Mișcările bebelusului

• Mișcările bebelusului Nu au încetat niciodată . Acest copilaș se mișcă foarte tare zilnic . De la primele pac pac pe sub piele , mirata și uimita am ajuns sa mi se răstoarne toată burtica . 😂 Dar știți acel moment când e burta pătrată și încercați sa faci poza sau filmare și se oprește din mișcare . E așa am adunat zeci de filmulețe in speranța ca prind ceva din activitatea lui . In săptămâna 35 , fiind înghesuit bebe in burtica cam dor Mișcările lui , Ba una in coaste , va una pe la ficați 😂😂 . Nu prea stau cuminte și ziua pana in ora 17 cam fac treaba mereu prin casa , ma aplec de n ori și după cătușă mea Kira de 3kg Ba sa ii dau sa pape , Ba sa o scot afara și sa strâng norocul după ea . Și imediAt ce ma ridic mereu se mișcă bebe tare …. Doctorul mi-a spus ca e plasat destul de jos , dar ca este perfect pentru ca e colul închis . Sper sa fiu mai cuminte și sa mai las treburile deoparte , dar sunt o fata foarte activa și am fost așa pe toată perioada sarcinii. Numai sportul îmi mai lipsea , de acela nu l-am făcut din păcate . Acum in săptămâna 38 este mai greu cu dormitul , am noroc cu soțul meu pentru ca ma ajuta inclusiv noaptea sa ma dau jos din pat . Iar cum aud la alte mamici ca se mișcă mai greu bebe , la mine este chiar foarte foarte activ . Îl iubesc . In 4 zile Be vom întâlni di îl voi putea îmbrățișa ! 😇💙 Va salut pe toate mamici cu burtici !

• Geanta Bebelusului

Zian va mulțumește pentru cadourile primite . Geanta bebelusului cuprinde produse atât pentru bebe cât surprinzător și pentru mama . Crema protectoare beby , baby drops Anti colici , bonnisan , vi...
  • A venit momentul nasterii

A venit ziua in care trebuie sa nasc , sa îmi tin copilul in brațe . Începând cu 3 zile in urma am început sa merg in fiecare zi la tns . Am deecoperit ca am contracții dar nu le simteam … doctorul ...
  • Pe ultima suta de metrii

Azi am fost la control TNS cu 3 zile dinaintea operației de cezariana . Ca niciodată bebe nu avea chef de mișcare și parca îmi era și ciuda , mai ales ca in drum spre spital parca sarea coarda la mine...
  • Mișcările bebelusului

Mișcările bebelusului Nu au încetat niciodată . Acest copilaș se mișcă foarte tare zilnic . De la primele pac pac pe sub piele , mirata și uimita am ajuns sa mi se răstoarne toată burtica . 😂 Dar știț...
  • Mai e puțin

Mai e puțin și vine bebe . 💙💙 Emoțiile cresc pe zi ce trece din ce in ce mai tare , sunt in săptămâna 35 de sarcina și timpul parca zboară . Abia aștept sa îl cunosc și vreau sa stea cât trebuie in bu...

• Vacanta ❤️

Maine plecam în vacanta! Mi am dorit super mult sa avem parte de un ultim concediu doar noi doi, asa ca ne am luat bilete către Budapesta ❤️ deși e atât de aproape, n am reușit sa ajungem pana acum. A...
  • Am plecat in concediu

Avand in vedere faptul ca deja am trecut de jumatatea sarcinii, am zis ca este necesar sa mergem si noi intr-un concediu cat inca nu ma "rostogolesc" :)) Asa ca l-am lasat pe bebe nr 1 la bunici si no...
  • Ultima vacanță în 2

Mai este aproximativ o lună până când mica noastră minune va veni pe lume 🥺 emoțiile sunt din ce in ce mai mari și parcă incepe sa se instaleze și frica de naștere. Așa că, am decis sa plecăm în ultim...
  • Burtica in vacanta - urcat pe munte

Am supravietuit si acestei vacante cu sotul si copilul care aseara a facut un tantrum de 1h in toiul noptii. Suntem de cateva zile in tusnad si nu am scapat nici in sarcina asta de urcatul pe munte. S...
  • Plimbare, experinta însărcinată in 34 de săptămâni

Duminica, ne-am decis sa facem o plimbare cu nasii , si nu prin parcul din oras, ci undeva sa ne recreem si sa ne incarcam bateriile, asadar am votat si am mers la Lacul Rosu. Noi fiind din Bacău nu a...
  • Ultimele plimbari în 2

Incep prin a spune ca îmi lipsea un mic concediu după toată agitația prin care am trecut în ultima perioada și cum după ultima vizita la doctor totul era bine, ne-am luat inima în dinți și am plecat î...
  • In concediu in Grecia insarcinata

Ne-am tot gandit daca si unde sa mergem in concediu. Am asteptat rezultatele de la morfologia de trimestrul I, apoi ne-am gandit sa planificam o plecare in vacanta.Cum avionul nu era o optiune de tran...
  • La mare la Corbu insarcinata

Zile toride de august. Ne-am propus sa mergem un weekend prelungit la mare. Ne place la Corbu pentru ca e mai salbatic, nu e nimic amenajat pe plaja, insa ai totusi un confort ca sunt niste cherhanale...
  • Plimbareala in afara tarii

E. se tot gandeste sa plece in afara sa ia o masina… dupa muuulta vreme in care nu a iesit din tara. Este vineri si dupa multe razgandeli ca ba pleaca ba nu, astazi imi zice sa merg cu el in polonia c...
  • De Crăciun minunea mea(cadoul) e în burtică

Ce repede trece timpul...Primul Crăciun cu bebelina în burtica! Ce cadou frumos ne-a oferit Dumnezeu! Deși îmi este tot mai dificil sa  ma misc, sa merg, asta nu ma oprește inca sa fa...