ai mei au trecut prin notiunile de geometrie la modul :exista triunghi, dreptunghi, patrat, cuboid, cub .. blabla ... dar fara alte aprofundari. Si de cateva zile invata unitati de masura (a lichidelor, a greutatii, a lungimii, a timpului )
Clasa a II-a 2013-2014
#211
Postat 07 mai 2014 - 10:35
#212
Postat 07 mai 2014 - 13:35
Eu nu prea mai am timp de scoala -se ocupa mai mult sotul asa ca aseara am aflat ca au terminat manualul de matematica si la romana mai au 3 lectii -sunt la cea cu spicele de grau.
Figurile geometrice le-au invatat la nivel de forma. Mai greu era cu linia si de cate tipuri e -franta inchisa, deschisa, segment,...
Nu vad rostul invatarii unor definitii acum papagaliceste. Anul trecut au invatat unitatile de masura si subunitatile dar transformarile le-a uitat foarte repede.
Daca i-a invatat teorema lui Pitagora ar trebui sa-ti faci probleme
#213
Postat 08 mai 2014 - 08:49
Nu chiar teorema lui Pitagora, dar au avut probleme cu aflarea "inconjurului" unui patrat sau dreptunghi, stiind laturile, sau cu tringhiuri isoscele - le dadea o latura si ei trebuiau sa stie ca cele doua sunt egale. Mi-a cerut trusa de geometrie, aveau colegii lui si i-a placut foarte mult.
Acum au trecut la interiorul/exteriorul formelor geometrice.
Faceti ortografie? Nu prea au facut mare branza din carte, doar primele lectii, avand doar o singura ora pe saptamana si stand cate doua ore la o ortograma! Sper sa nu ne puna pe noi sa-l terminam la vara...
#214
Postat 08 mai 2014 - 13:37
Ore de ortograme? Nu am avut special pt asa ceva. Eu l-am atentionat de cate ori l-am prins cu orTograma gresita si nu prea-i mai scapa. Zilele trecute a pus o bunica sa-i faca un ceas de carton (acum aruncat intr-un colt).
Editat de anya, 08 mai 2014 - 13:39 .
#215
Postat 09 mai 2014 - 08:41
Noi facem ortografie la optional. Probabil voi ati ales altceva.
Stefan e din ce in ce mai obosit. Aseara a adormit la 9, ceea ce nu prea ii sta in fire. De abia astept sa vina vacanta, sa se mai relaxeze un pic.
#216
Postat 13 mai 2014 - 09:41
Calin e cam nervos in ultima perioada. A inceput sa fie irascibil, ii dau lacrimile de la orice prostie sau din contra, intoarce vorba (ceea ce nu facea pana acum). In afara fapului ca a obosit mi-a zis ca are emotii pentru evaluare. Probabil au discutat la scoala, ca eu nu i-am zis dect ca va da o lucrare. Ma intreba ce se intampla daca nu face bine...
#217
Postat 14 mai 2014 - 08:00
Poate invatatoarea a pus un pic de presiune pe ei. Cred ca aceasta evaluare e mai importanta pentru invatatoare decat pentru copii.
La noi au dat in toata scoala clasele 2, 4 si 6 simulare saptamana trecuta cu subiectele de pe site. Atat de "stresat" a fost al meu ca nici nu a retinut cate puncte i-au fost acordate (doamna a facut un punctaj estimativ).
#218
Postat 14 mai 2014 - 08:22
Exista vreun barem de corectare pe undeva? Sa vad si eu cat si cum se depuncteaza?
Au dat si ei la matematica si romana. La matematica nu a avut nici o greseala, la ultimele doua probleme (sau intrebari, nu mai retin exact) nu a scris in paranteza ce anume a aflat. I-a pus 8 pentru chestia asta.
La romana a scris la primul subiect "fiind" cu un singur i si i-a pus 8 pe subiect, la ultimul a avut o virgula si inca ceva tot nesemnificativ si i-a pus 9 pe subiect. Mi se par asa aiurea depunctarile astea... Plus ca il cam demoralizeaza. Vede ca nu are nicio greseala, matematic vorbind si tot are doua puncte in minus. Aseara chiar mi-a zis ca degeaba tot invata si tot isi da interesul ca doamna mereu ii scade.
Cine va corecta aceste teste? Tot invatatorii de la clasa sau din afara scolii?
#219
Postat 14 mai 2014 - 11:47
Am inteles ca testele se duc la corectat in afara scolii.
Eu abia astept vacanta si mai e atat de mult....
#220
Postat 14 mai 2014 - 12:42
Nu mai e asa mult pana la vacanta, am scotit noi azi dimineata Mai e doar o luna.
Ieri intr-o discutie cu Rares mi-a zis ca are un pic emotii legat de evaluarea finala, pt ca se teme ca greseste si nu trece in cl. a III-a. Nu stiu de unde a inteles el (probabil din valva din jurul subiectului) ca trebuie sa faci perfect la evaluare ca sa promovezi clasa. I-am explicat care-i treaba si s-a linistit .
La noi in continuare temele sunt putintele (maaaxim 1 ora de lucru cu tot cu pauze si uitat pe geam), cica d-na a inceput sa le spuna mai des ca trebuie sa fie atenti ca vin evaluarile, dar nu ne-a bagat in sedinta, nu ii vad pe copii stresati.