Retete si idei culinare

• Timeline View
Vezi mai mult
  • Bebita creste

Bebe mic creste repede, ne bucuram intens de fiecare mișcare, piciorus. Este o senzație atat de speciala, intensa. Sunt extrem de fericita sa ii aud bataile inimii si se mai întâmplă sa si sugita. Ne plac foarte mult dulciurile si mai poftim câte ceva special.
  • Geanta bebelușului

Va mulțumesc mult de tot, am primit și noi geanta bebelușului. Sunt foarte mult produse, foarte utile. Le vom folosii cu siguranță chiar din primele zile. Pentru fiecare etapa am primit ceva. Geanta este mare, încăpătoare și foarte frumoasa. 🤩💗
  • Testul a ieșit bine

Am făcut și testul pentru screening de diabet zaharat in sarcina, a fost un pic nasol, a durat mult si nu puteam pleca din clinica. In decurs a 2a am repetat testul de 2 ori, intre timp a trebuit sa beau un pahar mare de apa cu un praf dulce. Si pe baza acesteia s a facut testul. Dar e ok, nu am hip...
  • La control

Abia asteptam aceasta zi, Din nou il voi vedea pe bebe. Creste repede, se dezvolta foarte bine dupa eco, măsurători și kg este mai mare cu 10 zile. Pentru siguranță dr mi a cerut sa fac testul pt screening zaharat gestational. La ceilalți 2 baieti greutate era conform grafic, deci nu prea stiu ce va...
  • Greu de ales

Timpul trecea, toată lumea ne intreba cum il va chema pe bebe, dar din păcate noi nu aveam nici o idee. Erau 2-3 variante ce ne plăcea mai mult, dar atat. Am cautat in continuu dar nimic. Fiind al 3lea băiat nu stiam nici la 27 de sapt cum il va chema pe bebe. Il alintam, mângâia, si ii ziceam bebit...
  • Ocna Sibiului

A fost o noapte nebuna pentru noi, bebe era foarte activ, se învârtea des, si eu nu am putut sa dorm deloc. A 2a zi am inteat si eu in apa, să innot un pic, si dintr-o data o senzație ciudata, stomacul mi s a strans si mi s a urcat pana in capul pieptului. Ma cam durea, dar senzația era ft nașpa. S...
  • Mini concediu

Am plecat într-o vacanta de 3 zile la Ocna Sibiului cu finul. Băieții abia asteptau sa ajungem. Am rezervat de acasa cazarea, am ajuns dimineața la 9, dl a fost drăguț și ne a și cazat. Eram ușor obosita după drum, dar am plecat spre lacuri. Apa era usor rece pentru mine, an remarcat o ușoară sensi...
  • Am anunțat familia....

Dupa câteva zile de la aflarea surprizei, am făcut o mica reuniune de familie, i am chemat la noi pentru o mica surpriza. Am anunțat familia și prietenii, ca și bebe 3 este bauetel. Au fost surprinși, dar toți au fost încântați. Sănătos sa fie si sa ducem sarcina pana la capăt. Nu am avut dureri, g...
  • Morfofetala de trim 2

Totul a decurs bine la eco, bebe se dezvolta repede, inimioara ii batea atât de tare, la toate măsurătorile e ok, si dupa greutate ar fi cu 2 saptamani mai mare. Are acum 980gr.
  • Surpriza pentru copii

Le am pregătit o surpriza, celor 2 baieti de acasa, initial vroiam sa fie surpriza si pentru mine, sa afle doar soțul de la dr, dar na... Nu am insistat. Am plecat cu familia la plimbare, am avut 2 baloane negre cu confetii, fiind doar noi 4 pe un deal, poteca, in îndepărtare era politia forestiera...
  • Intalnire cu bebe la eco

Cu emotii mari, așteaptăm cu nerabdare, sa vedem ce ne zice dr.... Apoi Pam pam.... Este baiat. Sigur dl dr? Da, sigur, se vede aici clar. S a aratat printisorul.
  • Ultimele zile de concediu

Ni se termina în curând si concediul. Ne pregătim de zborul pentru acasa. Cu emotii mari, ca urmeaza si eco morfologica de trim 2, si poate aflam ce va fi bebe. Sper sa fie totul ok, bebele sa fie sănătos. Si sa nu fie probleme de la mare, soare, oboseala. Tati are grija de baietiiu mari, si ne buc...
  • Fun

Ne bucuram de zilele cu soare, baietii toata ziua sunt în apa, si eu mai intru din cand in când, apa e super bună pt innot. Bebe e ok, am facut multe poze cu burtica la mare. Ne delectam cu multe dulciuri.
  • In concediu

Avem 22 de săptămâni, si am plecat la mare in Turcia Lara, cand am rezervat sejurul, încă nu stiam ca voi rămâne însărcinată. Dar totul e ok, mergem cu incredere, sper ca nu se va întâmpla nimic, nici pe avion, si nici pe plajă. Totusi nu e atat de cald ca in iul, aug. Copii abia aștepta. 🐟🏖️ Am aj...
  • Mișcarile lui bebe

Bebe este foarte activ, il simt des, am început sa obosesc dar totul este in regula, creste repede, se pare ca ar fi mai mare cu 2 saptamani. Este un dulce ghemotoc mic, abia aștept sa aflam ce va fi. Greturile au cam dispatut, ma deranjeaza doar mirosurile puternice. Cei 2 băieți mai mari il alinta...
  • Zilele treceau incet

Zilele treceau incet, eu eram tot in spital, bebe nu s a arătat la nici un control. Nici acum nu am aflat ce vom avea. Băieții acasa erau nerăbdători sa ajung odată acasă. Dupa 3 zile de perfuzii am putut sa mănânc ceva puțin. Dar nu imi trebuia nimic. A 5a zi deja eram mult mai bine, am mâncat, și...
  • La spital

A început ca o zi obisnuita, dar duoa câteva ore, am început sa vomit din ce in ce mai mult, nu puteam sa beau apa, sa mananc orsice. Eram foarte slabita. Starea asta a continuat câteva ore si spre seara am ajuns la spital de burere, de senzație de vomă, ca nu mai putem vomita. M au preluat repede,...
  • La control

A venit si dupa masa pe care o așteaptam de mult, era prima zi a Pastelui Catolic pentru ecografia morfofetala de trim 1. Bebe se dezvolta bine, creste repejos, dr a spus ca ar fi mai mare cu aproximativ 6-8 zile. Dar din păcate nu s a învârtit, chiar dacă l a gâdilat de mai multe ori, si nu si a a...
  • Crestem încet

Crestem încetișor, abia astept sa simt primele miscari. Băieții mari au aflat ca vom avea încă un bebe mic, sunt curiosi, entuziasmați, si abia il așteaptă. Urmeaza sa merg la morfofetala de trim 1, poate ne va arata si ce vom avea. Greturile de dimineață persista, e din ce în ce mai rau, la fel ca ...
  • Vine bebe 3

De ceva vreme ma tot simteam ciudat, ne doream un bebe, dar in ultima vreme nu am pus accest pe el. Vroiam sa raman însărcinată de sărbători, dae nu a fost sa fie. Într-o dimineață de februarie mi am făcut un test de sarcina și surpriza, a ieșit pozitiv. Ne gândeam, am tot discutat despre un bebe ...
  • Bucurii

Am fost si noi la primul eco, totul este in regula, bebe creste, inimioara bate si se dezvolta. Le am dat celor din familie marea veste. Mulți au fost surprinși, nu stiau ca ne mai dorim un copil, altii erau speriați de ce se va întâmpla, la mine fiind si a 3a cezariana. Ne intrebau daca il pastram,...