Mini vacanța la țara ,cu burtica

• Am venit la țara , la viitorii bunici ai bebelinei ! 🥰 Fiind plecat soțul meu la munca in străinătate , imi petrec timpul mai mult singurică si de multe ori vin in vizita la părinții mei la țara (pentru ca noi locuim la bloc) .. De aceasta data mi-am propus sa stau câteva zile . Pentru mine e ca o mini vacanța ! Totul e verde , plin cu flori , aer curat si nu in ultimul rând e sezonul cireșelor , al căpșunilor .. iar bebelinei ii plac 😋🍒🍉🍓 Acesta e avantajul de a fi insarcinata vara , ma bucur de soare , natura , si tot felul de fructe si legume din gradina .. 😊 Dar oricum ar fi , pentru mine perioada sarcinii , in sine , este una magica . Minunea care creste la mine in burtica este o binecuvântare ! 🙏🏻😇 Mami , tati , bunicii si toți cei dragi o așteptam cu nerăbdare pe bebe Medeea ❤️🐣 🎀

• Geanta bebelusului

Astazi am fost sunată de la posta pentru a merge sa ridic un colet . Știam ca este vorba despre geanta bebelusului . Am fost nerabdatoare sa ajung acasă ca sa deschid cutia . Reacția mea când am desfă...
  • Mini vacanța la țara ,cu burtica

Am venit la țara , la viitorii bunici ai bebelinei ! 🥰 Fiind plecat soțul meu la munca in străinătate , imi petrec timpul mai mult singurică si de multe ori vin in vizita la părinții mei la țara (pe...
  • Timpul zboară

Astăzi facem 25 de saptamani ! Bebelina mea e cam liniștita in ceea ce privește miscarile , are zile când e mai agitata si zile mai liniștite . Important este ca creste si se dezvolta bine , fiecare b...
  • Control de rutina

După amiaza avem programare la control 🥰 O s-o vad pe a mea minune din nou , abia astept ! 😇 De fiecare dată când merg la control am emoții si îmi bate inima iepurește .. dar , sper sa fie totul bine...
  • Pregătiri 🐣

Nu știu care ar fi perioada cea mai buna pentru a pregăti toate cele necesare bebelușului pentru momentul când va veni pe lume , dar eu am început ușor , ușor . Sunt in săptămâna 24 de sarcina , momen...

• Prima vacanta de cand am aflat vestea cea mare

Buna mamici, Am plecat in prima vacanta de cand am aflat ca sunt insarcinata. Destinatia a fost Tunisia. Tunisia este o tara saraca din Africa si uneori nesigura. A fost foarte cald si inabusitor. S...
  • Ocna Sibiului

A fost o noapte nebuna pentru noi, bebe era foarte activ, se învârtea des, si eu nu am putut sa dorm deloc. A 2a zi am inteat si eu in apa, să innot un pic, si dintr-o data o senzație ciudata, stomac...
  • Povesti din sarcina

Doresc la toate gravidutele o sarcina ușoară si frumoasa ca a mea . Am avut o burtica foarte mare și in ciuda burticii m-am plimbat și nu mi a fost greu deloc in sarcina . Fără grețuri, fără dureri fă...
  • În vacanta

În vacanta am ales sa mergem la munte pentru ca atât eu cât și soțul meu suntem iubitori de munte, de natură. A fost atât de relaxant pentru mine mai ales ca nu a fost atât de cald, foarte greu am sup...
  • Vacanta

In sfarsit Vacantaaaa! Concediu mai bine zis. Sincer aveam nevoie de o pauza, la locul de munca a fost cam nebunie, mult de lucru, stres, nervi, oboseala acumulata, iar in sarcina exact de asta nu e n...
  • Prima vacanta la mare la mami in burtica

Am sa va povestesc putin din experienta mea de la mare, cu burtica! Imi amintesc si acum, era luna august acum un an , primul trimestru, ma simteam foarte rau cum va spuneam in blogul anterior dar ce ...
  • Cu burtica in vacanță :)

Bună dragii mei! Surioarele voastre sunt plecate intr-o mică excursie cu „Școala de vară” de la Biserică, au mers la Grădina Botanică din Tg. Mureș insoțite de bunu Lulu și de ceilalți 60...
  • Burtica în vacanta

Bună ziua dragi mămici și viitoare mămici. Astăzi revin cum am promis în mesajul anterior cu fila de jurnal din vacanta. Am mers în vacanta la mare împreună cu soțul meu în săptămâna 35 de sarcina.a ...
  • Siguranta auto copii

Se apropie momentul nașterii și printre pregătirile făcute pentru venirea lui bebe, este și alegerea scoicii care va fi montata pe mașină, lângă scaunul auto al fratiorului mai mare. Îmi amintesc cu ...
  • Fun

Ne bucuram de zilele cu soare, baietii toata ziua sunt în apa, si eu mai intru din cand in când, apa e super bună pt innot. Bebe e ok, am facut multe poze cu burtica la mare. Ne delectam cu multe dulc...