Sari la conținut

Sari la conținut


- - - - -

La multi ani piersicute de iulie august ( 40 )


431 raspunsuri la acest subiect

#31
ilenutza

ilenutza

    Membru matur

  • Membri
  • PunctPunctPunctPunct
  • 2.449 mesaje

Postat 16 iunie 2013 - 13:19

Ola fetelor

Noi suntem la munte, am plecat ieri si ne intoarcem azi

Ce bine e sa pleciiiii, weekendul viitor sunt Rusaliile asa ca e weekend prelungit, as merge la Sulina cu vaporul:))

Am desc de la ce s-a iritat bambina, nu era rosia ci caisa de vina:(

Sa vdm la piersica ce facem :))

Am cules cimbrisor si soc


Va pupam si va dorim weekend placut

#32
r_ocsy

r_ocsy

    Membru senior

  • Membri
  • PunctPunctPunctPunctPunct
  • 3.831 mesaje

Postat 16 iunie 2013 - 17:36

salut. Dar chiar e liniste acum, toata lumea profita de soare :-)
la fel si noi. Va pupam

#33
ilenutza

ilenutza

    Membru matur

  • Membri
  • PunctPunctPunctPunct
  • 2.449 mesaje

Postat 17 iunie 2013 - 07:55

Neata, haideti la cafea sau ceai!

#34
ilenutza

ilenutza

    Membru matur

  • Membri
  • PunctPunctPunctPunct
  • 2.449 mesaje

Postat 17 iunie 2013 - 13:30

Vad ca vb singura, nici pe fb nu e mare activitate:)

Azi e f cald , 32 gr, chiar a venit vara asta!

Sapt e f plina ptr mine, marti si joi serbari, miercuri dr, pasapoarte copii, desfacut bagaje, plus cele de zi cu zi

Am reusit sa ne prajim ieri la munte desi alterna soare cu nori, inclusiv bambina e cam rosie pe fata:(

Va pup

#35
Antoniap

Antoniap

    Membru incepator

  • Membri
  • PunctPunct
  • 256 mesaje

Postat 17 iunie 2013 - 13:44

Buna ziua,

Ilenutza multumim de cafeluta, cred ca toata lumea este pe afara cu piersicutele. Bine ca a venit si caldura ca parca au fost deja prea multe ploi. Pupam bambina sa-i treaca roseata.

Noi am papat supica de pui cu fidea si morcovel, iar pe seara vreau sa-i fac sufleu de brocolli.

Ma duc sa spal niste haine pana doarme pitica, sper sa intru mai diseara.

Pup fetele

#36
maria0408

maria0408

    Membru junior

  • Membri
  • PunctPunctPunct
  • 820 mesaje

Postat 17 iunie 2013 - 13:57

Buna fetele.

Rocsy multumim de capitol, sa fie plin de vesti bune si de aniversari voiase, cu bucurii si impliniri.

Pe scurt despre noi - Silvi e un pic marait, curge nasucul si tuseste, vremea asta schimbatoare ne creeaza probleme si noua.
De mancat nu ma pot plange, papa ff bine si legume si fructe. Incerc ca una din mese, fie dimi , fie seara sa nu ii dau pasat, sa manace direct bucatele. Mancam f bine, taiate cubulete, caisele, banana, piersicuta, painica cu unt si cascaval. Am incercat sa ii dau si supita cu legume pasate cu furculite si un pic de painica, mancam dar nu parem f incantati.
La mers, facem progrese dar nu avem evolutii fulminanate, stam bine in picioruse si facem pasi in lateral sau in fata sprijiniti cu ambele maini de ceva. Nu ne place sa mergem tinuti de manute si nici nu fortam.
Cum se trezeste plange sa mearga in camera Anei, daca nu il duci o ia singurel de-a busilea:))))
Nu ne impacam f bine cu cladura, transpira mult si se irita la umeri, pliuri etc. O rezolvam cu dusuri , apa termala si crema, dar tot suparator este..

#37
maria0408

maria0408

    Membru junior

  • Membri
  • PunctPunctPunct
  • 820 mesaje

Postat 17 iunie 2013 - 14:02

Ile harnicuta si activa ca intotdeauana. Vreau si eu magneziu minune!!!!!
Spor la bagaje . Pt ce mergeti la dr?

Antonia si voua spor la treaba. Ii place sufleul de brocoli? Silvi mananca mai bine buchetele simple, facute la cuptor cu un pic de ulei de masline.

Iiuli ce mai face Mihaita?

#38
ilenutza

ilenutza

    Membru matur

  • Membri
  • PunctPunctPunctPunct
  • 2.449 mesaje

Postat 17 iunie 2013 - 14:14

Maria, Anto pup si eu harnicutzele, la dr am fost ptr mine, ctr de rutina

Suntem in parc si e ff cald:))

Iuli chiar ce mai faceti?

Sunt pe drumuri de azi dimineata, casa e vraiste, mancare nu avem, bine ca stam in parc:))
[bis]

Am fost la munte la Pestera de Bv , este f sus si frumos, intre Piatra Craiului si Bucegi, super

#39
Fleurdelise

Fleurdelise

    Membru de baza

  • Membri
  • PunctPunctPunctPunctPunctPunct
  • 8.940 mesaje

Postat 17 iunie 2013 - 15:11

Salute fetele,

 

Cred ca sunteti toate pe-afara.

 

Aici e vreme urata, intunecat si 14 grade.

 

Sambata am fost la iarba verde ca a fost soare, la o serbare romaneasca, ne-am simtit f bine cu un cuplu de prieteni si bb lor. Eric a mancat gulas de la cazan! sa fi vazut ce era la gura lui.... La desert un codru de paine. (nici nu s-a atins de mancarea ce i-o luasem la pachet: iaurt, biscuiti, fructe).Copiii jucau fotbal cu mingi gonflabile iar el mititelul fugea in 4 labute dupa ei si dupa minge...

 

Duminca zi de SPA, vorba Antoniei... Am facut ciorba de perisoare acrita cu zeama de varza si musaca de vinete si dovlecei. Bebe are supa de pulpe cu legume, care va deveni maine pilaf.

 

Noi suntem tot cu mucisori, nu se mai termina. Azi noapte intre 12 si 1 nu a dormit,se ridica in fund si se invartea in pat ca titirezul. Mai si vorbeste cand se trezeste.

 

Vad ca voi va plangeti de caldura... noi noaptea dam drumul la caldura in apartament.

 

Maria, felicitari pentru progresele lui Silviu. E adevarat ca fetitele merg mai devreme ca baietii?

 

Antonia, profita la maximum de ultima saptamana de "concediu". Cum a fost filmul?

 

Ilenuta, ce frumos ca v-ati plimbat la munte. Cand e de urcat, etc, cum tineti pitica? In carrier?

 

Ali, mai mai, ce baietoi ai tu acolo. Si al meu ne mai musca, stil ventuza, asa, pe taica-su mai tare, I-a lasat o urma pe barbie. Pe mine ma pisca de brate in timp ce suge, etc. De tras de par era pasionat intr-o perioada, acum vad ca I-a trecut. Cand facea mai urat ii spuneam: nu, nu, nu facem asa, facem mai-mai (si mangaiam fatza mea cu manutza lui) si daca nu se oprea, il lasam jos din brate si ii distrageam atentia cu altceva: ia uite aici, o stii pe asta? (jucarie, etc). Nu functioneaza mereu, dar merita sa incerci.

 

Va pup, sa aveti o saptamana frumoasa si va trimit o boare de racoare de aici.



#40
Fleurdelise

Fleurdelise

    Membru de baza

  • Membri
  • PunctPunctPunctPunctPunctPunct
  • 8.940 mesaje

Postat 17 iunie 2013 - 15:17

Un articol in franceza despre medicamentul homeopathic Oscilococcinum. In esenta se pare ca sunt niste granule de zahar vandute la pret exorbitant si totul e efect placebo. E o opinie. (Nici eu n-am vazut efecte spectaculoase sau macar notabile de la el, nici la bebe nici la mine).

 

 

 

 

 

Si vous n'êtes pas encore abonné et que vous souhaitez vous aussi recevoir cette newsletter gratuitement, rendez-vous ici.

 

Oscillococcinum : excusez-moi mais j'ai un problème...

Excusez-moi mais j'ai un gros cas de conscience avec le « médicament homéopathique » Oscillococcinum.

Vous le savez, Santé Nature Innovation défend les médecines naturelles, parce qu'elles sont réellement efficaces.

Mais là, j'ai vraiment un problème... et c'est pourquoi je me permets de m'adresser à vous, fidèle lectrice ou lecteur, car peut-être pourrez-vous m'éclairer :

Les Laboratoires Boiron produisent un médicament homéopathique bien connu appelé Oscillococcinum, pour soigner les « états grippaux ».

De très nombreuses personnes en achètent, et beaucoup se disent satisfaites, à tel point que l'Oscillococcinum est un, sinon le produit le plus rentable de cette société, voire du marché de l'homéopathie.

Sur le site Internet de Boiron, on peut lire en toutes lettres :

 

« Fièvre, frisson, maux de tête, courbatures... Etats grippaux ? »

« Oscillococcinum est un médicament homéopathique traditionnellement utilisé dans le traitement symptomatique des états grippaux ».

 

Mon problème

Vous me connaissez, je suis ouvert d'esprit. Quand un traitement marche, je n'hésite pas à en parler y compris si les scientifiques n'ont pas encore trouvé le pourquoi du comment avec leur microscope. Le corps humain et la nature sont si compliqués qu'il me paraît absurde de rejeter une solution qui guérit sous prétexte que la « science dure » ne la comprend pas encore.

Et pourtant, avec l'Oscillococcinum, et malgré toutes les personnes qui me jurent que c'est efficace, j'ai beau tourner et retourner la chose, je ne vois pas comment défendre ce produit qui fait pourtant tant d'heureux.

Vous connaissez le principe de l'homéopathie : selon son inventeur, le médecin allemand Samuel Hahnemann, qui vécut sous la Révolution Française, les substances soignent selon le « principe de similitude » : une substance qui donne le mal de tête à une personne saine, sera capable de supprimer le mal de tête chez une personne malade.

D'autre part, le remède, toujours selon le Dr Hahnemann, serait d'autant plus efficace qu'il serait plus dilué. C'est l'autre grand principe de l'homéopathie. Dissous dans l'eau, le principe actif peut être dilué des centaines et des centaines de fois, jusqu'à ce qu'il n'en reste plus un seul atome, et cela augmenterait son efficacité.

Pour vous donner un ordre d'idée, la dilution de 12 K qui est considérée comme moyenne en homéopathie correspond à une dilution d’1cm3 de principe actif dans un volume d’eau équivalent à celui de tous les océans de la planète.

La dilution de l'Oscillococcinum, qui est à 200 K, est telle qu'il ne peut mathématiquement pas rester un seul atome de principe actif dans les granules (une dilution de 40 K « seulement » correspond à un seul atome dilué dans tout l'univers visible). Les granules sont faits d'eau, de sucre de table (saccharose) et de lactose (sucre du lait), sans autre ingrédient. (1) Mais l'explication de leur efficacité serait que l'état vibratoire des molécules d'eau aurait été modifié.

Hé bien même si l'on admet ces principes, bien peu évidents dans l'état actuel des connaissances scientifiques, l'Oscillococcinum continue de poser des problèmes qui me paraissent vraiment insolubles :

 

  1. La préparation fut définie au début du 20e Siècle par Joseph Roy qui déclara avoir découvert dans le foie des canards un nouveau microbe qu'il baptisa « oscillocoque », et qui est censé expliquer l'efficacité contre les états grippaux. Le problème est que l'oscillocoque n'existe pas. (2) Le fait est reconnu aujourd'hui par tous les scientifiques, qu'ils soient pour ou contre l'homéopathie. Ce que Joseph Roy a pris pour un nouveau microbe n'était que des petites bulles d'air. Les Laboratoires Boiron eux-mêmes ne font plus mention de l'oscillocoque et se contentent d'évoquer sur la boîte que l'Oscillococcinum est un autolysat de foie et de cœur de canard.
     
  2. Le principe actif de l'Oscillococcinum est donc le foie du canard de Barbarie. Je n'ai jamais constaté ni entendu dire que le foie du canard de Barbarie provoquait des symptômes grippaux chez les personnes en bonne santé. Je me demande donc comment le principe de « similitude » pourrait s'appliquer dans ce cas. Il me semble donc qu'un des principes fondamentaux de l'homéopathie n'est donc pas respecté.
     
  3. Les études scientifiques n'ont pour l'instant pas montré que l'Oscillococcinum avait un quelconque effet significatif sur les états grippaux, malgré les nombreuses tentatives, justifiées par le succès commercial du produit. (3)
     
Mon autre problème

Fort bien, me dira-t-on, peut-être l'Oscillococcinum n'a-t-il aucune efficacité. Il a au moins le mérite d'être inoffensif et d'exercer, sur les patients qui y croient, un effet placebo.

Cela est vrai. Mais si on admet que l'Oscillococcinum n'est en fait pas un médicament mais de simples boules de sucres, la question est de savoir pourquoi les Laboratoires Boiron les vendent si cher. Une boîte standard de 30 doses d'Oscillococcinum coûte environ 25 euros, ce qui est selon un bulletin officiel de la Concurrence de la Consommation et de la Répression des Fraudes, 50 % plus cher que les autres médicaments anti-grippaux du marché. Est-ce honnête ?

Peut-être le fait de faire payer plus cher donne-t-il aux patients l'impression que c'est plus efficace, augmentant ainsi l'effet placebo ?

Si c'est cela, je dis « Bravo Boiron ». Mais à mes lecteurs, je dirais : la prochaine fois que vous sentez monter en vous les signes d'un « état grippal », faites-vous une bonne tisane de thym au miel et au gingembre. Mettez un bonnet et une écharpe ou, mieux, restez chez vous avec un bon livre. Et gardez vos sous dans votre porte-monnaie.

Mais vous, qu'en pensez-vous ? Vous pouvez m'écrire en répondant directement à ce message, ou en mettant un commentaire en bas de l'article sur notre site, ici.

A votre santé !

Jean-Marc Dupuis

******************************

Publicité :

Ayant un message très important qui concerne les nouvelles solutions contre l'arthrose, le diabète, le cancer, la dépression, les maladies de peau, les maladies cardiovasculaires, etc., j'ai décidé d'enregistrer mon message sous forme de vidéo.

Allumez le son de votre ordinateur (c'est indispensable), installez-vous confortablement, puis allez ici.

******************************

Si vous n'êtes pas encore abonné et que vous souhaitez vous aussi recevoir cette newsletter gratuitement, rendez-vous ici.

******************************

Pour être sûr de bien recevoir la lettre Santé Nature Innovation sans qu'elle se perde dans votre boîte de messagerie électronique, visitez la page suivante.

******************************

Si vous souhaitez commenter cet article, je vous invite à le faire ici.

******************************

Si vous pensez que ce message pourrait intéresser un ami ou un proche, n'hésitez pas à le lui transférer par email (utilisez la fonction "transférer ce message" dans votre boîte de messagerie électronique). Pour partager cet article, vous pouvez utiliser l'un des réseaux sociaux suivants :

 

******************************

Sources :

 

  1. La composition indiquée par Boiron sur la notice de l'Ocillococcinum est : Extrait filtré de foie et de cœur d'Anas barbariae dynamisé à la 200ème K. Excipients : saccharose, lactose. q.s.p. 1 dose globule de 1g. Anas barbariae est le nom latin du canard de Barbarie.
     
  2. http://fr.wikipedia....Oscillococcinum
     
  3. Voir Vickers, A. J., & Smith, C. (2000). Homoeopathic Oscillococcinumcoccinum for preventing and treating influenza and influenza‐like syndromes. The Cochrane Library.
     
  4. Vickers, A. J., & Smith, C. (2006). Homeopathic Oscillococcinumcoccinum for preventing and treating influenza and influenza-like syndrome (Review). Cochrane Database Syst Rev, 3.
     
  5. J.C. van der Wouden, H.J. Bueving, P. Poole, Preventing influenza: An overview of systematic reviews, Respiratory Medicine, Volume 99, Issue 11, November 2005, Pages 1341-1349
     
  6. Ruoling Guo, Max H. Pittler, Edzard Ernst, Complementary Medicine for Treating or Preventing Influenza or Influenza-like Illness, The American Journal of Medicine, Volume 120, Issue 11, November 2007, Pages 923-929.e3
     
  7. Shang, A., Huwiler-Müntener, K., Nartey, L., Jüni, P., Dörig, S., Sterne, J. A., … & Egger, M. (2005). Are the clinical effects of homoeopathy placebo effects? Comparative study of placebo-controlled trials of homoeopathy and allopathy. Lancet, 366(9487), 726-732.



Panic Questions

  • Poze pt o a 2-a sarcina

    PaulaTin
    - Ieri, 08:43

  • Bebe 1 aniÈ™or greutate mica

    lar
    - apr 22 2024 17:43

  • Bebe 1 an greutate mică

    lar
    - apr 22 2024 17:30

  • SughiÈ› bebe in burtica

    Mihgaandrei
    - apr 18 2024 16:58

  • Secretie vaginală abundentă

    Mihgaandrei
    - apr 18 2024 16:57

Last Blogs

  • O noapte furtunoasa

    Roxi_pisicul23
    - Astăzi, 13:18

  • Cumpărături

    Andreeaflore1991
    - Astăzi, 11:35

  • Consult Trimestrul 1

    CatiCatut
    - Astăzi, 10:22

  • Hainute

    Roxana3001
    - Ieri, 21:36

  • Adevărul despre sarcină

    IonIza
    - Ieri, 21:02

Ultimele aprecieri

  • andacosPoza lui %s

    andacos
    ii multumeste lui

    szivarvany
    pt. aprecierea acestui mesaj

  • monicaboPoza lui %s

    monicabo
    ii multumeste lui

    szivarvany
    pt. aprecierea acestui mesaj

  • ElkiaPoza lui %s

    Elkia
    ii multumeste lui

    Laura25
    pt. aprecierea acestui mesaj

  • OtiliavPoza lui %s

    Otiliav
    ii multumeste lui

    Laura25
    pt. aprecierea acestui mesaj

  • ElkiaPoza lui %s

    Elkia
    ii multumeste lui

    ioana
    pt. aprecierea acestui mesaj

  • - TOP 50 reputatii -