profitam de zapada

• Buna tuturor...Zilele astea mam simtit destul de bine ,asa ca am profitat cu familia sa ne bucuram de cateva zile la munte la zapada,,bebelusa este foarte activa ,ma simt foarte  bine,,, bebelusei ii place mult la mami in burtica asa ca am decis sa iesim putin ,stim ca dupa venirea bebelusilor Este mai greu sa putem iesi sa facem mici iesiri in familie mai ales in primele luni de viata, de accea profitam la maxim aceste momente...va propun mamici sa iesiti sa faceti tot ce puteti sa va bucurati la maxim de aceste clipe minunate alaturi de burticile voastre!!zilele astea urmeaza sa merge si la medic abia asteptam sa vedem ce ne mai spune!Pana atunci va pupacesc

• Vacanta

Săptămâna 20 de sarcina...yuhuuu! Acum 2 zile ne-am întors dintr-o minivacanta, trebuia sa stam mai mult dar soțul meu a fost chemat la munca și ne-a cam stricat vacanta, dar asta este. Au fost 4 zil...
  • Plimbare

Ieri am primit încurajări pentru excursii de la medic, așa că am fugit, profitând de concediu, într-un oraș drag nouă, Sibiu. Drumul a fost ok, peste 5 ore, bebe a stat liniștit, deși ieri la eco l-am...

Prima vacanta cu burtica a fost cand inca nu aflasem de existenta lui bebe. De atunci si pana acum oriunde am avut mici escapade burtica a fost foarte fericita, lui bebe pare ca ii plac mult plimbaril...
  • Mini vacanta in familie

Un eveniment la sute km departare de casa ne-a mobilizat sa plecam la drum cu masina cu toata familia. Am plecat cu mici emotii si teama pe un drum atat de lung, fiind in saptamana 24 de sarcina, imi ...
  • Vacanta cu burtica

Salutare! Am fost cu burtica, cu tati si cu catelul la noua casuta unde ne vom muta cu totii, ne-am relaxat, am facut gratar, am luat ceva vitamina D naturala, ne-am plimbat prin padure, pe langa lac,...
  • 1 mai

1 mai. Ieri a fost ziua mea. 36 de ani. Nu m-aș fi așteptat în urmă cu un an că voi fi curând mama de doi. De dimineață m-am hotărât că va fi o zi de făcut mișcare, fiind foarte plăc...
  • Vacanta de Paste

Sarcina in evolutie 30 saptamani am mers la doctor si totul e super bine...bebelina are 1650 gr . Inca sunt in vacanta de Paste deoarece lucrez in invatamant si pana pe 2 mai sunt acasa... incerc sa m...
  • Cu burtica la plimbare

Cu ocazia sabatorilor pascale am avut ocazia sa iesim la plimbare in natura, la tara, in vizita la bunici. Astept cu nerabdare si imi fac sperante despre cum ar putea creste copila noastra. Din feric...
  • In excursie cu bebe in burtica

Saptamana asta am fost intr-o mini-vacanta.. Noi 2 si bebe din burtica.. A fost ataat de frumos si relaxant, am uitat de munca si de alte obligatii pentru ceva timp si chiar ne-am concentrat doar pe a...
  • Bebe in vacanta

Buna mamici, am fost in vacanta in Olanda la 24 de saptamani cu avionul, a fost un zbor placut, bebele a fost cuminte pe tot parcursul zborului in burtica, un pic la coborare l-am simtit un pic mai ne...