Bebe in vacanta

• Vacanta am decis sa o facem in tara, initial ne rezervasem bilete pentru Turcia inainte sa raman insarcinata si am anulat. In Mamaia am gasit un Hotel pe plaja, Jijo Hotel, ca sa nu trebuiasca sa merg mult pana la plaja prin caldura si intradevar a meritat banii pentru locatie, am stat sub umbrela 5 zile de vacanta si a 6 am stat la soare dar cu burtica acoperita. Bebe era tare furios dupa ce intram in mare, iar dupa o perioada de 5-10 min in apa incepea sa ma doara burtica si ieseam apoi bebe inca misca suparat si se linistea, doar o data reuseam pe zi sa intru in apa si era suficient. Am mancat diversificat, am incercat mai multe terase si restaurante, mancare mai buna si mai putin buna dar nu sa intamplat nimic rau din fericire. Am mancat bineinteles cu grija si cumpatat. Ca si concluzie vacanta a fost bine venita si mai avem de gand sa mergem o zi doua cand vremea va fi buna.

• Ne-am indragostit!

Emotii mari pentru ecografia de trimenstrul 2, imi aduc aminte ca abia reuseam sa imi calmez gandurile, fara sa ma gandesc la ce putea fi rau, ce ar fi putut sa imi spuna doctorul. Luam in calcul toat...
  • Bebe in vacanta

Vacanta am decis sa o facem in tara, initial ne rezervasem bilete pentru Turcia inainte sa raman insarcinata si am anulat. In Mamaia am gasit un Hotel pe plaja, Jijo Hotel, ca sa nu trebuiasca sa merg...
  • Viitor tatic

Tatal lui bebe este un barbat foarte responsabil, care si-a dorit aceasta minune. L-am cunoscut la scurt timp dupa ce am iesit dintr-o relatie toxica si mi-a aranjat viata cu multa rabdare ( la incepu...
  • Numele lui bebe

Primul nume era ales inainte sa ia fiinta bebe. Stateam amandoi in pat si visam, eram indragostiti si plini de vise, ajunsesem la nume de copii. Darca era sa fie fata, numele a fost cea mai usoara par...
  • Sarcina si locul de munca

De cum am primit confirmarea sarcinii am anuntat la locul de munca, cu toate temerile, am decis sa fac acest lucru pentru a clarifica unele situatii care aveau sa apara. La locul de munca veste a fost...

• Primul concediu

Buna, am decis sa mergem in concediu la mare. Drumul a fost lung, am cam amortit in masina dar a fost ok. Pe bebe inca nu il simt cum misca, nu mi-a fost rau dar am fost obositi! La mare este foarte g...
  • Cu burtica prin Europa

Din experienta mea pot recomanda excursiile in sarcina. Eu am fost in afara cu avionul pana in sapt 22 si nu s-a intamplat nimic rau desi am mers si 11 km pe zi.Recent am fost la mare o saptamana dar ...
  • O zi cu Aine

In primele luni de cand am aflat ca te voi avea, pe tine, fetita mica, timpul trecea foarte greu, acum ca mai sunt doar 3 luni pana te vom cunoaste parca trec zilele una dupa alta, nu pot sa spun deca...
  • Burtica in minivacanta la mare

De 1 iunie, la 33 saptamani, am reusit sa fugim pe weekend la mare, cu totii eram incantati, mai ales Sofi, adora nisipul. Initial ziceam ca plecam doar 1 zi, duminica, pentru ca au tot apărut lucruri...
  • Concediu

Abia așteptam sa intram in concediu! In doua săptămâni gata cu munca după care urmează o vacanța bine meritata. M-am informat ce trebuie sa fac ca sa nu existe probleme mai ales ca plecam cu mașina ...
  • In vacanta

Am intrat in VACANTA(concediu prenatal) de 1 saptamana si burtica incepe sa creasca vizibil. La bebelina ii prieste timpul acesta deoarece ne trezim putin mai tarziu, facem amiaza, stam mai mult in pa...
  • Facem două mări deodată

Decembrie 2018 Invitaţie de la vărul soţului să îi vizităm din nou, poate reuşim să vedem în sfârşit aurora boreală, după eşecul din vară, când timp de o săptămână nu am...
  • Ultima zi la serviciu

Astăzi a fost ultima zi la serviciu. A fost frumos,am făcut dimineata faguri și am servit colegii,apoi am invitat echipa cu care lucrez la masa in oraș și am comandat niște platouri cu gratar și limon...
  • Ultima vacanta

Desi am avut ceva emotii sa nu fac o prostie, inainte de paste am avut parte de ultima iesire inainte de nastere. Am avut grija sa nu fie la o distanta prea mare ( o ora jumatate de mers cu masina). A...
  • Primul meu bebe

În scurta vacanta de Paște am dus bebele din burtica la munte. Nu m-am prea simțit foarte bine din cauza drumului. Am cam agitat burtica pe drumul de tara cu gropi. A doua zi mi-am revenit si m-am sim...