Burtica in vacanta

• De cand am ramas insarcinata, mintea nu mi-a stat la vacante.. Poate si pentru ca de fiecare data cand ma urcam in masina imi simteam stomacul in gat, si aveam o stare generala de rau mereu. Dar, desi nu realizam, corpul meu avea nevoie de putina relaxare, sa schimbe aerul si sa se detaseze de locul de munca, care era din ce in ce mai toxic si solicitant.

Eu nu sunt prietena cu soarele si nu ma dau in vant sa fac plaja, dar ador marea si briza in special vara, iar cum sotul avea nevoie de o balaceala, ne-am decis sa dam o tura pana la Constanta.

Surpinzator, pe drum nu mi-a fost rau iar bebe era foarte energic, lovea in stanga si dreapta :))) de entuziasm speram noi. Ne-am bucurat de o vreme pe placul meu, putin innorat dar suficient de cald, totusi am evitat sa intru in apa (mi se parea foarte rece) iar sezlongul meu a fost mereu sub umbrela, nu a lipsit nici SPF-ul si o carte in dotare.

A fost o escapada bine meritata pe care nu am regretat-o, bucurosi ca am reusit sa ne relaxam in voie.

• Nume bebe

Cand vine vorba de prenumele bebelusului lucrurile devin putin complicate, in sensul ca nu ne putem decide. Atata eu cat si sotul nu avem niciunul preferat, de dinainte sa stim de sarcina. Ce stim st...

De cand am ramas insarcinata, mintea nu mi-a stat la vacante.. Poate si pentru ca de fiecare data cand ma urcam in masina imi simteam stomacul in gat, si aveam o stare generala de rau mereu. Dar, desi...
  • Morfo trim 2

Pana in acest moment, cel mai bine am vazut bebelusul la morfologia trimestru 2. A fost cea mai clara ecografie in care mi s-a si povestit foarte in detaliu tot ce vedeam eu pe ecran, poate a ajutat s...
  • Despre sexul bebelusului

La morfologia de trimestrul 1 nu s-a vazut sexul bebelusului, pe mine nu m-a deranjat, oricum nu stateam cu gandul la ce va fii ci doar sa fie sanatos/sanatoasa, asta e tot ce conteaza. Sotul, mai cur...
  • Bebe topaie

A venit momentul pentru ecografia morfofetala trimestrul 1. O mare incurcatura, zapaceala si multi nervi din partea mea cu aceasta ecografie. Cei din call center mi-au programat gresit analizele de s...

• Plimbarica

Hai ca a ieșit și soarele! Ieri a ținut vremea cu noi, ne a scăpat de ploaie, am avut și soare, în schimb vântul ne a acompaniat toată ziua. Dar nu ne plângem, a fost clar mai bine decât ziua preceden...
  • Friiig

Am prins o vreme urataaa tare! A plouat, a bătut vântul, ne am îmbrăcat cu vreo 3 straturi, burtica a fost bine protejata. Astăzi nu mai ploua, pare chiar un pic mai cald e decât ieri.. Sa speram ca a...
  • Vacantaaaa

Gata, am ajuns în Budapesta! Avem ghinion de vreme urâtă, ploaie, vânt, frig.. Burtica e protejata, are vreo 3 straturi de haine, ca nu mai pot de frig 😂 dar se descurca bine pana acum, ne am plimbat ...
  • Vacanta ❤️

Maine plecam în vacanta! Mi am dorit super mult sa avem parte de un ultim concediu doar noi doi, asa ca ne am luat bilete către Budapesta ❤️ deși e atât de aproape, n am reușit sa ajungem pana acum. A...
  • Am plecat in concediu

Avand in vedere faptul ca deja am trecut de jumatatea sarcinii, am zis ca este necesar sa mergem si noi intr-un concediu cat inca nu ma "rostogolesc" :)) Asa ca l-am lasat pe bebe nr 1 la bunici si no...
  • Ultima vacanță în 2

Mai este aproximativ o lună până când mica noastră minune va veni pe lume 🥺 emoțiile sunt din ce in ce mai mari și parcă incepe sa se instaleze și frica de naștere. Așa că, am decis sa plecăm în ultim...
  • Burtica in vacanta - urcat pe munte

Am supravietuit si acestei vacante cu sotul si copilul care aseara a facut un tantrum de 1h in toiul noptii. Suntem de cateva zile in tusnad si nu am scapat nici in sarcina asta de urcatul pe munte. S...
  • Plimbare, experinta însărcinată in 34 de săptămâni

Duminica, ne-am decis sa facem o plimbare cu nasii , si nu prin parcul din oras, ci undeva sa ne recreem si sa ne incarcam bateriile, asadar am votat si am mers la Lacul Rosu. Noi fiind din Bacău nu a...
  • Ultimele plimbari în 2

Incep prin a spune ca îmi lipsea un mic concediu după toată agitația prin care am trecut în ultima perioada și cum după ultima vizita la doctor totul era bine, ne-am luat inima în dinți și am plecat î...
  • In concediu in Grecia insarcinata

Ne-am tot gandit daca si unde sa mergem in concediu. Am asteptat rezultatele de la morfologia de trimestrul I, apoi ne-am gandit sa planificam o plecare in vacanta.Cum avionul nu era o optiune de tran...