An nou

• Vacanta de Anul nou am petrecut-o la munte. A fost o atmosfera relaxata, alaturi de prieteni, si sunt sigură ca unul din lucrurile de care imi va fi dor, insarcinata fiind, va fi grija pe care o are toata lumea de o femeie gravida . Mereu am vrut sa par independenta si puternică, dar in perioada asta asa plina de dureri imi dau seama ca nu trebuie sa ma mai cred Xena, printesa razboinica, pentru ca nu sunt. Si in acelasi timp au si cei din jur sentimentul placut ca participa cu ceva la formarea unei mici minuni. In schimb, frustrant a fost ca fiind o statiune de ski, nu am putut sa ma misc nici macar pana pe partie. M-am plimbat romantic cu Bogdan, pe carari albe si linistite, atat cat m-a lasat greutatea. Plus o bulgareala, probabil cea mai lenta bulgareala din istorie :D

• Alegere grea

In ultima jumatate de an am descoperit ca pot avea foarte multe dileme, dar una din cele mai stresante este ce metoda de naștere voi alege. Am citit o sumedenie de articole, stiu ca nasterea naturala ...
  • Trimestrul trei

Pana acum, doar am citit despre teribilul trimestru 3 al sarcinii, cu toate greutatile lui, dar iată ca a venit timpul sa ii simt prezenta pe propria piele (mai rau decat mi-as fi dorit) . Pe langa du...
  • Util sau moft?

Stiu ca mai am doua luni si ceva pana la marele moment, dar fiind prevazatoare din fire, imi place sa fiu pregatita pentru orice situatie. Asa ca, am inceput cautarile pe internet despre ce ar trebui ...
  • An nou

Vacanta de Anul nou am petrecut-o la munte. A fost o atmosfera relaxata, alaturi de prieteni, si sunt sigură ca unul din lucrurile de care imi va fi dor, insarcinata fiind, va fi grija pe care o are t...
  • Oameni dragi

Avand probleme de sanatate, in primele trei luni, poate chiar si ceva timp dupa, am fost reticenta in a spune celor din jur ca sunt insarcinata. Stiind in ce situație sunt cu borelioza, si ce riscuri ...

• Bebe calator inca din burtica

Eu si sotul suntem o familie calatoare, adoram la nebunie sa exploram lumea si sa umblam brambura fie in tara sau in afara ei. Anul acesta calatoriile au fost mult mai deosebite, fiindca la drum por...
  • Vacanta in timpul sarcinii

Nu am renunțat deloc la vacanțele programate astfel încât, prima vacanță serioasă a fost cea din Valencia, Spania. Eram cu sarcina în primul trimestru și am făcut mulți kilometri pe jos! Sotul nu m-a ...
  • Vacanta

In blogurile anterioare am vorbit despre lucruri mai puțin plăcute precum infertilitatea, fertilizarea în vitro, cât și despre sangerare si hematom. Dragi mămici cu burtici, vă sfătuiesc din toată i...
  • Atacul gazelor

Spine aplicatia: saptamana 22 de sarcina: atac de gaze. Si nu glumesc! Ce arsuri! Ce nebunie! Totuși! Ma simt super bine! Imi fac planuri de Crăciun, caut cadouri, încep sa cumpăr jucării unisex :D sa...

Eram insarcinata in 7 luni si am decis sa mergem cateva nopti la Predeal. Nu a fost o idee foarte buna , eu de la inceputul sarcinii am avut placenta mai jos , iar de la 5 luni colul meu a inceput sa ...
  • Saptamana 22

Buna fetelor.In saptamna 22 dupa ce am fost la control la cateva zile dupa am plecat in vacanta in Grecia.Noi ne am dorit mult sa mergem in aceasta vacanta mai ales ca era ultima vacanta in 2 .De la a...
  • Cu burtica la plaja

Deși am zis ca nu o sa mergem nicăieri în concediu pentru ca eram destul de gravida.. Cu o burta maaare,am făcut un compromis pentru celalalt copil și am mers la mare. Nu pot sa spun ca m.am distrat c...
  • 26 saptamani

26 s in concediu. Cu todler de 2 ani cu noi. Nu e simplu dar nici extrem de greu. Burta e marisoara si ascunsa in costumul de baie, dar in mare nu se mai simte greutatea de loc. La prima sarcina imi c...
  • Ultima "ieșeală" in 2

Hello, hello! Nu am mai avut noutăți cu care sa revin in perioada asta, ne pregătim pentru venirea lui bebe in mare parte. Am decis, pe ultima suta de metri, sa ieșim puțin sa schimbam aerul. Deși eu ...
  • Cu burtica in mini vacanta

Hello! O sa va povestesc pe scurt prima vacanta cu bebe in burtica. Aveam cam 9 saptamani de sarcina...o raceala mai puternica m-a lovit, dar totusi, cu acordul medicului, pe 2 martie am plecat pentru...