Sari la conținut

Sari la conținut


- - - - -

Telekom


67 raspunsuri la acest subiect

#41
monicabo

monicabo

    Membru de baza

  • Membri
  • PunctPunctPunctPunctPunctPunct
  • 9.191 mesaje

Postat 09 februarie 2016 - 13:43

Companiile astea de telefonie au ajuns niste colosi. Totul se genereaza din sistem, inclusiv mesajele alea ultimative, care ma enerveaza si pe mine. 

Cu cat compania este mai mare, observ ca-si pierde o caracteristica esentiala: respectul pentru client. Au atatia clienti, incat 1-2-100 de clienti nemultumiti, pentru ei reprezinta o cantitate neglijabila.

 

Lucrez in domeniul certificarii cf standardelor ISO, la ISO 9001 (calitate) se pune foarte mare accent pe relatiile cu clientul. Satisfactia clientului, orientarea catre client, analizarea reclamatiilor primite de la clienti urmate de actiuni corective samd. Punctul de plecare al standardului este ca intr-o companie, alaturi de management, etc, un punct important sunt clientii. Clientii mentin o companie pe picioare. SI orice client este important, politica companiei este sa incerci sa-l pastrezi (bineinteles, acolo unde este posibil, ca daca clientul vrea totul la jumatate de pret - nu se poate).

 

Asa ca ma irita foarte tare cand vad ca eu, ca si client, sunt tratat cu "flit". Mi se pare inacceptabil. Nu vorbesc numai de companii din astea mari (telecomunicatii sau altele) ci si de firme mai mici, care nu respecta termenele si conditiile de livrare, sau alte incidente. Sunt mereu in razboi cu gen din astia  [batcap]



#42
alyx

alyx

    Membru junior

  • Membri
  • PunctPunctPunct
  • 620 mesaje

Postat 09 februarie 2016 - 13:47

Din ce stiu  eu si pe facturile de la Eon se intampla sa mai apara unele sume despre care ei spun ca nu sunt achitate si atentionarea ca in caz de neplata a lor se va proceda la deconectarea de la reteaua electrica sau de gaz. Asta se intampla de obicei atunci cand se achita facture dar pana la emiterea unei noi  facturi nu s-a inregistrat in sistemul lor plata celei anterioare.

Deci, desi facture este la data emiterii unei noi facturi cea veche apare ca neachitata, iar furnizorul atrage clientului atentia cu privire la acest fapt, mentionand si consecinta posibila a neachitarii facturii.

 

La final apare si textul Acela cu daca ati achitat intre timp facture, va rugam ignorati acest mesaj.



#43
mianda

mianda

    Membru matur

  • Membri
  • PunctPunctPunctPunct
  • 2.267 mesaje

Postat 09 februarie 2016 - 13:52

...

 Telekom in Germania procedeaza la fel?

...

 

Aici nu este cazul. Isi trag automat banii de factura din cont. Nici macar nu e obligatoriu sa vezi tu factura. In general, facturile se emit in format electronic, intr-un cont (pe care-l activezi sau nu  [:)] ) de pe site-ul lor. Pentru a primi lunar factura tiparita trebuie sa platesti extra.

Daca nu-ti dai acordul pentru a ti se lua banii din cont, nu ti se incheie contractul. Daca faci imprudenta sa nu ai bani in cont la data stabilita, si daca nu-ti platesti factura, intri automat in Shufa. La biroul asta se raporteaza toti raii platnici, iar respectivii nu vor mai avea acces la contracte de prestari servicii, chirii sau imprumuturi bancare timp de 5 ani, egal daca facturile restante au fost platite intre timp, sau daca suma datorata este de 1 euro.

Toata lumea fuge de biroul asta ca dracul de tamaie  [:)] , deci toata lumea isi plateste facturile.



#44
mianda

mianda

    Membru matur

  • Membri
  • PunctPunctPunctPunct
  • 2.267 mesaje

Postat 09 februarie 2016 - 14:05

 

Asa ca ma irita foarte tare cand vad ca eu, ca si client, sunt tratat cu "flit". Mi se pare inacceptabil. Nu vorbesc numai de companii din astea mari (telecomunicatii sau altele) ci si de firme mai mici, care nu respecta termenele si conditiile de livrare, sau alte incidente. Sunt mereu in razboi cu gen din astia  [batcap]

Cel mai simplu este sa tratezi cu firmele mici. Chiar daca nu ai dreptate, gasesti intelegere si ti se rezolva doleantele.

In schimb, cu firmele mari, au grija armatele lor de avocati sa nu poti misca in front. Numai pana cand ajungi sa vorbesti cu o persoana care cunoaste cat de cat rezolvarea la problema ta...imbatranesti. [:-)))]  [:-)))]  [:-)))]

 

Eu am primit un email de la Vodafone Germania. cererea mea a fost inaintata unui "specialist". mai am de asteptat... [batcap]



#45
alyx

alyx

    Membru junior

  • Membri
  • PunctPunctPunct
  • 620 mesaje

Postat 09 februarie 2016 - 14:09

Aici nu este cazul. Isi trag automat banii de factura din cont. Nici macar nu e obligatoriu sa vezi tu factura. In general, facturile se emit in format electronic, intr-un cont (pe care-l activezi sau nu  [:)] ) de pe site-ul lor. Pentru a primi lunar factura tiparita trebuie sa platesti extra.

Daca nu-ti dai acordul pentru a ti se lua banii din cont, nu ti se incheie contractul. Daca faci imprudenta sa nu ai bani in cont la data stabilita, si daca nu-ti platesti factura, intri automat in Shufa. La biroul asta se raporteaza toti raii platnici, iar respectivii nu vor mai avea acces la contracte de prestari servicii, chirii sau imprumuturi bancare timp de 5 ani, egal daca facturile restante au fost platite intre timp, sau daca suma datorata este de 1 euro.

Toata lumea fuge de biroul asta ca dracul de tamaie  [:)] , deci toata lumea isi plateste facturile.

 

Deci in Germania te baga automat in incidente de plata, fara nici o atentionare, fara vreun termen de gratie, fara nik? Aoleu. In cazul asta, parca prefer hartiile astora de pe la noi, chit ca-s enervanti. Da macar asa aflu si eu ca-s datoare inainte sa ma stie tot poporul :))



#46
andacos

andacos

    Membru VIP

  • Membri
  • PunctPunctPunctPunctPunctPunctPunct
  • 27.306 mesaje

Postat 09 februarie 2016 - 14:12

Deci in Germania te baga automat in incidente de plata, fara nici o atentionare, fara vreun termen de gratie, fara nik? Aoleu. In cazul asta, parca prefer hartiile astora de pe la noi, chit ca-s enervanti. Da macar asa aflu si eu ca-s datoare inainte sa ma stie tot poporul :))

`Nu,nu te baga imediat!

 

Esti atentionat,daca ignori esti dat in judecata si daca nu ti s epune proprire pe salariu(ceea ce in general se intimpla) atunci vin tot un fel de "recuperatori"si incearca sa recupereze prejudiciu.

 

In conditiile astea ajungi in Schufa.



#47
alyx

alyx

    Membru junior

  • Membri
  • PunctPunctPunct
  • 620 mesaje

Postat 09 februarie 2016 - 14:15

Aha, am inteles.Andacos.

 

Pai cam asa se intampla si in Romania. Doar ca pana se hotarasc astia sa te dea in judecata te streseaza recuperatorii cu tot felul de hartii si telefoane si sms-uri.



#48
andacos

andacos

    Membru VIP

  • Membri
  • PunctPunctPunctPunctPunctPunctPunct
  • 27.306 mesaje

Postat 09 februarie 2016 - 14:17

Eu spun din teorie...practic nu stiu si nici nu vreau sa aflu cum se intimpla! [fri]



#49
mianda

mianda

    Membru matur

  • Membri
  • PunctPunctPunctPunct
  • 2.267 mesaje

Postat 09 februarie 2016 - 15:22

Eu spun din teorie...practic nu stiu si nici nu vreau sa aflu cum se intimpla! [fri]

 Din auzite iti spun, totul se intampla foarte repede.

Procedurile sunt mai simple si mai rapide decat in Romania.



#50
viviana

viviana

    Membru VIP

  • Moderators
  • 26.324 mesaje

Postat 09 februarie 2016 - 16:07

Aici nu este cazul. Isi trag automat banii de factura din cont. Nici macar nu e obligatoriu sa vezi tu factura. In general, facturile se emit in format electronic, intr-un cont (pe care-l activezi sau nu  [:)] ) de pe site-ul lor. Pentru a primi lunar factura tiparita trebuie sa platesti extra.

Daca nu-ti dai acordul pentru a ti se lua banii din cont, nu ti se incheie contractul. Daca faci imprudenta sa nu ai bani in cont la data stabilita, si daca nu-ti platesti factura, intri automat in Shufa. La biroul asta se raporteaza toti raii platnici, iar respectivii nu vor mai avea acces la contracte de prestari servicii, chirii sau imprumuturi bancare timp de 5 ani, egal daca facturile restante au fost platite intre timp, sau daca suma datorata este de 1 euro.

Toata lumea fuge de biroul asta ca dracul de tamaie  [:)] , deci toata lumea isi plateste facturile.

Asa e si la noi.  Dar nu platesti extra pentru factura tiparita. Si daca intarzii cu plata suporti nniste penalizari.

Dar nu esti obligat sa-ti dai acordul sa-ti ia bani din cont.

La toate utilitatile am




Panic Questions

  • Poze pt o a 2-a sarcina

    PaulaTin
    - apr 26 2024 08:43

  • Bebe 1 aniÈ™or greutate mica

    lar
    - apr 22 2024 17:43

  • Bebe 1 an greutate mică

    lar
    - apr 22 2024 17:30

  • SughiÈ› bebe in burtica

    Mihgaandrei
    - apr 18 2024 16:58

  • Secretie vaginală abundentă

    Mihgaandrei
    - apr 18 2024 16:57

Last Blogs

  • Cu bebe in burtica la Zoo

    Pau26
    - Astăzi, 13:17

  • Saptamana 19

    ZDenisa
    - Astăzi, 00:33

  • Patutul bebelinei

    Roxana3001
    - Ieri, 21:56

  • O noapte furtunoasa

    Roxi_pisicul23
    - Ieri, 13:18

  • Cumpărături

    Andreeaflore1991
    - Ieri, 11:35

Ultimele aprecieri

  • andacosPoza lui %s

    andacos
    ii multumeste lui

    szivarvany
    pt. aprecierea acestui mesaj

  • monicaboPoza lui %s

    monicabo
    ii multumeste lui

    szivarvany
    pt. aprecierea acestui mesaj

  • ElkiaPoza lui %s

    Elkia
    ii multumeste lui

    Laura25
    pt. aprecierea acestui mesaj

  • OtiliavPoza lui %s

    Otiliav
    ii multumeste lui

    Laura25
    pt. aprecierea acestui mesaj

  • ElkiaPoza lui %s

    Elkia
    ii multumeste lui

    ioana
    pt. aprecierea acestui mesaj

  • - TOP 50 reputatii -