Totul a pornit de la declarata procurorului francez, el a spus primul ca a fost intentie, iar anchetatorii din Düsseldorf au perchezitionat locuinta si au iesit unele lucruri la iveala.
http://stirileprotv....complicata.html
Postat 27 martie 2015 - 14:35
Totul a pornit de la declarata procurorului francez, el a spus primul ca a fost intentie, iar anchetatorii din Düsseldorf au perchezitionat locuinta si au iesit unele lucruri la iveala.
http://stirileprotv....complicata.html
Postat 27 martie 2015 - 14:35
Daca ceea ce se scrie despre starea lui psihologica este adevarat desi astea toate sunt scrise acum dupa eveniment cu scopul clar sa arate vinovatul deci clar pot fi complet false, dar daca totusi asa a fost si Lufthansa l-a acceptat ca pilot atunci e clar ca firma este de vina cu oamenii ce si-au data acordul pentru ca un om cu asemenea probleme sa aiba pe mana viata a sute de oameni. Si protocolul Lufthansa ce a permis ca el sa ramana singur factor decizional si sa faca ceea ce a facut deci tot firma. Indiferent cum o dai compania este vinovata si totusi compania va cadea in picioare din nefericire.
Personal nu cred ca au asa psihologi incompetenti incat daca omul avea intr-adevar probleme asa grave sa fie lasat in zbor. Musamalizeaza defectiuni si nereguli de control aruncand vina asupra lui cu tot felul de descoperiri post-mortem.
Familiile victimelor ar trebui sa faca actiune colectiva de cerere a daunelor.
Nu ca le-ar aduce folos sau alinare (desi folos poate,,,poate unii parinti, unele sotii etc erau ajutati/sustinuti financiar de rudele din avion) DAR daca ar stii ca risca daune de sute de milioane, poate companiile astea ar fi mai prevazatoare cand ar practica protocoale de low cost.
Pentru scaderea costurilor s-au facut multe compromisuri: reducerea personalului de la bord, renuntarea la testari/evaluari...nici nu vreau sa ma gandesc la partea tehnica in ce fel au redus costurile.
Cam de prin '95 pilotii nu mai sunt testati cu etilotestul inainte de a urca la bord .
Iar pentru consumul de substante narcotice este o declaratie pe proprie raspundere.
Mai exact: mergem pe incredere ca pilotul nu e beat sau drogat.
Editat de riana, 27 martie 2015 - 14:41 .
Postat 27 martie 2015 - 14:35
postare dubla
Editat de riana, 27 martie 2015 - 14:36 .
Postat 27 martie 2015 - 14:54
Postat 27 martie 2015 - 15:05
Cam de prin '95 pilotii nu mai sunt testati cu etilotestul inainte de a urca la bord .
Iar pentru consumul de substante narcotice este o declaratie pe proprie raspundere.
Mai exact: mergem pe incredere ca pilotul nu e beat sau drogat.
Si totusi a fost recent un caz cu un pilot roman caruia I s-a interzis sa urce la bord pe un aeroport din Europa de vest pt ca era baut. Asta inseamna ca ceva teste tot se fac, nu?
Nu-mi mai amintesc compania si nici aeroportul, caut si revin.
Postat 27 martie 2015 - 15:11
Si totusi a fost recent un caz cu un pilot roman caruia I s-a interzis sa urce la bord pe un aeroport din Europa de vest pt ca era baut. Asta inseamna ca ceva teste tot se fac, nu?
Nu-mi mai amintesc compania si nici aeroportul, caut si revin.
Era aseara la tv un pilot invitat. A spus aceste lucruri cu scoaterea testarii pt alcool si droguri.
S-a pus intrebarea exact despre cazul expus de tine si am inteles ca a fost prins datorita altor factori si nu a faptului ca s-ar face automat testari.
De pe net: "A baut toata noaptea la barul de la ultimul etaj al hotelului, rezervat doar pentru piloti. Ceilalti membri ai echipajelor nu au acces acolo, deci cel mai probabil a fost dat in gat de un pilot din alta tara ori de un angajat de la bar. Cert e ca a doua zi, dimineata, cand a ajuns in aeroport, cineva l-ar fi avertizat ca e filtru, insa nu s-a gandit ca va fi testat pentru alcool, fiindca astfel de controale sunt extrem de rare. Nu a baut cu copilotul, el nu consuma niciodata alcool, a baut singur toata noaptea"
Deci NU, nu se fac testari. Daca un pilot Tarom minte...mint si eu.
Editat de riana, 27 martie 2015 - 15:19 .
Postat 27 martie 2015 - 15:18
Era aseara la tv un pilot invitat. A spus aceste lucruri cu scoaterea testarii pt alcool si droguri.
S-a pus intrebarea exact despre cazul expus de tine si am inteles ca a fost prins datorita altor factori si nu a faptului ca s-ar face automat testari.
Deci NU, nu se fac testari. Daca un pilot Tarom minte...mint si eu.
Nu am alte informatii decat cazul de care imi aminteam. Deci f probabil in situatia aia interdictia a venit din alte cauze. Probabil era evident ca era "under the influence". Deci macar in cazul asta niste proceduri exista.
Oricum mi se pare o tampenie sa se scoata testarile la alcool/droguri. Care ar fi ratiunea? Privacy pt personalul navigant sa cantareasca mai mult decat siguranta pasagerilor?!?!
La fel cum mi se pare absolut idioata eliminarea testarii psihologice....
Postat 27 martie 2015 - 16:08
Postat 27 martie 2015 - 17:31
Editat de mamica11, 27 martie 2015 - 18:12 .
Postat 27 martie 2015 - 18:48
Am inteles ca rudele au angajat deja avocati si ca Luftansa o sa plateasca in jur 100 de milioane compensatie. Sigur asta nu o sa-i aduca inapoi pe cei dragi, dar e ceva.