece nu m-am simtit asa bine, am inceput cu mici dureri de burta si adevarul este ca ma cam sperie un pic, sper doar sa nu fie nimic grav. Dupa ce m-am odihnit a trecut poate si din cauza ca surioara ta ,pli...
  • prima zi de vacanta

Buna Bebe mic. Prima noastra zi de vacanta a fost plina de peripetii. Ne-am trezit de dimineata, am ajutat-o pe buni la treaba prin curte,am reusit sa punem sa facem cafeaua si s-a trezit surioara ta, care s-a apucat de alergat prin curte. Saracuta , a avut parte de multe cazaturi din cauza cateluse...
  • am plecat in vacanta

Buna seara , comoara mica, azi a fost o zi plina. M-am trezit de la ora 4 ca nu am putut sa mai dorm de stres ca nu reusesc sa tund gazonul... Desi a fost neintemeiata teama asta ca ne-am descurcat de minune, dupa care am stat si ne-am jucat cu verisorul tau care abia a asteptat sa o vada pe surioar...
  • 1 iunie

Buna bebe, esti asa de activ/a azi si sunt foarte fericita cand te simt cum te misti in burtica. Ale te pupaceste de cate ori vede un bebe, vine si zice �mami bibi� , e o dragalasa.Azi a fost 1 iunie si am fost la sat la strabunicul tau, s-a bucurat asa tare ca ne-am dus... Am stat vreo trei ore am ...
  • Am facut cunostinta :-*

Buna ingerash mic, in sfarsit am facut cunostinta :-). De dimineata am fost la control ,avem 20 de saptamani si am facut si o ecografie in care nu ai prea vrut sa stai cuminte sa vedem ce esti, doamna doctor a zis ca pare sa fi baietel dar nu e sigura, a sups ca luna viitoare se va vedea mai bine. D...
  • bebe mic

Buna iubirica mica, azi am fost sa luam trimitere in sarsit sa mergem maine dimineata la control. Sper ca o sa fi cuminte si o sa ne arati si ce sex ai, nu ca ar conta fosrte mult, dar suntem curiosi toti sa stim cum ne adresam burticii. Sper ca nu o sa te stresez in noaptea asta dar nu stiu daca o ...
  • saptamana 18

Buna comoara noastra, astazi nu prea avem chef de nimic. De dimineata am fost cu surioara ta in piata la cumparaturi si a fost cam maraita, a vrut numai in brate si ma cam doare spatele. Nu e nimic grav o sa treaca repede. Avem 18 saptamani si se apropie timpul sa mergem la control, cel mai probabil...
  • A 2-a noastra comoara...:-)

Buna, sunt o femei foarte fericita, in urma cu doua luni am aflat ca voi fi mama pentru a doua oara. A fost o veste enorm de placuta pentru mine, de tati ce sa mai zic :-) , e in al 9-lea cer se simte cel mai bogat din lume si foarte mandru... Intr-adevar are si cu ce , o printesa de 1 anisor si 8 l...