la plimbare

• Puiul meu...,azi am fost la tara si am facut f multe treburi ,dar tu ai stat atat de cumintel acolo...chear m-am mirat ca azi te-am simti doar putin dupa 14 oare ai dormit atat de mult,?sau ai vrut sa nu o superi pe mami ? Vremea a fost minunata ...,asa ca am profitat sa facem o mica plimbare si sa facem un gratar cu bunica ta care abea asteapta sa stea cu tine,pt ca nu ti-am zis puisorule dar mami v-a trebui sa mearga la servici cateva ore asa ca o sa stai mai mult timp cu bunica ta,dar stai linistit se v-a muta la noi asa ca tot in patutul tau vei dormi si la tine acasa ,,acum am ajuns acasa la noi,este putin frig ca s-a lasat seara dar ma simt minunat,am povestit atatea ...si toti au atatea daruri pt tine si multe planuri ..,cred ca esti cel mai asteptat dintre nepotii.

• MULTUMIRI

Azi suntem putin ocupati cu mici detalii ale camerei ,avem timp putin la dispozitie si trebuie ca totul sa fie pregatit,am intrat doar putin pe net sa va multumim pt ca ne-ai dat ocazia sa primim gent...
  • la plimbare

Puiul meu...,azi am fost la tara si am facut f multe treburi ,dar tu ai stat atat de cumintel acolo...chear m-am mirat ca azi te-am simti doar putin dupa 14 oare ai dormit atat de mult,?sau ai vrut sa...
  • o noua zi minunata

Si am inceput wechend-ul asa placut...vremea a fost minunata...,tu micutul meu puisor cred ca te-ai intins atat de tare in burtica incat te simtit si tati,cred ca azi te-ai bucurat de f multe, de prez...
  • draga jurnalule...

Ai strans in tine atatea clipe din vietiile noastre...ne-am destainuit sufletul tie atunci cand simteam sa vorbim cu bebelusii nostri, care nu au venit inca pe aceasta lume si care nu stiu de existent...
  • cred ca o sa fi fotbalist

Puiul meu,azi a fost vremea f urata si tu nu ai avut stare deloc,cred ca o sa te faci fotbalist...ti-am simtit piciorusele toata ziua..,acum cred ca esti obosit si ai adormit putin sau nu vrei sa te v...

• Plimbare

Ieri am primit încurajări pentru excursii de la medic, așa că am fugit, profitând de concediu, într-un oraș drag nouă, Sibiu. Drumul a fost ok, peste 5 ore, bebe a stat liniștit, deși ieri la eco l-am...

Prima vacanta cu burtica a fost cand inca nu aflasem de existenta lui bebe. De atunci si pana acum oriunde am avut mici escapade burtica a fost foarte fericita, lui bebe pare ca ii plac mult plimbaril...
  • Mini vacanta in familie

Un eveniment la sute km departare de casa ne-a mobilizat sa plecam la drum cu masina cu toata familia. Am plecat cu mici emotii si teama pe un drum atat de lung, fiind in saptamana 24 de sarcina, imi ...
  • Vacanta cu burtica

Salutare! Am fost cu burtica, cu tati si cu catelul la noua casuta unde ne vom muta cu totii, ne-am relaxat, am facut gratar, am luat ceva vitamina D naturala, ne-am plimbat prin padure, pe langa lac,...
  • 1 mai

1 mai. Ieri a fost ziua mea. 36 de ani. Nu m-aș fi așteptat în urmă cu un an că voi fi curând mama de doi. De dimineață m-am hotărât că va fi o zi de făcut mișcare, fiind foarte plăc...
  • Vacanta de Paste

Sarcina in evolutie 30 saptamani am mers la doctor si totul e super bine...bebelina are 1650 gr . Inca sunt in vacanta de Paste deoarece lucrez in invatamant si pana pe 2 mai sunt acasa... incerc sa m...
  • Cu burtica la plimbare

Cu ocazia sabatorilor pascale am avut ocazia sa iesim la plimbare in natura, la tara, in vizita la bunici. Astept cu nerabdare si imi fac sperante despre cum ar putea creste copila noastra. Din feric...
  • In excursie cu bebe in burtica

Saptamana asta am fost intr-o mini-vacanta.. Noi 2 si bebe din burtica.. A fost ataat de frumos si relaxant, am uitat de munca si de alte obligatii pentru ceva timp si chiar ne-am concentrat doar pe a...
  • Bebe in vacanta

Buna mamici, am fost in vacanta in Olanda la 24 de saptamani cu avionul, a fost un zbor placut, bebele a fost cuminte pe tot parcursul zborului in burtica, un pic la coborare l-am simtit un pic mai ne...

Vazand ca va urma un sfarsit de saptamana calduros ne-am urcat in masina cu destinatia Targusor, un sat din judetul Constanta unde locuieste cumnata mea. Am vrut sa petrecem 2 zile de relaxare la soar...