Care a neglijat niste semnale de alarma.
Pai care sunt astea...ca in afara de asa zisul prieten...nimeni nu s-a sesizat,ca doar fiind copilot,a zburat intotdeauna cu pilotul,deci cu cinvea in dreapta lui?
Postat 26 martie 2015 - 22:34
Care a neglijat niste semnale de alarma.
Pai care sunt astea...ca in afara de asa zisul prieten...nimeni nu s-a sesizat,ca doar fiind copilot,a zburat intotdeauna cu pilotul,deci cu cinvea in dreapta lui?
Postat 26 martie 2015 - 22:35
Pe liniile amerricane este regula cu 2
At least four airliners, including easyJet and Norwegian Air Shuttle, announced they would adopt new cockpit rules. Unlike many US carriers, European companies generally do not require two people in the cockpit at all times. Lufthansa does not voluntarily implement such a protocol.
Postat 26 martie 2015 - 22:37
Eu nu am citit motivul pentru care si-a intrerupt pregatirea...acest"prieten"fiind singurul care a scris asa ceva,legat de labilitatea lui psihica.
Nu cred ca vom afla niciodata...
Astept sa citesc declaratiile parintilor,cindva...cind se va mai linisti treaba.
Chestia de mai sus a declarat-o Lufthansa, ca training-ul lui a fost intrerupt, ar nu vor sa zica motivul
http://www.theguardi...-updates-4u9525
Postat 26 martie 2015 - 22:40
Pai asta ar fi fost morivul...asa zice "prietenul"!!!!
edit Nu am mai citit in ultimele ore nimic...ma indispune cumplit orice informatie referitoare la cum era si ce-a facut!!!!
Editat de andacos, 26 martie 2015 - 22:40 .
Postat 26 martie 2015 - 22:42
Pai care sunt astea...ca in afara de asa zisul prieten...nimeni nu s-a sesizat,ca doar fiind copilot,a zburat intotdeauna cu pilotul,deci cu cinvea in dreapta lui?
Speculez si eu: in 2009 i s-a intrerupt 'antrenamentul' la scoala de piloti din motive psihologice (speculez), dar apoi i s-a mai acceptat sa se antreneze ca si pilot si a fost angajat de companie...
Postat 26 martie 2015 - 22:43
Ok, daca respectivul il considera labil psihic, ce ar fi putut face concret? Sa-l "toarne" la servici, sa-l duca la psihiatru cu forta? Nu-l putea impiedica sa-si faca meseria. Profesional nu i s-a reprosat nimic.
Da, si eu cred ca acea intrerupere are legatura cu starea lui dar actele medicale, daca exista, sunt secrete (Datenschutz, Schweigepflicht).
Postat 26 martie 2015 - 22:49
Speculez si eu: in 2009 i s-a intrerupt 'antrenamentul' la scoala de piloti din motive psihologice (speculez), dar apoi i s-a mai acceptat sa se antreneze ca si pilot si a fost angajat de companie...
Nu se spune nicaieri precis daca el si-a inrrerupt pregatire sau i-a fost intrerupta-
Daca i-ar fi fost intrerupta,nu cred ca i s-ar mai fi permis asa usor sa se intoarca...
Postat 26 martie 2015 - 22:49
Postat 26 martie 2015 - 22:52
Daca exista acte medicale anchetatorii le vor vedea.
Dar exista zeci de declaratii care spun ca era perfect Ok, multumit de job .
Da exact..de asta declaratia "prietenului"mi se pare usor ireala,cu scop d ebravura.
Da stiu ca au fost si Germanwings in greva,parca am primit pe e-mail ceva,ins an-am dat mare importanta ca...nu calatoream nicaieri!
Postat 26 martie 2015 - 22:53
Nu se spune nicaieri precis daca el si-a inrrerupt pregatire sau i-a fost intrerupta-
Daca i-ar fi fost intrerupta,nu cred ca i s-ar mai fi permis asa usor sa se intoarca...
Ba da, se spune, Dana. Iti arat imediat, stai sa gasesc.