Bebe in vacanta part V

• Ziua VII si aproape final de maraton…

Si ultima zi si cea mai complicata presupune o goana pe la toate manastirile din zona, incepand cu Putna (cu un ocol la Radauti pentru o ciorbita), apoi Agapia, Voronet si multe altele care se mai afla in zona, care nu trebuie ratate si chilia lui Daniil Sihastrul. De la Voronet  m-am ales cu o rochita cu modele traditionale, care merge minunat cu burtica mea din ce in ce mai proeminenta (si in plus, am fost prima gravida care a achizitionat frumusetea de haina de la vanzatoare), iar sotul meu si-a luat o ie, sa ne asortam…ca na, poate facem si o sesiune photo cu burtosul… Obositi franti, am ales sa ne cazam in Targu Neamt, ca de acolo sa dam o tura in ultima zi pe la cheile Bicazului si de acolo, Ghorgheni si acasa…

Ziua VIII – ultima zi

Sa nu va mai zic ca in saptamana asta toate plecarile au fost de pe la 6-7 dimineata…burtica nu a avut timp nici macar sa se planga de somn sau oboseala, doar de picioare umflate, dar tati a avut grija sa puna cate o perna sub ele, in fiecare noapte si sa faca putin masaj, ca sa ne faca sa ne simtim mai bine J
    Am ajuns is la spectaculoasele chei, noi le-am mai vazut acum 2 ani, dar totusi au avut acelasi efect asupra noastra – marete, impunatoare, de vizitat si cu bebe cand creste putin…un popas scurt pe malul Lacului Rosu cu struguri si zmeura parfumata de munte…o inghetatuca…ca altfel concediul nu e concediu si sarcina nu e sarcina fara din astea…un ocol la Gheorgheni pentru un salam specific zonei si iar drum intins spre casa….

Am zis eu ca e maraton – daca va incumetati sa-mi repetati fapta eroica – succes…daca ma intrebati daca as mai face-o o data – da…cu riscul sa-mi simt membrele amortite si super umflate de atat drum… am fost deliciul si motivatia celor cu care ne-am intalnit pe traseu, mai ales la Cascada Cailor – mai toti m-au asigurat ca bebelina o sa fie alpinista inraita J la cat am plimbat-o noi in acest concediu… si va recomand si voua sa nu stati locului in sarcina – plimbati-va cat mai mult, vizitati cat mai puteti, ca dupa ce vine bubruza – cine stie…desi ma indoiesc ca vom sta locului…tati deja are planuri de plecare in Grecia pentru vara viitoare…

• Geanta bebelusului

Buna mămici și burtici. Azi am primit geanta bebelușului. Mulțumesc mult. Bebe e foarte incantata de jucărie
  • Minunea

Buna burtici, Buna mămici. Nu am mai trecut de mult pe aici, dar am avut motiv serios - a venit pe lume minunea - Maria Radmila - o fetiță superbă de 3350 Gr, 52 cm. Planul meu era să nasc pe 04.1...
  • Necesar maternitate

Nu stiu daca o sa va fie de folos postarea mea de azi, dar eu m-am bucurat mult cand am primit info respectiva – m-a ajutat mult pentru pregatiri, ca na, suntem in S35 si deja facem bagajele si ...
  • La cumparaturi part II

Nu stiu cum la voi….dar la noi greu tare cu luatul deciziilor si cumparatul….sincer sa va spun, cred ca am petrecut mai multe de o saptamana pe toate site-urile posibile si imposibile, pe fcbk si pe o...
  • La cumparaturi part I

Lista pregatita…ma rog lista…e impropriu zis – mai mult informatii culese de la mamici care au nascut de curand…o lista cu strictul necesar de la o prietena, pentru maternitate si pentru bebe pentru p...

• Bebe calator inca din burtica

Eu si sotul suntem o familie calatoare, adoram la nebunie sa exploram lumea si sa umblam brambura fie in tara sau in afara ei. Anul acesta calatoriile au fost mult mai deosebite, fiindca la drum por...
  • Vacanta in timpul sarcinii

Nu am renunțat deloc la vacanțele programate astfel încât, prima vacanță serioasă a fost cea din Valencia, Spania. Eram cu sarcina în primul trimestru și am făcut mulți kilometri pe jos! Sotul nu m-a ...
  • Vacanta

In blogurile anterioare am vorbit despre lucruri mai puțin plăcute precum infertilitatea, fertilizarea în vitro, cât și despre sangerare si hematom. Dragi mămici cu burtici, vă sfătuiesc din toată i...
  • Atacul gazelor

Spine aplicatia: saptamana 22 de sarcina: atac de gaze. Si nu glumesc! Ce arsuri! Ce nebunie! Totuși! Ma simt super bine! Imi fac planuri de Crăciun, caut cadouri, încep sa cumpăr jucării unisex :D sa...

Eram insarcinata in 7 luni si am decis sa mergem cateva nopti la Predeal. Nu a fost o idee foarte buna , eu de la inceputul sarcinii am avut placenta mai jos , iar de la 5 luni colul meu a inceput sa ...
  • Saptamana 22

Buna fetelor.In saptamna 22 dupa ce am fost la control la cateva zile dupa am plecat in vacanta in Grecia.Noi ne am dorit mult sa mergem in aceasta vacanta mai ales ca era ultima vacanta in 2 .De la a...
  • Cu burtica la plaja

Deși am zis ca nu o sa mergem nicăieri în concediu pentru ca eram destul de gravida.. Cu o burta maaare,am făcut un compromis pentru celalalt copil și am mers la mare. Nu pot sa spun ca m.am distrat c...
  • 26 saptamani

26 s in concediu. Cu todler de 2 ani cu noi. Nu e simplu dar nici extrem de greu. Burta e marisoara si ascunsa in costumul de baie, dar in mare nu se mai simte greutatea de loc. La prima sarcina imi c...
  • Ultima "ieșeală" in 2

Hello, hello! Nu am mai avut noutăți cu care sa revin in perioada asta, ne pregătim pentru venirea lui bebe in mare parte. Am decis, pe ultima suta de metri, sa ieșim puțin sa schimbam aerul. Deși eu ...
  • Cu burtica in mini vacanta

Hello! O sa va povestesc pe scurt prima vacanta cu bebe in burtica. Aveam cam 9 saptamani de sarcina...o raceala mai puternica m-a lovit, dar totusi, cu acordul medicului, pe 2 martie am plecat pentru...