Burtica la 27 saptamani si 3 zile

• Incredibil cat de mult a crescut in doar 4 saptmani!!  Surprins

• ecografie

buna scumpul meu ingeras. azi am fost iar la ecografie...desi mai fusesem si acum o saptamana. am aflat ca acum cantaresti trei kg patrusute nouazeci si trei grame. ne bucuram ca constatam ca esti cu ...
  • Cumparaturi pentru bebe

Scumpul meu Ingeras, azi am primit primele produse pentru ingrijirea si igiena ta, produse pe care l-am comandata acum 2 zile. Sunt foarte bucuroasa sa vad cum se aduna lucrusoare pentru tine prin to...
  • Bebel

Buna Ingerasul meu iubit, Nu ti-a mai scris mami de ceva timp, in ces scuze oentru asa. Am avut ata de multe griji si pribleme pe acasa incat nu am mai avut timp nici ca aprind calculatorul. Dar sa s...
  • 33 saptamani

Scumpul meu Ingeras, Joi am implinit 33 de saptamani de cand esti la mami in burtica si cu cateva zile inainte am aflat ca esti un bebelus maricel, ai 2200 grame si mai ai 7 saptmani pana la termen. ...
  • Ingeras Grasut

Aseara am fost la ecografie, aveam inima cat un purice cand am ajuns acolo. Citisem pe internet ca ar trebuib sa cantaresti aproximativ 2000 grame si sa fii intorsc cu capul in jos. Imi e teama sa nu ...

• Prima zapada

Suntem cu tati in vacanta de cateva zile in judetul Sibiu. Astazi am urcat la Paltinis, la cota 1500m unde ningea si era un peisaj ca de poveste. Sper sa iti placa si tie zapada la fel de mult cum imi...
  • Baby, I love you!

Suntem la plimbare in 2 si jumate, la aer curat, este soare si stam relaxati la terasa, la o pensiune departe de agitatia orasului. La boxe se aude melodia “baby, i love you” si este fix ce simtim pen...
  • Bebe in vacanta

Bebee din burtica pleaca in vacantaa!! Cum termenul nasterii se apropie, ne am hotarat sa facem o ultima vacanta in 3, eu tati si fetita noastra mai mare Eva, la munte. Ne am pregatit bagajele si am p...
  • CEA MAI FRUMOASA PERIOADA

CE REPEDE  TRECE TIMPUL... PARCA MAI IERI ERA IULIE SI ERAM IN CONCEDIU.. CE PERIOADA FRUMOASA... DESI NU STIA INCA NIMENI DE SARCINA( DOAR EU SI TATI) AM FOST LA MARE CU O GASCA NUMEROASA DE PRI...
  • Cu burtica la plimbare; Jurnal de sarcina #7

După cununia civila, ne-am hotărât sa mergem într-o mini excursie, la munte, sa ne relaxam. A fost prima plimbare cu burtica, ne-am relaxat și ne-am bucurat ca petrecem acest timp doar noi doi, doi ti...
  • Am dus burtica la balaceala

Spuneam ca primele miscari ale lui bebe le am simtit cand am fost sa il vizitam pe tati la locul de munca la mare .Ei bine ,acea prima vacanta pe care am avut o cu burtica (aprox 20 sapt de sarcina),m...

Cu burtica la purtare am plecat intr-un weekend la salina Ocnele Mari din Valcea( aveam 5 luni). Drumul din Bucuresti pana acolo a fost destul de lung si o bucata chiar greu de mers din cauza serpenti...
  • am plecat la bunicii!!

Cum bebelusa inca nu da semne de venire timpul ne permite este destul de frumos am decis ca este momentul sa ne vizitam bunici asa ca am luat bagajele si la tara ,am petrecut cateva zile minunate cu ...
  • Cu burtica in vacanta

Hello. Vacanta de vara m-a gasit insarcinata in 6 luni, trimestrul doi si cel mai usor, sarcina fara probleme si fara restrictii, moment numai bun de relaxare. Imi doream sa ajung la mare, sa ma rel...
  • Plimbărică cu burticaaaa♥️

Ne-am gândit ca înainte de a crește burtica prea mult și să ne fie dificil să ne deplasăm, să facem o mică plimbare până la munte. Așa că, ne-am trezit de dimineață, am făcut repede bagajul și am plec...