Sărbătorile de Crăciun însărcinată

• Bună dragelor! După cum spuneam, am plecat în vacanță, peste hotare, cu avionul chiar în ajun. M-am asigurat că atât eu cât și bebelina suntem bine, apte de călătorie. Ca de fiecare dată cănd e vorva de pkecat undeva, somnul nu a prea fost deși, sigur era nevoie de odihnă pentru toți 3. Pentru a ajunge la aeroport am luat un transfer, noi având domiciliul în Galați. A fost cel mai prost drum până la aeroport de până atunci. Mașina cu care am mers era un autocar ce nu avea suspensiile prea bune, se simțeau toate gropile și la orice moment stăteam cu frica în sân. Cu greu și dureri de burtă am ajuns la aeroport unde, am așteptat 3 ore, avionul având întârziere. Zborul a fost ok, ba chiar am și dormit până la destinație unde, am fost întâmpinată de fratele meu, surpriză, răcit cobză. Dinainte de plecare știam că ai mei sunt răciți dar trăiam cu speranța că le va trece până ce o să ajung eu de sărbători. Toată Germania era răcită și s-a produs inevitabilul, răciți amândoi cobză cu febră tuse puternică dureri de cap și soțul meu se știa cu o sinuzită urâtă. Am avut doar o zi de vacanță dacă stau și mă gândesc că restul au fost dezastru. Eram într-o țară străină, fără asigurare medicală, sperând ca ziua următoare să ne simțim mai bine. Am zăcut 3 zile în pat dar cel mai rău îmi era de al meu bărbat care era praf. Avea dureri de sinusuri teribile, de dormit nu prea dormea, nici de mâncat nu prea putea, făcea febră. Am fi mers la spital dar neavând asigurare, am fi plătit foarte mult. Eu tușeam foarte tare și sec, de fiecare dată când tușeam trebuia să mă ghemuiesc că durerile de burtă erau infernale. Soțul chiar m-a avertizat înainte de plecare dar am făcut de capul meu și pentru asta am plâns mult tare și mă simțeam vinovată Cu toate că mare parte din concediu a fost neplăcut, am văzut și partea plină a paharului. Mi-am petrecut sărbătorile cu ai mei, am făcut schimb de păreri cu sora mea care avea o sarcină cu 3 luni mai avansată și tati a primit o surpriză de la bebe. Eu am început să simt mișcările din burtică foarte devreme, chiar la 16 săptămâni. Ei bine, într-o seară când tati se simțea mai bine, am stat la un film în familie iar bebelpina era enegică. I-am luat mânuța lui tati și am pus-o pe burtică și "a dat palma" cu bebe pentru prima dată. L-am văzut că era tare încântat, la 20 de săptămâni de sarcină și-a simțit fetița. Dragelor, eu am făcut o greșeală copilărească din care am învățat. INDIFERENT UNDE MERGEȚI ASIGURAȚI-VĂ CĂ AVEȚI ASIGURARE MEDICALĂ EUROPEANĂ ȘI FERIȚI-VĂ, LU-AȚI ÎN CALCUL ȘI FAPTUL CĂ SE POATE ÎNTÂPLA CEVA RĂU ÎN VACANȚĂ PENTRU A FI LINIȘTITE.