Atacul gazelor

• Spine aplicatia: saptamana 22 de sarcina: atac de gaze. Si nu glumesc! Ce arsuri! Ce nebunie! Totuși! Ma simt super bine! Imi fac planuri de Crăciun, caut cadouri, încep sa cumpăr jucării unisex :D sa meargă atât la fetița mea scumpă si răsfățată Lis, cât si lui Sebastian când i-o veni rândul :D ma uit la Elisabete cum râde si se joacă si visez cu ochii deschiși cum se vor juca împreună. Îmi este bine. Sunt fericită si optimistă.

• Cursuri de înnot pe vreme de COVID

Am luat tare mult in greutate in această sarcină. La Lis nu a fost deloc așa. Sunt înspăimântată, recunosc, acum stiu cum este sa naști natural, știu ce complicații am avut la prima si acum, totul se ...
  • Lâneturi, fluffiuri, pufuleți

Pregătiri... Nimic nu se compară cu pregătirile făcute pentru a primi un nou membru in familie. Visez cu ochii deschiși, imaginația își ia zborul, se extinde, ma trezesc oglindindu-ma in vitrine, c...
  • Black Friday

Si pentru ca este black friday, am luat la ofertă pat suspendat pt Lis si Sebi când se va face mai mare, un dulăpior si pt el, ca in al fetii nu prea mai e loc, un abonament la hidrokineto sa ne "dis...
  • Pupici pupici pupici

Hormonii ma dau peste cap. Acum îmi iubesc tatăl copiilor mei, acum îmi vine sa il omor! Acum sunt melancolica, acum trista, acum iubesc viața... Insa tu, Sebastian, ca si Elisabete, sunteți totul pe...
  • Zile frumoase de toamnă

Astăzi cu toții ca o familie am mers împreună in parc, ne-am întâlnit cu prieteni părinți, am fost la puțin shopping, ți-am luat primul sac de dormit/ păturică si apoi am păpat cu toții pt o ultima oa...

• Bebe calator inca din burtica

Eu si sotul suntem o familie calatoare, adoram la nebunie sa exploram lumea si sa umblam brambura fie in tara sau in afara ei. Anul acesta calatoriile au fost mult mai deosebite, fiindca la drum por...
  • Vacanta in timpul sarcinii

Nu am renunțat deloc la vacanțele programate astfel încât, prima vacanță serioasă a fost cea din Valencia, Spania. Eram cu sarcina în primul trimestru și am făcut mulți kilometri pe jos! Sotul nu m-a ...
  • Vacanta

In blogurile anterioare am vorbit despre lucruri mai puțin plăcute precum infertilitatea, fertilizarea în vitro, cât și despre sangerare si hematom. Dragi mămici cu burtici, vă sfătuiesc din toată i...

Eram insarcinata in 7 luni si am decis sa mergem cateva nopti la Predeal. Nu a fost o idee foarte buna , eu de la inceputul sarcinii am avut placenta mai jos , iar de la 5 luni colul meu a inceput sa ...
  • Saptamana 22

Buna fetelor.In saptamna 22 dupa ce am fost la control la cateva zile dupa am plecat in vacanta in Grecia.Noi ne am dorit mult sa mergem in aceasta vacanta mai ales ca era ultima vacanta in 2 .De la a...
  • Cu burtica la plaja

Deși am zis ca nu o sa mergem nicăieri în concediu pentru ca eram destul de gravida.. Cu o burta maaare,am făcut un compromis pentru celalalt copil și am mers la mare. Nu pot sa spun ca m.am distrat c...
  • 26 saptamani

26 s in concediu. Cu todler de 2 ani cu noi. Nu e simplu dar nici extrem de greu. Burta e marisoara si ascunsa in costumul de baie, dar in mare nu se mai simte greutatea de loc. La prima sarcina imi c...
  • Ultima "ieșeală" in 2

Hello, hello! Nu am mai avut noutăți cu care sa revin in perioada asta, ne pregătim pentru venirea lui bebe in mare parte. Am decis, pe ultima suta de metri, sa ieșim puțin sa schimbam aerul. Deși eu ...
  • Cu burtica in mini vacanta

Hello! O sa va povestesc pe scurt prima vacanta cu bebe in burtica. Aveam cam 9 saptamani de sarcina...o raceala mai puternica m-a lovit, dar totusi, cu acordul medicului, pe 2 martie am plecat pentru...
  • La mare in pandemie

Hello, hello! Noi ne-am făcut un ritual de vreo 10 ani, in fiecare an mergem la mare, in prima săptămână din august, cel puțin o săptămână. Anul acesta lucrurile au luat o miiica întorsătură. Inițial ...