Concediu

• Buna bebe.Suntem in concediu.Am avut de parcurs un drum destul de lung(6 ore cu masina),Dar aici este ok.Problema este ca mie imi place f mult sa stau in apa si ador valurile,dar nu am voie sa intru in apa daca e rece si nici daca sunt valuri ca sa nu -ti fac tie rau.Am intrat putin in apa si am stat cu spatele sa nu te loveasca pe tine valurile.Burtica trebuie tinuta acoperita la soare in rest totul e ok.Tati e speriat si nu ma lasa sa intru in apa.(se teme ptr tine)Maine facem 20 de saptamani,te iubeste mami mult si tati la fel de mult.

• Salutare

Buna seara! De mult nu am mai scris aici.Cosmin are 8 luni, este baiat mare deja, avem 2 dintisori , 9.500 kg si o energie interminabila.Un copil sanatos , vanjos, nu s-a mai trezit noaptea de la 3 lu...
  • Bebe creste

Salutare iubitule, de mult nu ti-am mai scris...Astazi m-ai facut cea mai fericita mamica....ai spus MAMA foarte clar .6 luni jumatate... te ador ingerul meu .
  • La multi ani

La multi ani !!! Mamici si burtici, sa aveti o primavara minunata alaturi de toti cei dragi! :*:*:*
  • La multi ani mie...

Astazi este despre mine.Este ziua mea , cea mai frumoasa aniversare din viata mea ptr ca il am alaturi pe puiul meu de 4 luni si jumatate care imi face viata mai frumoasa. Nu pot exprima in cuvinte c...
  • Cea mai grea zi din viata mea

17 .01.2017 ziua in care baietelul meu in varsta de 3 luni si o zi a fost operat pe cord deschis.O echipa de medici americani impreuna cu o echipa de medici romani au operat la spitalul Grigore Alexa...

• Ultima vacanță în 2

Mai este aproximativ o lună până când mica noastră minune va veni pe lume 🥺 emoțiile sunt din ce in ce mai mari și parcă incepe sa se instaleze și frica de naștere. Așa că, am decis sa plecăm în ultim...
  • Burtica in vacanta - urcat pe munte

Am supravietuit si acestei vacante cu sotul si copilul care aseara a facut un tantrum de 1h in toiul noptii. Suntem de cateva zile in tusnad si nu am scapat nici in sarcina asta de urcatul pe munte. S...
  • Plimbare, experinta însărcinată in 34 de săptămâni

Duminica, ne-am decis sa facem o plimbare cu nasii , si nu prin parcul din oras, ci undeva sa ne recreem si sa ne incarcam bateriile, asadar am votat si am mers la Lacul Rosu. Noi fiind din Bacău nu a...
  • Ultimele plimbari în 2

Incep prin a spune ca îmi lipsea un mic concediu după toată agitația prin care am trecut în ultima perioada și cum după ultima vizita la doctor totul era bine, ne-am luat inima în dinți și am plecat î...
  • In concediu in Grecia insarcinata

Ne-am tot gandit daca si unde sa mergem in concediu. Am asteptat rezultatele de la morfologia de trimestrul I, apoi ne-am gandit sa planificam o plecare in vacanta.Cum avionul nu era o optiune de tran...
  • La mare la Corbu insarcinata

Zile toride de august. Ne-am propus sa mergem un weekend prelungit la mare. Ne place la Corbu pentru ca e mai salbatic, nu e nimic amenajat pe plaja, insa ai totusi un confort ca sunt niste cherhanale...
  • Plimbareala in afara tarii

E. se tot gandeste sa plece in afara sa ia o masina… dupa muuulta vreme in care nu a iesit din tara. Este vineri si dupa multe razgandeli ca ba pleaca ba nu, astazi imi zice sa merg cu el in polonia c...
  • De Crăciun minunea mea(cadoul) e în burtică

Ce repede trece timpul...Primul Crăciun cu bebelina în burtica! Ce cadou frumos ne-a oferit Dumnezeu! Deși îmi este tot mai dificil sa  ma misc, sa merg, asta nu ma oprește inca sa fa...
  • Prima sarcina

Sarcina decurge bine, nu am avut evenimente neplacute, ma simteam foarte bine, am fost norocoasa sa am o sarcina asa usoara, fara evenimente neplacute, fara greturi si fara stari de rau. Asa ca am hot...
  • Prima vacanta cu burtica

Aveam cam 27 de saptamani, am decis de mult sa mergem in aceasta vacanta. Cu toate ca a fost drumul obositor, cam 1400 de km cu masina, in final a fost totul bine. Ma simteam asa de bine, aveam nevoie...