29 saptamani

• Weekendul acesta am fost si un vacanta cu burtica si fetita noastra mai mare, a fost minunat, bebe este foarte activ , impinge atat de tare ca ma doare rau burtica, imi deformeaza si burta, ador cand misca ca asa stiu ca el este bine, doar ca ma termina arsurile incat nu le mai suport de simt ca nici nu mai pot respira, sa nu mai zic si de varsaturi, doctora mi-a zis sa am grija la alimentatie si dupa ce mananc sa nu stau intinsa sau sa am activitate cam o ora, dar nu pot sta linistita o ora in sezut ca mai mereu simt nevoia sa ma intind, asta e, macar bebe sa fie dolofan si sanatos, pana acum am luat 11 kg , sper sa nu mai iau mult in greutate, la prima sarcina am luat 21 kg.

• Ne internam

Se pare ca maine ne internam, am trimis mesaj cu tensiunea mea doctorei si mi-a zis sa ma internez sa fac analize si sa monitorizeze pe bebe si pe mine, tensiunea a inceput sa creasca, am emotii de ce...
  • Aproape de final

L-am vazut iar pe bebe, am facut eco si cultura, bebe are in jur de 2650, este activ , problema este cu tensiunea mea , doctora m-a pus sa ii dau mesaj dimineata si seara cu tensiunea mea, sper sa fie...
  • Ne apropiem cu pasi repezi

Si am facut 36 saptamani, am fost la doctor si bebe este bine , dorm ceva mai bine doar ca arsurile tot nu imi dau pace, emotiile sunt din ce in ce mai mari si intense, la 38 saptamani vedem cum sta ...
  • 34 saptamani

Usor usor ne apropiem de marea intalnire, am mari emotii chiar daca este a doua sarcina, am fost la doctor si bebe se dezvolta cum trebuie dar nu prea avea stare la eco, pana acum am luat 14 kg, ma ca...
  • 31 saptamani

Azi am intrat in saptamana 31 de sarcina, sunt fericita cand imi vad bebele ca este foarte activ, imi deformeaza burta mai tot timpul. Inca nu am ales un nume pentru el, inca suntem in "tratative" sun...

• Vacanta la mare-33 sapt

Vacanta la mare-33 saptamani La mare experienta a fost minunata, dar, desi ador marea, ma simteam mult mai confortabil in perioada asta acasa sau aproape de casa. Cand am ajuns la mare, inainte de a ...
  • Un sentiment nemaintalnit

Pentru ca livada a fost productiva anul acesta, concediul ales a fost la cules de prune.... insa eu nu aveam greturi nu prea puteam sa fac mare lucru, asa ca am profitat de aceasta perioada sa ma odih...
  • Burtica la mare

Ei si daca ati crezut ca ne-am linistit – nici vorba… dupa maratonul de la munte, dam o tura si la mare…burtosii nu au stare si nu vor sa leneveasca acasa in pat ci pe plaja, la umbra, mangaiati de br...
  • Bebe in vacanta part V

Ziua VII si aproape final de maraton… Si ultima zi si cea mai complicata presupune o goana pe la toate manastirile din zona, incepand cu Putna (cu un ocol la Radauti pentru o ciorbita), apoi A...
  • Bebe in vacanta part IV

Ziua V Mocanita Moldovita - Hutulca Ca tot nu am prins noi mocanita la Viseu de Sus – rezervarile se fac din timp, pe net, adica cu cel putin o saptamana inainte…si tinand cont de faptu...
  • Bebe in vacanta part III

Ziua III - Nasaud - Borsa cu escale la muntele de sare Praid, lacul Colibita, Memorialul Durerii Sighetul Marmatiei, Renumitul Cui din centrul orasului, Cimitirul Vesel Sapanta si cateva manastiri de ...
  • Bebe in vacanta part II

De data asta am plecat in vacanta dupa nunta, impreuna cu finii. Ei au ales sa petreaca impreuna cu noi mini luna lor de miere. Si cum sa va zic, noi suntem genul de oameni foarte activi : tati intrea...
  • in vacanta

mergem in vacanta... 20 saptamani ne-am propus o vacanta in Turcia...de fapt o aveam planificata de inainte de a afla de bebe...o sa fie complicat, dar - ne descurcam noi...aproape 30 de ore cu autoc...
  • Alte gânduri

Uneori in insomniile mele stau și ma gândesc și încă nu conștientizez faptul ca o sa devin mămică în mai puțin de o lună. Am o chestie micuta, ce creste și se dezvolta, care o sa aibă propria ei perso...

Hello !!! A venit momentul sa calatorim putin....plimbam burtica :))). Peste cateva zile vom pleca putin prin imprejurimi, la manastirile bucovinene, la aer curat. Am emotii, sper sa fiu ok la drum si...