La plimbare cu burtica

• Bună burtici si mămici. Am să vă povestesc ce experiență am cu burtica in vacanță. Cu prima sarcină, la 28 de săptămâni, am plecat o săptămână în Spania, in vacanță. Totul era ok din punct de vedere al sănătății dar medicul mi-a spus că mai bine sa merg cu autobuzul pentru că în avion e presiunea atmosferei prea mare și nu răspunde dacă nasc prematur. Eu nu puteam merge 3 zile cu autobuzul, era prea cald și dura prea mult, așa că m-am documentat despre zborul cu avionul în sarcină și am luat decizia sa merg cu avionul. Am avut mari emoții și eram cam speriată, dar totul a fost bine și la dus și la întors. Nu am avut niciun disconfort, bebe a fost liniștit in burtica și nu am băut multă apă ca să nu am nevoie la baie. Apoi pe la 36 de săptămâni, am hotărât cu soțul să mergem într-o scurtă vacanță la munte să ne umplem bateriile pentru când vine bebe. A fost frumos, dar tare greu. Drumul cu mașina a fost obositor, am dormit jumătate din timp în mașină, mă deplasam puțin cam greu, picioarele erau umflate și uneori aveam dureri se spate dar am vizitat locuri frumoase: lacul Sf. Ana, Sighișoara și Poiana Brașov. Nu aș mai repeta experienta, drept dovada acum cu a doua sarcina nu am plecat nicăieri și așteptăm să plecam toți 4 in vacanță!

• Am primit Geanta Bebelușului!

Când m-am apucat să scriu pe blog am zis că după 3 postări sigur mă opresc, pentru mi se părea foarte greu să povestesc o etapă din viața mea, atât de importantă. Dar spre surprinderea mea totul a ven...
  • Pe ultima suta de metrii...

Am ajuns la 36 de săptămâni. Oasele mă dor, picioarele mi se umflă, nu prea pot mânca pentru că bebelușul e cu capul în stomacul meu dar am o poftă enormă să mănânc ceva dulce. Am luat în greutate con...
  • Tot ce e mai bun!

În articolul de azi, vreau să povestesc experiența mea în legătură cu alăptarea primului bebeluș. Până să rămân însărcinată nu aveam habar cum se ține un copil în brațe, darămite să-l mai și alăptez. ...
  • Nu mai am răbdare...

Mai este puțin până când o să apară a doua minune în viața noastră. Zilele trecute scriam că mă simt cam rău, dar acum e totul bine. Bebe nu prea are loc în burtică și face niște mișcări de zic că îmi...
  • Bebe nu își găsește locul.

De câteva zile ma simt rău. Acum o săptămână m-am simțit foarte bine și m-am apucat de curățenia generală. Cred ca am cam forțat lucrurile, iar acum sunt cam speriată. Bebe stă în partea de jos a burt...

• Burtica în vacanță ♡

Aveam 5 luni jumate (luna iulie) cand am plecat in vacanta la socrii in Italia. Eram incantată de această calatorie si abia asteptam sa plecam. A fost un drum luung, avand in vedere ca am mers cu masi...
  • 7. Cu burtica la relaxare

Sa mai spun ca toate astea se intampla fix cu 2 saptamani inainte sa plecam la mare? Am facut pregatiri, tot , chiar si cateva bagaje, liste de cumparaturi.... Vrem sa stam 10 zile, sa ne bucuram de...
  • Prima vacanța cu bebe in burtica

Am hotărât sa mergem câteva zile la munte, sa ne relaxam , sa fim departe de aglomerația din oraș și sa luam puțin aer proaspăt. Drumul a fost unul ușor și rapid, dar problemele au apărut abia ajunși ...
  • Calatoria

Nici nu am visat ca anul acesta , mai ales cu burtica, noi o sa zburam in vacanta.... Sa-ti spun sincer dragul nostru bebelus, tu esti un adevarat calator... fiind inca in burtica dar de...
  • Vacanta cu bebe în burtica

Din momentul în care am rămas insarcinata pana în prezent asta a fost prima și ultima vacanta cu burtica la 12 săptămâni de sarcina. Fiind încă în stare de pandemie am decis ca după cununia civila s...

Singura vacanță în care am fost cu burtica pana în prezent a fost la Lepșa. O programaseram de ceva vreme, dar la fiecare intervenea câte ceva, asa ca o tot amânasem. Noi suntem un grup tânăr, care ne...
  • Ultima vacanta in 2

Nu am fost in vacanta toata vara. Desi mi-as fi dorit foarte mult sa merg la mare, tati nu e asa incantat de ideea de aglomeratie si mizerie lucru desintalnit pe litoralul romanesc. Oricum si doctorul...
  • Burtică în vacanță partea 2

Bună fetelor. Ieri v-am relatat cum a fost în vacanță la mare în calitate de mămică și graviduță în același timp....azi am ales să vă zic peripețiile mele și în cea de a doua vacanță....surpriză ,tot ...
  • Aproape 28 de săptămâni și o mini excursie plănuită

Astăzi am avut programare pt ecografie și am fost prezentă de data aceasta cu tot cu tăticul bebelușului. Sa nu uit că bebe are 1100 grame și cam 38 cm ... nu le am cu reținutul cifrelor, ceea ce imi ...
  • Prima Vacanță cu burtică

Prima vacanță la mare cu burtică a fost la începutul lunii iulie. De teama arsurilor solare ca în anii precedenți de data asta am aplicat mai des protecție solară și am stat mai mult sub umbrelă. Însă...