Mcoca, Greieras, multumesc pt sugestii si opinii. Cum am mai spus, nu am nici o problema cu varsta la care invata diverse lucruri, ci cu metodele de predare (si timpul alocat asimilarii unor notiuni). Cu un simplu serach pe google se gasesc foarte multe optiuni. La noi (adica in Romania) se pune in continuare destul de mult accent pe memorare (in timp ce alte metode, de exemplu cele vizuale, se folosesc extrem de putin).
Exemplul dat de mine a fost o situatie punctuala, s-a rezolvat fara probleme in 10 minute, dupa ce tati a reluat explicatia (putin diferit fata de varianta de la scoala). Nu stiu cum ar fi stat insa lucrurile daca era vorba despre ceva ce nu am fi stiut sa-i explicam.
Ar fi bine ca sistemul de invatamant romanesc sa se inspire din alte tari (mai avansate la acest capitol) nu doar in ceea ce priveste varsta de incepere a scolii sau de predare a anumitor notiuni, ci si din metodele de predare folosite. Nu poate decat sa ajute, corect?
Anya, din fericire la FTK au facut multe experimente, astea ne-au placut noua cel mai mult. Poate si de aceea, dIn materia de anul trecut la MEM, majoritatea notiunilor erau deja cunoscute :)
Editat de Adriana mica, 02 septembrie 2014 - 20:03 .