Burtica in vacanta

• Eram insarcinata in 7 luni si am decis sa mergem cateva nopti la Predeal. Nu a fost o idee foarte buna , eu de la inceputul sarcinii am avut placenta mai jos , iar de la 5 luni colul meu a inceput sa se scurteze . Eram cu sotul si cu parintii si am incercat sa fac un efort si sa ne plimbam cat mai mult si sa ne bucuram de imprejurimi. Am avut contractii false , ma durea mijlocul atat de tare incat imi amorteau picioarele , ce pot sa zic...m-am distrat rau :)) Cel mai amuzant era cand trebuia sa merg la toaleta din 5 in 5 minute , ma bucur ca nu am nascut pe acolo si ca am ajuns acasa cu bine .

• Bebe in familie

Galusca noastra are o luna si 9 zile, nu stiu cand a trecut timpul , se zice ca clipele frumoase trec repede. Toata familia o iubeste maxin , are 3 perechi de bunici si strabunici. Strabunicii inca nu...
  • Ecografii

Fiecare ecografie a adus emotii. Prima a fost cea mai speciala, am lacrimi in ochi numai cand imi amintesc cat de fericita am fost sa ii aud inimioara . La prima morfologie voiam doar sa stiu ca e bin...
  • Am intrat in travaliu

Imi doresc din suflet ca aceasta postare sa aiba cat mai multe vizualizari. Travaliul practic a inceput pe la 2 dimineata, nu aveam decat niste crampe si am crezut ca sunt datorate faptului ca mancase...
  • Camera bebelusului este gata

Asteptam din clipa in clipa sa vina bebe , patutul este gata , am ales unul de lemn pe care l-am lipit de patul meu , i-am pus lenjeria cu tot cu aparatori , dar totusi cred ca pentru inceput o sa o c...
  • Pregatirea pentru maternitate

Nici nu stiu cum sa incep :) . Pregatirea pentru maternitate... din punct de vedere material sunt foarte pregatita , am citit toate listele posibile si am cumparat tot ce era pe ele, tot ce am nevoie ...

• Plimbarica

Hai ca a ieșit și soarele! Ieri a ținut vremea cu noi, ne a scăpat de ploaie, am avut și soare, în schimb vântul ne a acompaniat toată ziua. Dar nu ne plângem, a fost clar mai bine decât ziua preceden...
  • Friiig

Am prins o vreme urataaa tare! A plouat, a bătut vântul, ne am îmbrăcat cu vreo 3 straturi, burtica a fost bine protejata. Astăzi nu mai ploua, pare chiar un pic mai cald e decât ieri.. Sa speram ca a...
  • Vacantaaaa

Gata, am ajuns în Budapesta! Avem ghinion de vreme urâtă, ploaie, vânt, frig.. Burtica e protejata, are vreo 3 straturi de haine, ca nu mai pot de frig 😂 dar se descurca bine pana acum, ne am plimbat ...
  • Vacanta ❤️

Maine plecam în vacanta! Mi am dorit super mult sa avem parte de un ultim concediu doar noi doi, asa ca ne am luat bilete către Budapesta ❤️ deși e atât de aproape, n am reușit sa ajungem pana acum. A...
  • Am plecat in concediu

Avand in vedere faptul ca deja am trecut de jumatatea sarcinii, am zis ca este necesar sa mergem si noi intr-un concediu cat inca nu ma "rostogolesc" :)) Asa ca l-am lasat pe bebe nr 1 la bunici si no...
  • Ultima vacanță în 2

Mai este aproximativ o lună până când mica noastră minune va veni pe lume 🥺 emoțiile sunt din ce in ce mai mari și parcă incepe sa se instaleze și frica de naștere. Așa că, am decis sa plecăm în ultim...
  • Burtica in vacanta - urcat pe munte

Am supravietuit si acestei vacante cu sotul si copilul care aseara a facut un tantrum de 1h in toiul noptii. Suntem de cateva zile in tusnad si nu am scapat nici in sarcina asta de urcatul pe munte. S...
  • Plimbare, experinta însărcinată in 34 de săptămâni

Duminica, ne-am decis sa facem o plimbare cu nasii , si nu prin parcul din oras, ci undeva sa ne recreem si sa ne incarcam bateriile, asadar am votat si am mers la Lacul Rosu. Noi fiind din Bacău nu a...
  • Ultimele plimbari în 2

Incep prin a spune ca îmi lipsea un mic concediu după toată agitația prin care am trecut în ultima perioada și cum după ultima vizita la doctor totul era bine, ne-am luat inima în dinți și am plecat î...
  • In concediu in Grecia insarcinata

Ne-am tot gandit daca si unde sa mergem in concediu. Am asteptat rezultatele de la morfologia de trimestrul I, apoi ne-am gandit sa planificam o plecare in vacanta.Cum avionul nu era o optiune de tran...