Prima vacanța cu bebe in burtica

• Prima noastră excursie cu bebe in burtica a fost la cazanele Dunării si a fost una foarte interesantă. In primul rând drumul a fost foarte lung si obositor, venind din Satu Mare, am făcut foarte multe opriri, timpul nu ne presa oricum. A fost foarte bine având in vedere ca nu aveam nici o durere de spate ( mereu am dureri dacă stau foarte mult pe scaun). Cele 2 zile petrecute acolo ne-au incarcat cu energie poztiva, am facut multe poze și ne-am plimbat foarte mult, fara probleme. La intoarcerea spre casa am decis sa facem o abatere de la drum si sa mergem și prin Brașov, orașul meu de suflet. A fost superb.

• GeantA bebelusului

Am primit și noi #geantabebelusului ❤️ am rămas plăcut surprinsă câte am primit și cât de generoasa e geanta. Am tot căutat o geanta pt bebe dar am tot evitat și-n multe motive sa cumpăr u...
  • Alegerea numelui

Bebe creste pe zi ce trece și noi ne-am gândit ca este momentul sa ii alegem in nume. Nu a fost foarte simplu, dar nici complicat, am ales un nume puternic și un nume sfânt. Cezara Iustina se va numi....
  • Primele lucruri

Îmi place atât de mult sa cumpăr lucruri pentru bebe încât nu ma satur
  • Aflarea vestei

Nu am avut nevoie sa o introduc pe micuța noastră cățelușului nostru… a simțit… și din prima a stat lipit de burtica din prima clipa… dormea de obicei la picioarele noastre, dar de când a simțit ca su...
  • Dam din mâini si din picioare

Burtica e din ce in ce mai mare, bebe mișcă încontinuu. De-abia astept sa ne întâlnim ❤️ Bebe mișcă foarte mult, ceea ce e bine deoarece am avut câteva episoade de panica când dormea prea bine și nu ...

• Prima vacanță însărcinată

Împreună cu soțul am decis sa avem o mini vacanta in Islanda,2 ore de mers din aeroportul din București până la Viena,iar apoi a urmat 10 ore infernale de escala+4 ore până a ajunge in Reykjavik -Isla...
  • Vacanta cu burtica

Dupa ce am iesit cu cortul, am prins curaj si pentru alte plecari. Noi suntem un cuplu foarte spontan... e de ajuns ca unul dintre noi sa spuna "hai sa mergem la plimbare/un weekend in X loc" ca cela...
  • Calatorie cu peripetii

Buna dimineata puisor, Am revenit dupa o mica pauza. Am avut o saptamana plina cu de toate. Am reusit sa facem acea calatorie mult planificata pana la urma. Am luat din nou bilete de avion si am plec...
  • Buna ziua!

Buna ziua! Iesi a sosit mult dorita gentuta a bebelusului! La fix pentru prima vacanta! Va multumim mult!
  • Prima noastra vacanta

Si am plecat si in prima vacanta cu burtica. In prima zi am plecat la sky in Baile Harghita, prima zi de sky dupa 2 ani de pauza, a fost superb, am simtit ca plutesc. In urmatoarele 4 nopti am pleca...
  • Top 11 orase din Romania de vizitat

România cu greu poate fi numita destinatie turistica populara în comparatie cu alte tari europene. Multi cred ca este extrem de sarac în puncte de vedere si privelisti frumoase, dar ...
  • How to get to Lhasa from Beijing

Do you plan a dream journey in Tibet? How do you prepare for this dream? If you dream to explore the natural beauty of Tibet, you should plan today. To enter Tibet from Beijing, you have 2 options. W...
  • Tibet Travel Permit

Thousands of people travel to Tibet every year to experience the unique culture and visit some of the highest, most remote areas of the world. Tibet is  “third pole of the world”...
  • Top 4 of Tibet attractions

This summer, in order to escape the hot summer of the city, it is a good choice to go to the famous mountains and rivers. The temperature in the mountains is generally low. If you visit the famous mou...
  • vacanta

In perioada aceasta de pre natal, ne prinde bine o vacanta , sau 2 ,3, mi scapam de stresul de la job,  mergem la apa termala, eu pe margine, ca nu ii indicat sa intru in apa termala, seara plimb...