Primul meu bebe

• În scurta vacanta de Paște am dus bebele din burtica la munte. Nu m-am prea simțit foarte bine din cauza drumului. Am cam agitat burtica pe drumul de tara cu gropi. A doua zi mi-am revenit si m-am simțit mai bine. Am fost in vizita la viitori nași a-i copilului. A fost o zi mai relaxanta...În următoarea zi am mers la munca. A fost o vacanta super scurta dar nu mai am foarte mult de stat la munca si o sa raman acasa.

• Primul meu bebe

În scurta vacanta de Paște am dus bebele din burtica la munte. Nu m-am prea simțit foarte bine din cauza drumului. Am cam agitat burtica pe drumul de tara cu gropi. A doua zi mi-am revenit si m-am sim...

Astăzi este o si super obositoare pentru mine. Ana astept sa merg acasa de la munca sa ma întind in pat. Bebe a avut activitate ieri toată ziua și cred că si asta este o cauza. În plus burtica a cresc...

Usor usor am ajuns in saptamana 28. Ne-am mai linistit putin dupa agitația sărbătorilor. Am observat zilele astea ca burtica mea creste din zi in zi mai mult... o geacă pe care o purtam saptamana trec...
  • Primul meu bebe

Am ajuns la saptamana 27.... o saptamana încărcată cu pregătiri pentru sărbătorile pascale. E foarte obositor sa merg si la munca si sa mai fac și acasa curățenie generala si mâncare. Bebele este foar...

Astăzi am fost sa facem cumpărăturile pentru Paste. Sigur ca nu m-am putut abtine sa nu intru sa iau ceva și pentru bebe. I-am cumparat o pijămăluță pentru cand va veni acasa de la spital. I-am mai cu...

• Ep 2: Vacanta in Grecia la 6 saptamani

Dupa emotiile avute atunci cand am aflat ca sunt insarcinata, urma sa plec urmatoarea saptamana intr-o vacanta in Grecia.  Pentru ca aveam schimbari in corp, pe care nu le luasem in considerare ...
  • In vacanta

In saptamana 28 am plecat in vacanta la mare impreuna cu sotul si fetita de 4 ani. Am calatorit cu avionul, drumul a fost ok, relaxant, nu a fost obositor si in 2 ore am ajuns in Turcia. Fetita era fo...
  • Cu burtica la plimbare

Am făcut o mica escapadă la Brașov am mers la munte cu tot pici dupa ce medicul a zis ca e totul ok si pot sa mai fac plimbări am prins si zăpada bucurie mare ptr copii si bebe in burtica parca dâns...
  • Prima zapada

Suntem cu tati in vacanta de cateva zile in judetul Sibiu. Astazi am urcat la Paltinis, la cota 1500m unde ningea si era un peisaj ca de poveste. Sper sa iti placa si tie zapada la fel de mult cum imi...
  • Baby, I love you!

Suntem la plimbare in 2 si jumate, la aer curat, este soare si stam relaxati la terasa, la o pensiune departe de agitatia orasului. La boxe se aude melodia “baby, i love you” si este fix ce simtim pen...
  • Bebe in vacanta

Bebee din burtica pleaca in vacantaa!! Cum termenul nasterii se apropie, ne am hotarat sa facem o ultima vacanta in 3, eu tati si fetita noastra mai mare Eva, la munte. Ne am pregatit bagajele si am p...
  • CEA MAI FRUMOASA PERIOADA

CE REPEDE  TRECE TIMPUL... PARCA MAI IERI ERA IULIE SI ERAM IN CONCEDIU.. CE PERIOADA FRUMOASA... DESI NU STIA INCA NIMENI DE SARCINA( DOAR EU SI TATI) AM FOST LA MARE CU O GASCA NUMEROASA DE PRI...
  • Cu burtica la plimbare; Jurnal de sarcina #7

După cununia civila, ne-am hotărât sa mergem într-o mini excursie, la munte, sa ne relaxam. A fost prima plimbare cu burtica, ne-am relaxat și ne-am bucurat ca petrecem acest timp doar noi doi, doi ti...
  • Am dus burtica la balaceala

Spuneam ca primele miscari ale lui bebe le am simtit cand am fost sa il vizitam pe tati la locul de munca la mare .Ei bine ,acea prima vacanta pe care am avut o cu burtica (aprox 20 sapt de sarcina),m...

Cu burtica la purtare am plecat intr-un weekend la salina Ocnele Mari din Valcea( aveam 5 luni). Drumul din Bucuresti pana acolo a fost destul de lung si o bucata chiar greu de mers din cauza serpenti...