M-a socat cazul pasagerului scos afara din avion in USA. Sper ca acel pasager sa poata da in judecata si sa ceara foarte multi bani de la United.
aici cum il scoate din avion
Acum a aparut si parodia
Postat 12 aprilie 2017 - 16:56
M-a socat cazul pasagerului scos afara din avion in USA. Sper ca acel pasager sa poata da in judecata si sa ceara foarte multi bani de la United.
aici cum il scoate din avion
Acum a aparut si parodia
Postat 12 aprilie 2017 - 23:49
eu am ramas masca. Omul fusese imbarcat, era pe scaunul lui deci cu 30 min inainte de zbor nu stiau ca au echipaj in plus - organizare de doi bani, apoi modul absolut grotesc si inuman de a-l scoate din avion. Apoi comunicatul intern al CEO-ului bravo fratilor, keep going si luptati-va cu toate mijloacele contra pasagerilor platitori.
Sper ca acest scandal sa nu se stinga usor sa conduca la demiterea CEO-ului sau demisia daca are onoare si probabil ca United nu va muri din asta dar niste bani buni tot sper sa piarda ca numai asta ii doare
Postat 13 aprilie 2017 - 01:37
Postat 13 aprilie 2017 - 04:33
Deci, de ce l-au scos?
Postat 13 aprilie 2017 - 08:47
Se pare ca l-au scos pentru ca vroiau sa ia în plus niște piloți de ai lor. Inadmisibil sa te porti așa cu un pasager.
Postat 13 aprilie 2017 - 09:11
Se pare ca l-au scos pentru ca vroiau sa ia în plus niște piloți de ai lor. Inadmisibil sa te porti așa cu un pasager.
Eu nu am inteles de ce nu au intrebat daca cineva doreste/poate ,in urma unei despagubiri financiare,de buna voie sa cedeze locurile.
Eu au tras la sorti...ca la ruleta ruseasca.Pur si implu asta nu are logica...
Postat 13 aprilie 2017 - 09:18
S-au oferit despăgubiri financiare:
”When there's an overbooking issue the first step is to offer an inducement to the passengers to take a later flight. On Sunday passengers were offered $400 (£322), a hotel room for the night, and a flight the following afternoon.
When no-one took the offer, the amount was upped to $800. Still no-one bit, so a manager boarded the flight and informed passengers that four people would be selected to leave the flight.”
Postat 13 aprilie 2017 - 09:23
Sigur ca sau oferit despagubiri financiare,inca d ela inceput,insa metoda de selectare a pasagerilor a fost prost aleasa,
Postat 13 aprilie 2017 - 09:39
Totul a fost prost gestionat. Dar metoda de selectare a pasagerilor e în procedurile interne. Asta nu înseamnă că a fost ok ce s-a întâmplat, dar legal ei au posibilitatea să-ți refuze îmbarcarea sau să te dea jos din avion.
Postat 13 aprilie 2017 - 09:42
au intrebat cine vrea, nu s-a oferit nimeni. oferta standard a fost de 400usd, au ridicat-o apoi la 800. când nu a vrut nimeni, au selectat la intamplare. 2 au fost de acord, al 3-lea la fel, care cica era chiar sotia victimei
http://www.bbc.com/n...canada-39556910
oricum.. au facut-o de oaie serios de tot.
COMUNITATEA DESPRECOPII - ZI DE ZI →
Discutii generale →
Egyptair dezastruCreat de
redactor
, 19 mai 2016
dezastru, avion
|
|
||
TIMP PENTRU SUFLET SI MINTE →
Hoteluri, pensiuni, vacante, concedii, calatorii.. →
Data viitoare cand zburati ...Creat de
redactor
, 22 mar 2016
avion
|
|
||
TIMP PENTRU SUFLET SI MINTE →
Hoteluri, pensiuni, vacante, concedii, calatorii.. →
Reduceri bilete de avionCreat de
Ioana_Pos
, 01 mar 2016
avion, bilet de avion, reduceri
|
|
||
COMUNITATEA DESPRECOPII - ZI DE ZI →
Discutii generale →
Malaysia Airline a pierdut contactulCreat de
viviana
, 08 mar 2014
malaysia airine, avion
|
|
||
TIMP PENTRU SUFLET SI MINTE →
Hoteluri, pensiuni, vacante, concedii, calatorii.. →
Avion catre MadridCreat de
geniest
, 12 feb 2014
madrid, avion, concediu
|
|