Retete si idei culinare

• Timeline View
Vezi mai mult
  • Am primit gentuța bebelușului

Moș Crăciun a ajuns la noi pe 27 decembrie. Am primit avizul poștal și m-am bucurat tare mult când am ajuns cu pachetul acasă. Am citit fiecare pliant în parte, fiecare eticheta de pe produse. E încântător să primești ceva pentru tine și viitorul copilaș. De-abia aștept să folosesc toate produsele c...
  • Analize vagi

După ce am fost la doctora de familie și s-a uitat și dansa peste dosarul medical de până acum, mi-a recomandat să mai repet o dată analiza de ureaplasma care de două ori ieșise pozitivă la același laborator medical. Așa am și făcut am mers la un alt laborator în ideea ca îmi vor sugera o listă mai ...
  • Control la doctora de familie

Nu am auzit prea multe mămici în devenire să vorbească despre importanța unui doctor de familie pe timpul sarcinii. Astăzi voi merge pentru prima dată să duc dosarul de sarcină și la doctora de familie, iar cu ocazia aceasta îmi voi lua și tensiunea, poate voi primi și ceva sfaturi. Cumva cred că ui...
  • De la anul vom fi moși pentru bebele nostru

Am niște emoții când mă gândesc la sărbători, pentru ca vor fi ultimele sărbători fără bebele nostru. De la anul vom fi moși pentru el și, cu siguranță, sărbătorile vor fi magice cu adevărat! Priveam aseară la prietenii noștri care au copilași şi cum îi învățau să își lustruiască ghetuțele, iar dimi...
  • Fetiță sau băiat?

Încă nu știm dacă va fi fetiță sau băiat. La morfologia din ianuarie s-ar putea să aflăm. Însă noi ne-am făcut temele și am găsit nume atât pentru fetiță cat și pentru băiat. Pentru fetiță avem 2 variante Tania Ioana sau Tania Maria, iar pentru băiețel avem Tiberiu Gabriel sau Tiberiu Cristian. D...
  • Primul cadou pentru bebe

Ne-am întors acasă cu bine după o călătorie frumoasă. Am primit și primul cadou pentru bebe, o salopetă frumoasă și o jucărie atât de drăguțe și micuțe. Le voi pune la păstrare pentru bebe și mă voi uita probabil din când în când la ele visând la momentul în care îl voi îmbrăca cu hăinuțele.
  • Graviduță în vacanță

Zborul cu avionul a fost fără problemele în trimestru 2 (17 săptămâni). Nu am avut stări de greață sau vomă. La destinație a fost mai complicat cu mâncarea pentru ca am încercat să evit carnea pentru ca nu eram sigură ca e bine gătită iar carnea în sânge nu este bună, la desert trebuia să ai grijă c...
  • Mami și tati în vacanță

Am dormit aseară în Belgia după ce am vizitat târgul de Crăciun din Luxemburg. E frumos dar foaaaarteee frig. Mami și tati nu au fost foarte inspirați la hăinuțe însă am improvizat și bebe e la căldură sub multe hăinuțe. Am luat în excursie cu noi două cărticele, cele din imagine. Plecăm spre Paris ...
  • A sosit prima comandă

A sosit prima comandă. Am pus totul în dulăpior și va sta acolo până apare bebe. M-am trezit, e 03:05 ne pregătim să plecăm spre aeroport. Prima vacanță și s-ar putea și singura cu bebe în burtică în avion ✈️. Am puține emoții dar sper să fie o vacanță reușită și fără peripeții. Aş avea nevoie de pu...
  • Cu puțină teamă

După un tratament cu azitromicină credeam că voi scăpa de infecția de ureaplasma. Dar se pare ca a reapărut la analize. Sunt puțin speriată de ce am citit pe internet. Doctora mi-a spus să mai iau o zi azitromicina dar cum tratamentul de 3 zile de dinainte nu a funcționat, nu cred ca această pastilă...
  • Burtică mișcătoare

Bebelina cred ca îmi dă semne. Nu sunt foarte sigură dacă ce simt sunt chiar mișcările bebelului. Uneori am senzația ca simt ceva poate și din cauza faptului ca aștept cu nerăbdare și posibil să mi se pară. Ce e drept nu mai este mult până voi simți cu adevărat. Iar burtica continuă să crească în fi...
  • Oare cum voi decora camera?

Încă nu știm cu certitudine dacă vom avea o fetiță sau un băiețel. Vom afla în ianuarie la morfologia din trimestru 2. Dar eu visez cu ochii deschiși până atunci. Am început să eliberez încăperi din dulăpioare, m-am gândit cum voi așeza pătuțul, am pus ochii pe câteva stickere de perete pe care să l...
  • Prima listă și primele cumpărături

Am făcut o listă cu tot ce am considerat de cuviință că ar trebui să cumpărăm treptat pentru momentul în care îl nasc pe bebe. Cum toată lumea spune ca trimestru 2 este unul cu energie m-am gândit ca este cel mai potrivit pentru a începe să cumpăr din lucrușoarele ce îmi vor fi utile atât la spital ...
  • Încercare reușită

Sunt foarte liniștită și relaxată pentru că doamna doctor pe care am găsit-o întâmplător pe internet este super. Am fost la control, a verificat toate analizele pe care le-am făcut, m-a controlat, mi-a explicat atâtea lucruri și am simțit că pot să mă bazez pe sprijinul și îndrumarea dumneaei. Sunt ...
  • 16 săptămâni

Astăzi am început săptămâna 16. Am terminat perioada cu greață și vomă. Mă simt chiar energică. Tot astăzi în mai puțin de 2 ore voi merge la noua doamnă doctor care sper să fie așa cum am citit pentru că aș vrea să fiu sigură de cum, unde si cu cine voi naște. Dacă totul va fi bine astăzi atunci mă...
  • Truc minune

Am citit intr-o carte ceva ce la mine a funcționat împotriva grețurilor și a vomei! Vreau să împărtășesc poate ajutǎ și alte mămici. Nu e nimic greu! Trucul ar fi ca înainte de culcare să ronțăi ceva niște biscuiți, covrigei, ceva care peste noapte să țină stomacelul ocupat iar dimineața să nu mai ...
  • Emoții de vacanță

La final de lună am programat împreună cu soțul meu o excursie de 3 zile dar care va necesita zborul cu avionul. La plecare voi termina săptămâna 16 si voi începe săptămâna 17. Am puține emoții în privința asta pentru ca sunt atâtea păreri împărțite chiar și printre doctori cum ca zborul cu avionul ...
  • Începutul unei noi călătorii

Și am început … De unde a început totuși totul? 4 teste pozitive și totuși nu știam dacă e adevărat! Dacă voi deveni mămică ?! Prima încercare: găsește un doctor pentru confirmare sarcină! Întreb in stânga și in dreapta de cei mai buni doctori din localitatea mea și mă apuc să sun… și sun… și ni...