Concediu

• Buna bebe.Suntem in concediu.Am avut de parcurs un drum destul de lung(6 ore cu masina),Dar aici este ok.Problema este ca mie imi place f mult sa stau in apa si ador valurile,dar nu am voie să intru în apa dacă e rece si nici dacă sunt valuri ca sa nu -ți fac tie rau.Am intrat putin in apa si am stat cu spatele sa nu te lovească pe tine valurile.Burtica trebuie tinuta acoperită la soare in rest totul e ok.Tati e speriat si nu ma lasa sa intru in apa.(se teme ptr tine)Mâine facem 20 de săptămâni,te iubeste mami mult si tati la fel de mult.

• Salutare

Buna seara! De mult nu am mai scris aici.Cosmin are 8 luni, este băiat mare deja, avem 2 dintisori , 9.500 kg si o energie interminabilă.Un copil sanatos , vanjos, nu s-a mai trezit noaptea de la 3 lu...
  • Bebe creste

Salutare iubitule, de mult nu ti-am mai scris...Astazi m-ai facut cea mai fericita mămica....ai spus MAMA foarte clar .6 luni jumatate... te ador îngerul meu .
  • La multi ani

La multi ani !!! Mămici si burtici, sa aveti o primavara minunata alaturi de toti cei dragi! :*:*:*
  • La multi ani mie...

Astăzi este despre mine.Este ziua mea , cea mai frumoasă aniversare din viața mea ptr ca il am alaturi pe puiul meu de 4 luni si jumatate care imi face viata mai frumoasă. Nu pot exprima in cuvinte c...
  • Cea mai grea zi din viața mea

17 .01.2017 ziua in care băiețelul meu in varsta de 3 luni si o zi a fost operat pe cord deschis.O echipă de medici americani împreună cu o echipă de medici români au operat la spitalul Grigore Alexa...

• Sarcina si covidul

Totul decurgea normal in ceea ce privește sarcina, iar bebelina începea sa fie din ce in ce mai puternica si sa o simt cum se misca si lovește in burtica. Chiar nu imi venea sa cred cat de bine ma si...
  • Concediu!

Inainte sa plecam in concediu ne-am pregatit pentru a cununa un cuplu frumos, zapacit si drag noua! Pentru ziua cea mare a trebuit sa facem cumparaturi, lucru ce a dus si la nervi, trafic, agitatie da...

Buna. Eu cu sotul meu ne ducem in vacanta dar drumul este cam lung nustiu cum o sa fie cu o sa ma simt e un pic cam obositor dar imi doresc un pic de relaxare si o plimbare . De o vreme ma simt un p...
  • Mișcări de bebelusa

De ceva timp,nu am.mai scris despre tine iubire...între timp am luat și acest cirus-covid,ca de trebuie sa fim la moda,tare rău mi-a fost, temperatura,dureri de. Gat,cap,urechi,dar important e că am t...
  • Întâlnirea cu bebe

Bună din nou, mămici! In ultimul blog v-am povestit pe scurt despre operație. Acum aș vrea să vă împărtășesc și vouă sentimentul de nerăbdare pe care l-am avut până a doua zi după naștere când urma să...
  • profitam de zapada

Buna tuturor...Zilele astea mam simtit destul de bine ,asa ca am profitat cu familia sa ne bucuram de cateva zile la munte la zapada,,bebelusa este foarte activa ,ma simt foarte  bine,,, bebeluse...

16 AUGUST, Am plecat cu bebe si tati in vacanta la maree. Prima noastra vacanta impreuna. M-am pregatit cu un costum pt graviduteee, chilotul fiind peste burtica sa nu cumva sa ajunga soarele la be...

Dupa toate cele traite pana acum, momente care ne-au luat prin surprindere, emotii .. traiti neasteptate, schimbarile prin care trece tot corpul am zis ca meritam o buna mini vacanta pentru a ne relax...
  • Ep 2: Vacanta in Grecia la 6 saptamani

Dupa emotiile avute atunci cand am aflat ca sunt insarcinata, urma sa plec urmatoarea saptamana intr-o vacanta in Grecia.  Pentru ca aveam schimbari in corp, pe care nu le luasem in considerare ...
  • In vacanta

In saptamana 28 am plecat in vacanta la mare impreuna cu sotul si fetita de 4 ani. Am calatorit cu avionul, drumul a fost ok, relaxant, nu a fost obositor si in 2 ore am ajuns in Turcia. Fetita era fo...