Burtica!!! am intrat in concediu ;))

• Mult,mult,muuuult asteptata ultima zi de munca a venit! Inca nu am termitat programul...dar mai avem putintica rabdare. Ce a fost mai greu a trecut,imediata pregatim copiii pt programul de somn si gata...ne odihnim si noi. Abea astept dimineata,sa plecam acasa si sa incepem acest nou capitol din viata :) Concediul de maternitate! Sunt o norocoasa si ii multumesc lui Dumnezeu pt acest loc de munca...fara de care nu stiu cum ma descurcam. Sunt constienta ca in aceasta luna si un pic pana vi tu pe lume,o sa ma plictisesc dar incerc sa ma pregatesc cat mai bine, atat fizic cat si psihic pt marea intalnire cu tine,bebe scump!! O sa ne plimbam,o sa ne rasfatam,o sa ne odihnim din plin...ca deh'..ne permitem :)) Azi noapte te-am visat bebe!!! Am visat ca papai de la sanul meu si aveam o gramada de laptic :))) O fi vre-un semn? :P

• Cu bebe acasa

Dupa 4 zile de stat in spital, am ajuns la noi acasa, bebe! Imi amintesc cu drag toate clipele din maternitate, cand asteptam fiecare ora de alaptare, sa merg la tine, sa te vad, sa te tin in brate s...
  • Am intrat in travaliu

Desi nu am mai intrat de mult pe site si nu am mai scris (fiindca ultima postare nu mi-a fost publicata si m-am ofticat... pt ca ma straduisem ceva timp sa o scriu) am revenit in forta, cu momente de ...
  • ooooofff!!

...e enervant cand te "straduiesti" sa scri ceva pe blog si dintr-o simpla neatentie sau apasare gresita de pe telefon, dispare tot :( iti piere cheful de a scrie din nou... Mai nasol e,cand dai sa it...
  • suntem ❤happy❤!!

Bună puișooor!! Au fost ceva problemuțe zilele astea pe site și nu am reușit să-ți mai scriu...dar acum ne revanșăm ;) După cum ai observat,profităm din plin de concediu (Doamne bine e!!!), azi am făc...
  • Burtica!!! am intrat in concediu ;))

Mult,mult,muuuult asteptata ultima zi de munca a venit! Inca nu am termitat programul...dar mai avem putintica rabdare. Ce a fost mai greu a trecut,imediata pregatim copiii pt programul de somn si gat...

• Vacanta la mare-33 sapt

Vacanta la mare-33 saptamani La mare experienta a fost minunata, dar, desi ador marea, ma simteam mult mai confortabil in perioada asta acasa sau aproape de casa. Cand am ajuns la mare, inainte de a ...
  • Un sentiment nemaintalnit

Pentru ca livada a fost productiva anul acesta, concediul ales a fost la cules de prune.... insa eu nu aveam greturi nu prea puteam sa fac mare lucru, asa ca am profitat de aceasta perioada sa ma odih...
  • Burtica la mare

Ei si daca ati crezut ca ne-am linistit – nici vorba… dupa maratonul de la munte, dam o tura si la mare…burtosii nu au stare si nu vor sa leneveasca acasa in pat ci pe plaja, la umbra, mangaiati de br...
  • Bebe in vacanta part V

Ziua VII si aproape final de maraton… Si ultima zi si cea mai complicata presupune o goana pe la toate manastirile din zona, incepand cu Putna (cu un ocol la Radauti pentru o ciorbita), apoi A...
  • Bebe in vacanta part IV

Ziua V Mocanita Moldovita - Hutulca Ca tot nu am prins noi mocanita la Viseu de Sus – rezervarile se fac din timp, pe net, adica cu cel putin o saptamana inainte…si tinand cont de faptu...
  • Bebe in vacanta part III

Ziua III - Nasaud - Borsa cu escale la muntele de sare Praid, lacul Colibita, Memorialul Durerii Sighetul Marmatiei, Renumitul Cui din centrul orasului, Cimitirul Vesel Sapanta si cateva manastiri de ...
  • Bebe in vacanta part II

De data asta am plecat in vacanta dupa nunta, impreuna cu finii. Ei au ales sa petreaca impreuna cu noi mini luna lor de miere. Si cum sa va zic, noi suntem genul de oameni foarte activi : tati intrea...
  • in vacanta

mergem in vacanta... 20 saptamani ne-am propus o vacanta in Turcia...de fapt o aveam planificata de inainte de a afla de bebe...o sa fie complicat, dar - ne descurcam noi...aproape 30 de ore cu autoc...
  • Alte gânduri

Uneori in insomniile mele stau și ma gândesc și încă nu conștientizez faptul ca o sa devin mămică în mai puțin de o lună. Am o chestie micuta, ce creste și se dezvolta, care o sa aibă propria ei perso...

Hello !!! A venit momentul sa calatorim putin....plimbam burtica :))). Peste cateva zile vom pleca putin prin imprejurimi, la manastirile bucovinene, la aer curat. Am emotii, sper sa fiu ok la drum si...