Calatorie cu peripetii

• Buna dimineata puisor,

Am revenit dupa o mica pauza. Am avut o saptamana plina cu de toate. Am reusit sa facem acea calatorie mult planificata pana la urma. Am luat din nou bilete de avion si am plecat cu o zi inainte de Paste in Germania la matusa ta. Pana sa ajungem acolo, fratiorul tau a experimentat pentru prima data calatoria cu avionul, printre nori, a fost fascinat si totul a decurs chiar bine pentru toti 4. Tu, in timpul zborului ai fost bine si linistit si am ajuns in regula. A fost o sapamana plina cu de toate, cu bucurii, cu agitatie, cu entuziasm si cu dureri. Dupa 2 zile de sedere acolo, dimineata la trezire, mami a avut surpriza neplacuta de a suporta o durere lombara urata, atat de mare incat m-am speriat, dureri similare cu cele dinainte sa il nasc pe Matei, atat de mari caci nu ma puteam misca, fiind nevoita sa stau in pat o zi intreaga, in speranta ca va trece. Dupa ce am luat legatura cu medicul si mi-a spus ce as putea lua, a 2 a zi a fost o idee mai bine. In rest, zilele au trecut repede, nu ne-am prea bucurat de vreme frumoasa, insa ne-am bucurat unul de celalalt pe cat a fost posibil. Am ajuns acasa cu bine, si asta este cel mai important.

Te iubesc pui mic de ciocolata.

Mami

• Geanta bebelusului

Buna ziua, In primul rand vreau sa va multumesc pentru geanta bebelusului care a ajuns la mine intr-un timp foarte scurt. Am ramas surprinsa de toate lucrurile minunate care s-au aflat in interiorul...
  • Emotii si dureri

Buna dimineata puiul meu,  Astazi sunt hotarata sa cumpar ce mai am nevoie pentru bagajul de maternitate, caci la cum te manifesti, mai bine sunt pregatita din timp...:) Nu mai sunt multe de cu...
  • Poze si control

Puiul meu, am revenit. Este seara si m-am gandit ca astazi sa iti scriu cu atat mai mult cu cat astazi este o zi speciala pentru noi toti.  Astazi este ziua de nastere a fratelui tau, Matei. A f...
  • Mai este putin.....

Buna dimineata puiul meu, Sunt atat de prinsa cu toate treburile incat nu mai apuc sa intru sa iti scriu atat de des precum as vrea. A fost o perioada plina pentru mine, cu multa activitate si la mu...
  • Momente

Stau in fata ecranului si ma gandesc ce as putea sa-ti scriu de aceasta data. Simt melancolie, emotie, apasare, neliniste, duiosie....mai am momente cand ma uit la ceea ce las in urma....fratele tau i...

• Numărătoarea inversa #3

Prima vacanta a lui bebe a fost inca din burtica <3. Am mers in martie la Venetia si desi am rezervat totul dupa ce am stiut deja de bebe, tot am fost emotionata de cum va decurge calatoria. Am mer...
  • Fericire

O aniversare personala, o vacanta minunata, o fetita superba, o burtica de 5 luni cu un baietel pe care il asteptam cu drag. La primul copil nu am crezut vreodata ca as putea sa am atatea emotii, atat...
  • Poarta raiului

Catre Poarta Raiului in Bali, mai mult de 200 de scari, la peste 30 de grade , cu burtica de 5 luni, cu fetita de 4 ani de mana, haide mami ca poti. Daca vrem putem sa facem exercitiile care nu am a...
  • Safari

5 luni cu burtica la vedere si o nebunie de Safari si o plimbare superba pe elefant. O excursie planuita cu mult inainte sa aflu ca sunt gravida, dar asta nu m-a impiedicat sa ma bucur si sa vreau sa...
  • Copil ratacit in aeroport

Am pierdut fetita de 4 ani in aeroport in Bali. Dragi mamici va cunoasteti copiii foarte bine, pastrati-va calmul si ati sa sti ce sa face-ti. Dupa 22 de ore de zbor si oboseala parintilor este un fac...
  • Zbor lung

A doua sarcina , in 5.luni de sarcina , ma pregatesc de vacanta. Zbor de 22 de ore pana in Bali la 5 luni de sarcina. Pregatiri asidue, vacanta planificata de un an de zile, bebe din burtica a aparut ...
  • Prima vacanță însărcinată

Împreună cu soțul am decis sa avem o mini vacanta in Islanda,2 ore de mers din aeroportul din București până la Viena,iar apoi a urmat 10 ore infernale de escala+4 ore până a ajunge in Reykjavik -Isla...
  • Prima vacanța cu bebe in burtica

Prima noastră excursie cu bebe in burtica a fost la cazanele Dunării si a fost una foarte interesantă. In primul rând drumul a fost foarte lung si obositor, venind din Satu Mare, am făcut foarte multe...
  • Vacanta cu burtica

Dupa ce am iesit cu cortul, am prins curaj si pentru alte plecari. Noi suntem un cuplu foarte spontan... e de ajuns ca unul dintre noi sa spuna "hai sa mergem la plimbare/un weekend in X loc" ca cela...
  • Buna ziua!

Buna ziua! Iesi a sosit mult dorita gentuta a bebelusului! La fix pentru prima vacanta! Va multumim mult!