Cu burtica în vacanță

• Bebelina, în tot acest timp a călătorit cu mine peste tot. Până în săptămâna 30 am mers la serviciu. Ulterior, am intrat în concediu prenatal. În zilele libere ne deplasam la țară, pentru a amenaja camera unde vom locui pentru o perioada de timp. Bineînțeles, am mers la cumpărături. Întotdeauna făceam deplasări în oraș sau în afara acestuia. Chiar și la 35 de săptămâni, bebelina încă îmi permite să conduc, fapt pentru care îi sunt mulțumită deoarece nu depind de soț sau de taxi pentru a merge la cumpărături, iar cu aceasta ocazie mă recreez și eu. Cea mai lungă călătorie pe care am avut-o cu bebelina în burtică a fost la 31 de săptămâni de sarcină, când soțul m-a anunțat ca va trebui să plece din localitate, pentru 5 zile, deoarece va trebui să participe la un curs. Acest lucru însemna că eu să rămân singură acasă. Nu îmi era teamă. Cum am mai povestit, sarcina mea a fost ușoară, fără grețuri, stări de vomă, insomnii sau altele. Nu-mi făceam griji să rămân singură acasă. Dar apoi, ne-am dat seama amândoi că aș putea totuși să îl însoțesc. Această vacanță semnifica un drum lung si obositor, atât pentru mine, cât și pentru bebelină. Având în vedere că deplasarea începea din Craiova, Dolj și destinația era la Târgu Ocna, Bacău. Un drum de aproximativ 400 km, parcurs în 7 ore. Doua zile m-am gândit dacă să merg sau nu. Eram indecisă. Pentru mine nu îmi era teama, știam că pot face față, însă mă gândeam la bebelină, oare îi va fi bine? Cauzează o astfel de călătorie sarcinii? Așa că am început să întreb diferite prietene, ce ar face ele. Unele ar fi mers fără îndoieli, altele de părere să stau acasă. Doamna doctor care monitorizează sarcina, nu mi-a oferit un raspuns concret. Așa că în final m-am decis să merg și eu cu soțul. În data de 23.05.2022, la orele 11 am plecat din Craiova spre Târgu Ocna, fără emotii. Știam că totul va fi bine în tot acest timp. Pe drum am oprit în diferite locuri pentru "a ne bucura ochii" cu minunatele bogații ale țării noastre. Traseul nostru a trecut prin zona Rucăr-Bran, un loc cu adevărat minunat, de care te bucuri în orice anotimp. În drumul nostru către destinație, ne-am bucurat de frumoasele peisaje ale naturii, ale țării noastre. Și vremea ne-a ajutat, deoarece a fost o zi senina și însorită. Bineînțeles, în tot acest timp am făcut și pauze, unde am mâncat sau ne-am bucurat de peisaje. Mi-a fost indicat, undeva la o ora/două să cobor din autoturism și să mă plimb puțin, și așa am și făcut. La destinație am ajuns la ora 20.00, unde ne-am cazat și ne-am odihnit după lunga călătorie pe care o avusesem. Zilele următoare am profitat pentru a vizita zona Moldovei, deoarece a fost prima data când ajunsesem în acea parte a țării. Am vizitat orășelele Târgu Ocna și Onești. Fiind însărcinată nu m-am putut bucura totuși de unele atracții turistice din stațiunea Târgu Ocna, spre exemplu de Salina Târgu Ocna, de piscina cu apă sărată, spa sau de piscinele interioare. Am marcat totuși vacanță prin vizitarea unei zone absolut minunate, respectiv stațiune turitică Slănic Moldova. O zona frumoasă, curată și cu adevărat liniștitoare. Am vizitat Parcul din Stațiunea Slănic, ce include o frumoasă cascadă bazată pe recircularea apei, râul Slanic și Izvoarele Minerale, peste 20 de izvoare cu apă binefăcătore și Cazinoul din Slănic Moldova. Apoi am luat cina la Restaurantul Cascada, un restaurant rustic și curat, cu preparate delicioase. Bebelina în tot acest timp, s-a bucurat alături de noi de frumoasele minunății ale țării noastre și a fost foarte cuminte, starea mea neschimbandu-se fata de cea de acasă. La întoarcere, după cele cinci zile de vacanță, am făcut o surpriză bunicii soțului care locuiește în Sinaia, cu aceasta ocazie văzându-mă și ea cu burtică. În cele din urmă, am ajuns înapoi acasă, obosiți după un drum lung, însă a meritat. Avem ce povesti bebelinei atunci când va crește. Am vizitat pentru prima dată Moldova cu ea în burtică.