Intrebare mai ales pentru mamicile din clasele mai mari: Ceea ce se face intr-a V-a la gramatica se mai reia in clasele mai mari?
Ca pe mine m-a dat gata gramatica asta... si clmea e ca mie imi placea, imi place si acum, dar bietii copii sunt pusi in fata mult prea multor notiuni intr-un timp foarte scurt. Nu au nici macar timp sa lucreze, sa exerseze ceea ce li s-a predat. Au facut indicativul intr-o ora, toate cazurile substantivului intr-o ora... la scoala analizeaza propozitii simple acasa primesc analize pe texte din Creanga sau cine stie ce poezii!
Nu sunt invatati sa caute subiectul si predicatul atunci cand incep o analiza... chiar daca cerinta e sa se identifice complemetul intr-o propozitie mie mi se pare ca e logic sa caut intai subiectul si predicatul... Nu sunt invatati sa puna intrebari. Cum stabilesc ei functia sintactica si cazul habar n-am, cica pe incercate mi-a zis copilu, ...
Acum, el isi da toata silinta, eu il ajut cat pot acasa, timp nu prea avem disponibil, dar zau ca nu mi se pare normal.
Eu tot sper ca in anii viitori vor consolida ce au invatat / ce li s-a predat anul asta, insa notele de anul asta vor avea de suferit. Ca doar n-o nimeri toate cazurile!
La voi cum e? Cum il pot ajuta mai mult decat o fac?
Astept prima sedinta cu parintii sau ma duc la scoala si discut cu profesoara? Ca deja mi se pare cam mult...