Miscari de bebelusa

• De ceva timp,nu am.mai scris despre tine iubire...intre timp am luat si acest cirus-covid,ca de trebuie sa fim la moda,tare rau mi-a fost, temperatura,dureri de. Gat,cap,urechi,dar important e ca am trecut cu bine si peste asta,in curand o sa te vad din nou,la morfologia de semestru 2...abia astept,te iubim mogaldete.

• Miscari de bebelusa

De ceva timp,nu am.mai scris despre tine iubire...intre timp am luat si acest cirus-covid,ca de trebuie sa fim la moda,tare rau mi-a fost, temperatura,dureri de. Gat,cap,urechi,dar important e ca am t...
  • Geanta bebelusului

Am primit geanta bebelusului,o superbitate plina cu de toate,atat pentru bebelusi,cat si pt mamici,are un design aparte,ma bucur foarte mult ca am primit-o,si cu siguranta imi va fi foarte utila,abia ...
  • Morfologie

Am fost la morfologie reevaluare,si te-am vazut din nou bebelusa mea,a fost si fratiorul tau sa te vada,nu prea intelegea sa te vada prea bine,ca e si el inca mic.Se uita si credea ca esti un baietel,...
  • La multi ani 2022

Aseara a fost Revelionul,unde tu impreuna cu tati si cu fratiorul tau, bineinteles tu fiind in burtica am mers la concert,apoi urmat de artificii,ai fost foarte activa toata seara,am simtit cum miscai...
  • Balerina mea

Sufletul meu frumos,te simt din ce in ce mai activa in burtica,zilele astea chiar ti-am simtit bine miscarile,atat de frumos e sa stii ca inauntrul tau,se formeaza o alta viata, fratiorul tau si-ar fi...

• Beleaua din timpul verii

Buna mamici !! Ce ati mai facut pe caldurile astea pentru a va racori ? Noi am cam dat gres se pare ! Sa va povestesc ! Am fost 3 zile in weekend in vacanta la mare ! Si fiind foarte cald afara , eu c...
  • Bebe in burtica zboara cu avionul

Prima data cand a zburat baietelul meu cu avionul avea 6 luni....in burtica:). Am avut super mari emotii, am fost inainte de calatorie la medicul ginecolog sa il intreb de riscuri si mi-a confirmat ca...
  • Bebe la petrecere

Anul acestea in sfârșit am reușit sa cununăm finii ce aveau pusă nunta de acum 2 ani însă datorită pandemiei s-a tot amânat. Zis și făcut, emoții, nerăbdare, abia așteptăm o petrecere. Între timp la...
  • Nunta in luna a 7-a

Am facut nunta insarcinata in 30 de saptamani. Sunt foarte recunoscatoare ca am avut energie si am putut dansa toata noaptea, nu am avut probleme. M-am simtit excelent, bebe si el activ. Dupa, la 2 zi...
  • Vacanta

Azi facem 35 de săptămâni! Aseară târziu ,după ce ne-am întors de la Mocanița, am decis să căutam cazare undeva. Am găsit într-un final la Bicaz. Locația este superba, vremea la fel de frumoasă, nici...
  • În așteptarea noilor membri

Weekendul acesta am sărbătorit aniversarea băiețelului nașilor și bucuria e la cote maxime pentru că și nașa mai așteaptă un bebe. E minunat să trecem prin această perioadă împreună, ea având cu 2 săp...
  • Cu burtica in vacanta

Saptamana 26, am primit cadou de la parinti o vacanta la mare (o ultima vacanta in 2), asa ca am plecat cu burtica in vacanta se pare ca bebe a incercat destul de multe lucruri dinnainte sa se nasca 🥰...
  • Cu burtica în vacanță

Bebelina, în tot acest timp a călătorit cu mine peste tot. Până în săptămâna 30 am mers la serviciu. Ulterior, am intrat în concediu prenatal. În zilele libere ne deplasam la țară, pentru a amenaja ca...
  • La țară

Sunt în concediu de câteva săptămâni bune. Am început cu un concediu medical pentru vreo 3 săptămâni, intrând apoi direct în concediul pr...
  • Mini vacanța la țara ,cu burtica

Am venit la țara , la viitorii bunici ai bebelinei ! 🥰 Fiind plecat soțul meu la munca in străinătate , imi petrec timpul mai mult singurică si de multe ori vin in vizita la părinții mei la țara (pe...