o mica vacanta

• Buna iubire mica, azi a fost o zi cam plina , am incercat sa cam terminam toata treaba pe acasa ca ne pregatim de plecare la bunica. Sambata avem botez la verisoara ta si am cam intrat la grijile de dinainte, cu ce ne imbracam , cum ne facem parul si asa mai departe, dar ca de obicei toate au o rezolvare si ne descurcam. Azi surioara ta a facut 1 an si 10 luni, e din ce in ce mai mare, mai dragalasa si mai isteata. Pana data viitoare cand o sa mai avem vesti te pupam si te iubim mult!

• am primit gentuta :-*

Buna bebe scump, Am primit in sfarsit genta Bebelusului si sunt foarte incantata de produse. Sunt foarte utile si geanta ma incanta foarte mult. nu am scris pana in ziua de azi deoarece am avut probl...
  • Vacanta la Dunare

Buna iubire mica, asa cum am promis am revenit cu peripetiile petrecute in vacanta la Dunare. Si sunt si peripetii frumoase si urate. sa incepem cu inceputul. Drumul a fost bun si liber, am facut un p...
  • ultima zi la bunici

Buna iubire mica , azi e ultima zi de vacanta la bunici. A fost o vacanta scurta dar frumoasa, bunica s-a bucurat enorm ca l-a vazut si pe tati. Surioara si verisorii tai s-au jucat cu topoganul care ...
  • un nou control

Buna bebe! Azi am fost cu tati la control sa vedem ce mai faci. Am aflat cu certitudine ca esti un baietel. Te-a vazut si tati in sfarsit, doamna dr. o draguta i-a aratat si putulica si nu pot sa expr...
  • s-a intregit familia

Buna seara sufletel mic. Suntem foarte fericiti, aseara au ajuns tati cu nasii acasa si ne asteapta un concediu foarte frumos. A fost o seara plina de povesti si de bucurii. Azi am luat-o de la capat...

• Vacanta la mare-33 sapt

Vacanta la mare-33 saptamani La mare experienta a fost minunata, dar, desi ador marea, ma simteam mult mai confortabil in perioada asta acasa sau aproape de casa. Cand am ajuns la mare, inainte de a ...
  • Un sentiment nemaintalnit

Pentru ca livada a fost productiva anul acesta, concediul ales a fost la cules de prune.... insa eu nu aveam greturi nu prea puteam sa fac mare lucru, asa ca am profitat de aceasta perioada sa ma odih...
  • Burtica la mare

Ei si daca ati crezut ca ne-am linistit – nici vorba… dupa maratonul de la munte, dam o tura si la mare…burtosii nu au stare si nu vor sa leneveasca acasa in pat ci pe plaja, la umbra, mangaiati de br...
  • Bebe in vacanta part V

Ziua VII si aproape final de maraton… Si ultima zi si cea mai complicata presupune o goana pe la toate manastirile din zona, incepand cu Putna (cu un ocol la Radauti pentru o ciorbita), apoi A...
  • Bebe in vacanta part IV

Ziua V Mocanita Moldovita - Hutulca Ca tot nu am prins noi mocanita la Viseu de Sus – rezervarile se fac din timp, pe net, adica cu cel putin o saptamana inainte…si tinand cont de faptu...
  • Bebe in vacanta part III

Ziua III - Nasaud - Borsa cu escale la muntele de sare Praid, lacul Colibita, Memorialul Durerii Sighetul Marmatiei, Renumitul Cui din centrul orasului, Cimitirul Vesel Sapanta si cateva manastiri de ...
  • Bebe in vacanta part II

De data asta am plecat in vacanta dupa nunta, impreuna cu finii. Ei au ales sa petreaca impreuna cu noi mini luna lor de miere. Si cum sa va zic, noi suntem genul de oameni foarte activi : tati intrea...
  • in vacanta

mergem in vacanta... 20 saptamani ne-am propus o vacanta in Turcia...de fapt o aveam planificata de inainte de a afla de bebe...o sa fie complicat, dar - ne descurcam noi...aproape 30 de ore cu autoc...
  • Alte gânduri

Uneori in insomniile mele stau și ma gândesc și încă nu conștientizez faptul ca o sa devin mămică în mai puțin de o lună. Am o chestie micuta, ce creste și se dezvolta, care o sa aibă propria ei perso...

Hello !!! A venit momentul sa calatorim putin....plimbam burtica :))). Peste cateva zile vom pleca putin prin imprejurimi, la manastirile bucovinene, la aer curat. Am emotii, sper sa fiu ok la drum si...