Burtica in vacanta

• Cand a venit timpul nasterii eram la mama mea asa ca am nascut in judetul Tulcea, desigur ca imi doare sa nasc la mine in constanta pentru ca la tulcea nu prea sunt medici, am nascut cu o moasa fara doctor. Important e ca am nascut natural si un copil sanatos.

• Burtica in fiecare luna

Buna dimineata, pe data de 12 iulie David a fost botezat, asa ca in acest wikend a fost prima data la mare, a adormit foarte linistit , in brate desigur pentru ca daca il pun in pat sau in patut plang...
  • Cumparaturi pentru bebe

Astazi e zi de cumparaturi, pe timpul sarcinii am luat 8 kg in greutate, si nevoie de haine si eu dar si bebe pentru ca e vara si e foarte cald. Dupa cumparaturi vom merge la spital sa facem vaccinul...
  • Camera bebelusului este gata

Am imcercat sa il culc pe David in camera lui , dar se pare ca nu functioneaza treaba, tot mai bine si linistit doareme cu mine in pat, ma simt atat de obosita dupa nastere , cred ca sunt in depresie...

Cand a venit timpul nasterii eram la mama mea asa ca am nascut in judetul Tulcea, desigur ca imi doare sa nasc la mine in constanta pentru ca la tulcea nu prea sunt medici, am nascut cu o moasa fara ...
  • Burtica in fiecare luna

Buna ziua, incep prin a spune ca oricat de greu e sa fiu o mamica singura pe atat de frumos e, baiatul meu ma face cea mai fericita femeie, stiu ca peste cativa ani cand se va face mai mare va fi mul...

• Prima vacanta cu bebe in burtica

Anul acesta la inceputul lui septembrie am avut programata o vacanta in Croatia cu mai multi prieteni.  Tocmai ce aflasem de sarcina si imi era teama fiindca urma sa mergem cu masina aproximativ...
  • Kineto pentru gravide in piscina

Pregătirile pentru marea întâlnire au continuat chiar dacă eram in vacanța. Am avut ocazia sa fac kinetoterapie in piscina și am realizat importanța exercițiilor in ultimul trimestru de sarcina. Apa f...
  • Vacanța cu burtica

Pentru ca am fost activa toată sarcina și nu m-au trântit la pat dureri sau alte stări de rău, am hotărât sa plecam in vacanța in Franța. Prima zi a fost de foc, am avut parte de un zbor liniștit, doa...
  • Vacanta

Suntem in vacanta in Tuecia.Ma simt bine,desi sunt mult mai lenta.Ma plimb pe malul marii dimineata si seara si e foarte placut.Sotul meu accepta ca nu stau cu el la plaja.
  • plimbare cu burtica

Am intrat in saptamana 30. Martea trecuta a venit sotul acasa si m-a anuntat ca are liber urmatoarele 3 zile + weekendul... bineinteles ochisorii mei au facut ca la pacanele ;))) s-au aliniat toate 3 ...
  • Vacanța cu bebe la mare si munte 🥰

Îmi aduc aminte cu drag vacanța la mare , prima vacanța a lui bebe in burtica .🥰 Briza mari îl făcea pe bebe sa adoarmă , când simțea adierea si cât de bine se simțea si mami adormea nu mai lovea nu m...

Am fost cu burtica in vacanta!!! Alta varianta nici nu aveam!  Am plecat dis de dimineata, practic cu noaptea in cap, la un drum lung si destul de aglomerat si anume, cel spre Marea Neagra. Ave...
  • Vacanta in "trei"

Buna, Am inceput sa planific o vacanta in Grecia. Incercam de mult timp sa ajungem, dar mereu s-a intamplat cate ceva si nu am putut pleca. Cum eu ma simteam bine, am zis ca putem merge. Asa ca am ga...
  • Cu Bebe la munte

Am crezut mereu, înainte de a fi însărcinată, că perioada celor 9 luni mă va opri din a face multe lucruri care îmi plac. Mi-am dat însă seama ca nu e deloc așa, tocmai de aceea am plecat într-o mini ...
  • Vacanta mea la 25 de saptamani de sarcina

Sarcina aceasta, spre deosebire de prima, a venit cu multe greturi si multa stare de oboseala. Drept urmare, cand a venit vorba de a merge in vacanta, asteptarile mele la un sejur de poveste erau jos ...