Eu sper ca Dr. Dao sa ii dea in judecată și sa ia și pielea de pe companie. United are de foarte multă vreme probleme mari de organizare, de servicii prompte, de comunicare. Este foarte deficitara pe mai multe planuri.
Mai multe chestii sint in neregula aici. United inițial au invocat motivul de "overbooking". Companiile aeriene practica aceasta mârșăvie pentru a fi 100% siguri ca zboară la capacitate maxima...și deci vând mai multe bilete decât au locuri (majoritatea biletelor sint non-refundable sau au niște penalizări foarte piperate)...in felul asta ei sant asigurați ca au profit mai mult decit maxim. In general, ei știu înainte de imbarcare dacă zborul este "overbooked" și atunci, INAINTE de îmbarcare, se practica "bumping off"... adică te cheamă la desk și acolo îți face oferta ... iei următorul zbor plus o suma de bani.
Inițial, United au spus ca zborul a fost "overbooked" ceea ce s-a dovedit a fi o minciuna ... au trebuit sa fca loc pentru 4 angajați de-ai lor care trebuiau sa fie echipaj pentru alt zbor. Și mai mare dezorganizare dacă nici măcar nu stii cum sa îți muți personalul!!!!!!
United pierdea mulți bani dacă următorul zbor era anulat...deci erau mai mult decit disperați sa arunce 4 pasageri DEJA ÎMBARCAȚI cu bilet platit. Au făcut decizii proaste după decizii proaste după decizii proaste.
Delta, de exemplu, oferă și $1500 de persoana sa renunți la loc și doar înainte de a te îmbarca. Pentru ei $1500 nu e mult...mai ales ca deja ei și-au luat toți banii posibili pentru un zbor peste capacitate!
Sa aduci poliția și sa agresezi un client care ți-a platit pentru zbor...si tu ești vinovat de dezorganizare este strigător la cer. Mie mi s-a părut absolut dezgustător cum lumea nu a protestat mai mult. Au scos telefoanele și au filmat dar nimeni nu a luat atitudine serioasă. Foarte dezamagita am fost!! Au apărut filmări unde omul respectiv este calm, politicos dar ferm ca nu pleacă. Nu a fost beligerant sau violent după cum au declarat polițiștii.