la mare

• Ieri am fost sa vizitam marea pentru ca vremea a fost frumoasa. Chiar daca tu nu ai cum sa o vezi sper ca ti-am putut transmite eu bucuria, fericirea si toate starile de bine pe care le-am simtit pentru ca nimic nu este mai placut decat sa va am cu mine intr-o zi de relaxare...Si fratiorul tau este prea mic pentru a constientiza insa el este foarte fericit ca este cu noi oriunde am merge. Inca nu pot intelege gesturile tale insa te-ai miscat mai putin ceea ce ma face sa cred ca ai dormit mai mult si timpul petrecut in aer liber a venit cu praf de somn. Oricum, am avut o zi minunata!

• My birthday!

Tocmai ce a trecut ziua mea de nastere...O zi minunata, petrecuta in familie! A fost exact genul de zi pe care mi-am petrecut-o asa cum mi-am imaginat de mica: multe cadouri, surpize, mesaje, dar cel ...
  • geanta bebelusului

Am primit gentuta bebelusului! Am primit-o de ceva timp insa a venit si bebe pe lume si abia acum am reusit sa ne facem timp si pt alte activitati. Suntem incantati de produse iar baietelul cel mare s...
  • odihna, relaxare...

Buna, printesa mea! Ma simt atat de bine in acest loc cu aer curat, departe de zgomotul masinilor...stiu ca si tie iti place pentru ca starea ta este influentata de a mea. Dintotdeauna mi-a placut sa ...
  • copii mei dragi

Ieri ne-au vizitat niste rude, au venit pt ca au aflat ca suntem la bunici si vroiau sa vada burtica si pe Tudor. Le-am povestit cate ceva despre voi, le-am aratat si poze si au fost foarte incantati ...
  • relaxare

Draga mea, este minunat in aer liber si curat. M-am simtit foarte bine, am avut timp sa ma relaxez pt ca au stat bunicii cu Tudor si pt prima data m-am odihnit suficient de cand te am pe tine in burti...

• Plimbarica

Hai ca a ieșit și soarele! Ieri a ținut vremea cu noi, ne a scăpat de ploaie, am avut și soare, în schimb vântul ne a acompaniat toată ziua. Dar nu ne plângem, a fost clar mai bine decât ziua preceden...
  • Friiig

Am prins o vreme urataaa tare! A plouat, a bătut vântul, ne am îmbrăcat cu vreo 3 straturi, burtica a fost bine protejata. Astăzi nu mai ploua, pare chiar un pic mai cald e decât ieri.. Sa speram ca a...
  • Vacantaaaa

Gata, am ajuns în Budapesta! Avem ghinion de vreme urâtă, ploaie, vânt, frig.. Burtica e protejata, are vreo 3 straturi de haine, ca nu mai pot de frig 😂 dar se descurca bine pana acum, ne am plimbat ...
  • Vacanta ❤️

Maine plecam în vacanta! Mi am dorit super mult sa avem parte de un ultim concediu doar noi doi, asa ca ne am luat bilete către Budapesta ❤️ deși e atât de aproape, n am reușit sa ajungem pana acum. A...
  • Am plecat in concediu

Avand in vedere faptul ca deja am trecut de jumatatea sarcinii, am zis ca este necesar sa mergem si noi intr-un concediu cat inca nu ma "rostogolesc" :)) Asa ca l-am lasat pe bebe nr 1 la bunici si no...
  • Ultima vacanță în 2

Mai este aproximativ o lună până când mica noastră minune va veni pe lume 🥺 emoțiile sunt din ce in ce mai mari și parcă incepe sa se instaleze și frica de naștere. Așa că, am decis sa plecăm în ultim...
  • Burtica in vacanta - urcat pe munte

Am supravietuit si acestei vacante cu sotul si copilul care aseara a facut un tantrum de 1h in toiul noptii. Suntem de cateva zile in tusnad si nu am scapat nici in sarcina asta de urcatul pe munte. S...
  • Plimbare, experinta însărcinată in 34 de săptămâni

Duminica, ne-am decis sa facem o plimbare cu nasii , si nu prin parcul din oras, ci undeva sa ne recreem si sa ne incarcam bateriile, asadar am votat si am mers la Lacul Rosu. Noi fiind din Bacău nu a...
  • Ultimele plimbari în 2

Incep prin a spune ca îmi lipsea un mic concediu după toată agitația prin care am trecut în ultima perioada și cum după ultima vizita la doctor totul era bine, ne-am luat inima în dinți și am plecat î...
  • In concediu in Grecia insarcinata

Ne-am tot gandit daca si unde sa mergem in concediu. Am asteptat rezultatele de la morfologia de trimestrul I, apoi ne-am gandit sa planificam o plecare in vacanta.Cum avionul nu era o optiune de tran...