Companiile astea de telefonie au ajuns niste colosi. Totul se genereaza din sistem, inclusiv mesajele alea ultimative, care ma enerveaza si pe mine.
Cu cat compania este mai mare, observ ca-si pierde o caracteristica esentiala: respectul pentru client. Au atatia clienti, incat 1-2-100 de clienti nemultumiti, pentru ei reprezinta o cantitate neglijabila.
Lucrez in domeniul certificarii cf standardelor ISO, la ISO 9001 (calitate) se pune foarte mare accent pe relatiile cu clientul. Satisfactia clientului, orientarea catre client, analizarea reclamatiilor primite de la clienti urmate de actiuni corective samd. Punctul de plecare al standardului este ca intr-o companie, alaturi de management, etc, un punct important sunt clientii. Clientii mentin o companie pe picioare. SI orice client este important, politica companiei este sa incerci sa-l pastrezi (bineinteles, acolo unde este posibil, ca daca clientul vrea totul la jumatate de pret - nu se poate).
Asa ca ma irita foarte tare cand vad ca eu, ca si client, sunt tratat cu "flit". Mi se pare inacceptabil. Nu vorbesc numai de companii din astea mari (telecomunicatii sau altele) ci si de firme mai mici, care nu respecta termenele si conditiile de livrare, sau alte incidente. Sunt mereu in razboi cu gen din astia