Bebe in vacanta part V

• Ziua VII si aproape final de maraton…

Si ultima zi si cea mai complicata presupune o goana pe la toate manastirile din zona, incepand cu Putna (cu un ocol la Radauti pentru o ciorbita), apoi Agapia, Voronet si multe altele care se mai afla in zona, care nu trebuie ratate si chilia lui Daniil Sihastrul. De la Voronet  m-am ales cu o rochita cu modele traditionale, care merge minunat cu burtica mea din ce in ce mai proeminenta (si in plus, am fost prima gravida care a achizitionat frumusetea de haina de la vanzatoare), iar sotul meu si-a luat o ie, sa ne asortam…ca na, poate facem si o sesiune photo cu burtosul… Obositi franti, am ales sa ne cazam in Targu Neamt, ca de acolo sa dam o tura in ultima zi pe la cheile Bicazului si de acolo, Ghorgheni si acasa…

Ziua VIII – ultima zi

Sa nu va mai zic ca in saptamana asta toate plecarile au fost de pe la 6-7 dimineata…burtica nu a avut timp nici macar sa se planga de somn sau oboseala, doar de picioare umflate, dar tati a avut grija sa puna cate o perna sub ele, in fiecare noapte si sa faca putin masaj, ca sa ne faca sa ne simtim mai bine J
    Am ajuns is la spectaculoasele chei, noi le-am mai vazut acum 2 ani, dar totusi au avut acelasi efect asupra noastra – marete, impunatoare, de vizitat si cu bebe cand creste putin…un popas scurt pe malul Lacului Rosu cu struguri si zmeura parfumata de munte…o inghetatuca…ca altfel concediul nu e concediu si sarcina nu e sarcina fara din astea…un ocol la Gheorgheni pentru un salam specific zonei si iar drum intins spre casa….

Am zis eu ca e maraton – daca va incumetati sa-mi repetati fapta eroica – succes…daca ma intrebati daca as mai face-o o data – da…cu riscul sa-mi simt membrele amortite si super umflate de atat drum… am fost deliciul si motivatia celor cu care ne-am intalnit pe traseu, mai ales la Cascada Cailor – mai toti m-au asigurat ca bebelina o sa fie alpinista inraita J la cat am plimbat-o noi in acest concediu… si va recomand si voua sa nu stati locului in sarcina – plimbati-va cat mai mult, vizitati cat mai puteti, ca dupa ce vine bubruza – cine stie…desi ma indoiesc ca vom sta locului…tati deja are planuri de plecare in Grecia pentru vara viitoare…

• Necesar maternitate

Nu stiu daca o sa va fie de folos postarea mea de azi, dar eu m-am bucurat mult cand am primit info respectiva – m-a ajutat mult pentru pregatiri, ca na, suntem in S35 si deja facem bagajele si ...
  • La cumparaturi part II

Nu stiu cum la voi….dar la noi greu tare cu luatul deciziilor si cumparatul….sincer sa va spun, cred ca am petrecut mai multe de o saptamana pe toate site-urile posibile si imposibile, pe fcbk si pe o...
  • La cumparaturi part I

Lista pregatita…ma rog lista…e impropriu zis – mai mult informatii culese de la mamici care au nascut de curand…o lista cu strictul necesar de la o prietena, pentru maternitate si pentru bebe pentru p...
  • Sarcina si Trombofilia

Nu stiu cate din voi v-ati confruntat cu acest diagnostic, dar aparent vad tot mai multe cazuri… Primele analize la medic…si proteina S imi iese scazuta dupa un screening general al profilului trombof...
  • Burtica la mare

Ei si daca ati crezut ca ne-am linistit – nici vorba… dupa maratonul de la munte, dam o tura si la mare…burtosii nu au stare si nu vor sa leneveasca acasa in pat ci pe plaja, la umbra, mangaiati de br...

Drag puiut, astăzi mergi cu mami si cu tati la cabana la munte. Frățiorii tai au rămas la bica la tara, deoarece mami si tati au nevoie de puțin timp singuri. Tu deja esti un puiut foarte activ si inc...
  • Vacanta la mare-33 sapt

Vacanta la mare-33 saptamani La mare experienta a fost minunata, dar, desi ador marea, ma simteam mult mai confortabil in perioada asta acasa sau aproape de casa. Cand am ajuns la mare, inainte de a ...
  • Un sentiment nemaintalnit

Pentru ca livada a fost productiva anul acesta, concediul ales a fost la cules de prune.... insa eu nu aveam greturi nu prea puteam sa fac mare lucru, asa ca am profitat de aceasta perioada sa ma odih...
  • Burtica la mare

• Bebe in vacanta part IV

Ziua V Mocanita Moldovita - Hutulca Ca tot nu am prins noi mocanita la Viseu de Sus – rezervarile se fac din timp, pe net, adica cu cel putin o saptamana inainte…si tinand cont de faptu...
  • Bebe in vacanta part III

Ziua III - Nasaud - Borsa cu escale la muntele de sare Praid, lacul Colibita, Memorialul Durerii Sighetul Marmatiei, Renumitul Cui din centrul orasului, Cimitirul Vesel Sapanta si cateva manastiri de ...
  • Bebe in vacanta part II

De data asta am plecat in vacanta dupa nunta, impreuna cu finii. Ei au ales sa petreaca impreuna cu noi mini luna lor de miere. Si cum sa va zic, noi suntem genul de oameni foarte activi : tati intrea...
  • in vacanta

mergem in vacanta... 20 saptamani ne-am propus o vacanta in Turcia...de fapt o aveam planificata de inainte de a afla de bebe...o sa fie complicat, dar - ne descurcam noi...aproape 30 de ore cu autoc...
  • Alte gânduri

Uneori in insomniile mele stau și ma gândesc și încă nu conștientizez faptul ca o sa devin mămică în mai puțin de o lună. Am o chestie micuta, ce creste și se dezvolta, care o sa aibă propria ei perso...

Hello !!! A venit momentul sa calatorim putin....plimbam burtica :))). Peste cateva zile vom pleca putin prin imprejurimi, la manastirile bucovinene, la aer curat. Am emotii, sper sa fiu ok la drum si...