Zbor lung

• A doua sarcina , in 5.luni de sarcina , ma pregatesc de vacanta. Zbor de 22 de ore pana in Bali la 5 luni de sarcina. Pregatiri asidue, vacanta planificata de un an de zile, bebe din burtica a aparut ca prin minune neplanificat, dar nu am vrut sa ratam asa o ocazie , asa ca m-am pregatit. Cu destule riscuri,la recomandarea dr am luat Aspenter inainte de zbor si ciorapi compresivi, care trebuie pusi cum v-ati dar jos din pat in acea dimineata si in timpul zborului am tot patrulat pe culoarele avionului. Tot la recomandarea doctorului am baut extrem de multa apa, sa nu se faca vre-u blocaj. La excala am reusit sa si dorm 2 ore bine, recomandarea mea este sa va luati un hotel , sa puteti sa va reinvigoratiun lic, mai ales ca noi am avut 11 ore excala si mai eram cu noj si cu fetita de 4 ani. Ne-am plimabt foarte mult prin aeroport dupe ce ne-a odihnit, am luat o cina mai usoara si asa a trecut foarte repede timpul. Am stat la hotel doar 3 ore, vroiam sa doarma fata si noi le zborul mai lung. Si asa am reusit sa si dormit un pic in zborul de 10 ore si am ajuns destul de ok la destinatie. Deci fara frica dragi mamici pentru ca se poate tot ce v-a doriti, sunteti puternice.

• Gentuta bebelusului

Am primit gentuta bebelusului !!! Multumesc din suflet comunitatii pentru acest gest care il fac pentru noile mamici , sunt foarte incantata de toate produsele primite, va imbratisam cu drag.
  • Fericire

O aniversare personala, o vacanta minunata, o fetita superba, o burtica de 5 luni cu un baietel pe care il asteptam cu drag. La primul copil nu am crezut vreodata ca as putea sa am atatea emotii, atat...
  • Linistea care o cautam

Sarcina 5 luni, fetita 4 ani, vacanta de vis. Am mai vorbit despre cum ne indoim noi cateodata daca suntem mamici bune sau nu si a avea al doilea copil. Dupa cateva zile de apusuri magnifice si tot sp...
  • Cezariana

La prima sarcina nu am dorit deloc sa fac cezariana, din pacate dupa 12 ore de travaliu infernal nu am mai avut alta alegere. Corpul meu parca intrase in sos si nu mai vroia sa mearga mai departe, era...
  • Sexul bebelusului

Dupa testul Veracity am aflat sigur sexul celui de al doilea copil, o sa avem un baietel, ceea ce la primul copil, sotul si-a dorit foarte mult, sa fie baiat, dar avem o fetita superba care este sufle...

• Numărătoarea inversa #3

Prima vacanta a lui bebe a fost inca din burtica <3. Am mers in martie la Venetia si desi am rezervat totul dupa ce am stiut deja de bebe, tot am fost emotionata de cum va decurge calatoria. Am mer...
  • Fericire

• Poarta raiului

Catre Poarta Raiului in Bali, mai mult de 200 de scari, la peste 30 de grade , cu burtica de 5 luni, cu fetita de 4 ani de mana, haide mami ca poti. Daca vrem putem sa facem exercitiile care nu am a...
  • Safari

5 luni cu burtica la vedere si o nebunie de Safari si o plimbare superba pe elefant. O excursie planuita cu mult inainte sa aflu ca sunt gravida, dar asta nu m-a impiedicat sa ma bucur si sa vreau sa...
  • Copil ratacit in aeroport

Am pierdut fetita de 4 ani in aeroport in Bali. Dragi mamici va cunoasteti copiii foarte bine, pastrati-va calmul si ati sa sti ce sa face-ti. Dupa 22 de ore de zbor si oboseala parintilor este un fac...
  • Prima vacanță însărcinată

Împreună cu soțul am decis sa avem o mini vacanta in Islanda,2 ore de mers din aeroportul din București până la Viena,iar apoi a urmat 10 ore infernale de escala+4 ore până a ajunge in Reykjavik -Isla...
  • Prima vacanța cu bebe in burtica

Prima noastră excursie cu bebe in burtica a fost la cazanele Dunării si a fost una foarte interesantă. In primul rând drumul a fost foarte lung si obositor, venind din Satu Mare, am făcut foarte multe...
  • Vacanta cu burtica

Dupa ce am iesit cu cortul, am prins curaj si pentru alte plecari. Noi suntem un cuplu foarte spontan... e de ajuns ca unul dintre noi sa spuna "hai sa mergem la plimbare/un weekend in X loc" ca cela...
  • Calatorie cu peripetii

Buna dimineata puisor, Am revenit dupa o mica pauza. Am avut o saptamana plina cu de toate. Am reusit sa facem acea calatorie mult planificata pana la urma. Am luat din nou bilete de avion si am plec...
  • Buna ziua!

Buna ziua! Iesi a sosit mult dorita gentuta a bebelusului! La fix pentru prima vacanta! Va multumim mult!