Vacanta de miere in luna a 4-a

• Cum inca nu depasisem momentul ca de acum voi avea responsabilitati si nu voi mai pleca oricand vreau, m-am hotarat sa facem dupa nunta o luna de miere de neuitat. Am intrebat doctorita daca este ok si a zis sa am grija ce mananc, grija sa nu ma las muscata de tantarul Zika daca merg in tarile calde si ca in rest imi va face ff bine si mie si copilului.

Asa ca in noiembrie 2016 am cumparat bilete spre Marea Caraibilor, Punta Cana, in Republica Dominicana si am plecat.

Acum uitandu-ma in urma mi se pare ca am ales cea mai buna luna de sarcina pentru calatorii, deja trecusem de 12 saptamani si nu mai era pericol de pierdere a sarcinii, burtica se vedea f putin, greturile au trecut pe parcursul vacantei, mancarea buna si odihna i-au priit fetitei mele si cand ne-am intors ma lauda doctorita ca a crescut repede.

Mersul cu avionul 20h a fost putin obositor, am refuzat sa trec prin portile de verificare, iar la intoarcere am dormit mult pe drum si a trecut repede timpul.

Am mers cu barca de viteza pe valuri si acolo cam dadeam cu fundul de scaun si ma cam speriam sa nu fie vreo problema, am inotat cu delfinii, unde iarasi scria ca gravidele nu au voie - nu am inteles de ce, ca doar nu mi-or face ecografie cu localizarea lor cu ultrasunete :)

M-am speriat ca desi m-am dat cu crema anti-tantari, totusi m-au muscat 3 tantari si imi era frica de virusul Zika. Cand am venit doctorita mea a zis ca nu e dovedita inca o corelatie clara si ca bebelusha pare dezvoltata perfect si fara probleme.

M-a prin ploaia de cateva ori, am inotat, am alergat, am facut aerobic si fiind totul atat de frumos in jur, nu am avut nicio problema. A fost o distractie costisitoare si neplanificata din timp, dar acela a fost momentul cand am depasit drama mea ca sunt prea tanara si ca de acum gata distractia :)

• nicoopoliciuc apreciaza asta
  • nicoopoliciuc
    nicoopoliciuc Ioooi ce frumos!!
    N-ai știut sa ma iei si pe mine...:(
    Sunteți foarte tineri, veseli si frumoși, să va bucurați unul de altul.
    Lasă, ca o sa mai aveți vacanțe! V-or fi unice ținând cont ca va fi prezentă si prințesa!
    Frumoasă familie!
    6 martie 2017 - 1 apreciaza asta
  • VeroN
    VeroN Multumesc mult! Daca stiam te luam, si asa la degustarea meniului mi-am luat o colega la restaurant cu mine in locul sotului :))

• Am nascut azi -Bine ai venit, minune mica!

Astazi s-a incheiat jurnalul de sarcona si incepe o noua perioada. Am nascut prin cezariana programata la privat in jurul orei 13:43 o fetita de 2.730 kg. E tare draguta si eu ma refac destul de usor....
  • Am primit Geanta bebelusului

Am fost sunata vineri, la aproximativ o saptamana dupa ce am primit confirmarea ca ma calific pentru Geanta Bebelusului de o doamna foarte draguta sa ma cheme sa vin sa o ridic personal din zona Piata...
  • Sarbatori Pascale cu burtica in 36 saptamani

Burtica mea s-a facut uriasa, dar vad ca faptul ca am pus kilograme si prin alte parti ma ajuta sa mi-o port usor :) Bineinteles, nu este totul roz ( am mai avut dureri, mi se intareste burta cand ma ...
  • Cum am facut economii in sarcina

Daca inainte sa fiu gravida si in primele luni de sarcina credeam ca lucrurile de copii sunt foarte ieftine si putine, incepand de prin luna a 6-a am inceput sa realizez ca toate costa si am inceput s...
  • Au mai ramas 25 de zile

Am intrat deja in ultima luna si uitandu-ma in urma pare ca totul a trecut foarte repede. Sunt inca foarte activa, riscul de sangerare nu a aparut si sper nici de acum sa nu fie nicio problema, verget...

• Vacanta la mare-33 sapt

Vacanta la mare-33 saptamani La mare experienta a fost minunata, dar, desi ador marea, ma simteam mult mai confortabil in perioada asta acasa sau aproape de casa. Cand am ajuns la mare, inainte de a ...
  • Un sentiment nemaintalnit

Pentru ca livada a fost productiva anul acesta, concediul ales a fost la cules de prune.... insa eu nu aveam greturi nu prea puteam sa fac mare lucru, asa ca am profitat de aceasta perioada sa ma odih...
  • Burtica la mare

Ei si daca ati crezut ca ne-am linistit – nici vorba… dupa maratonul de la munte, dam o tura si la mare…burtosii nu au stare si nu vor sa leneveasca acasa in pat ci pe plaja, la umbra, mangaiati de br...
  • Bebe in vacanta part V

Ziua VII si aproape final de maraton… Si ultima zi si cea mai complicata presupune o goana pe la toate manastirile din zona, incepand cu Putna (cu un ocol la Radauti pentru o ciorbita), apoi A...
  • Bebe in vacanta part IV

Ziua V Mocanita Moldovita - Hutulca Ca tot nu am prins noi mocanita la Viseu de Sus – rezervarile se fac din timp, pe net, adica cu cel putin o saptamana inainte…si tinand cont de faptu...
  • Bebe in vacanta part III

Ziua III - Nasaud - Borsa cu escale la muntele de sare Praid, lacul Colibita, Memorialul Durerii Sighetul Marmatiei, Renumitul Cui din centrul orasului, Cimitirul Vesel Sapanta si cateva manastiri de ...
  • Bebe in vacanta part II

De data asta am plecat in vacanta dupa nunta, impreuna cu finii. Ei au ales sa petreaca impreuna cu noi mini luna lor de miere. Si cum sa va zic, noi suntem genul de oameni foarte activi : tati intrea...
  • in vacanta

mergem in vacanta... 20 saptamani ne-am propus o vacanta in Turcia...de fapt o aveam planificata de inainte de a afla de bebe...o sa fie complicat, dar - ne descurcam noi...aproape 30 de ore cu autoc...
  • Alte gânduri

Uneori in insomniile mele stau și ma gândesc și încă nu conștientizez faptul ca o sa devin mămică în mai puțin de o lună. Am o chestie micuta, ce creste și se dezvolta, care o sa aibă propria ei perso...

Hello !!! A venit momentul sa calatorim putin....plimbam burtica :))). Peste cateva zile vom pleca putin prin imprejurimi, la manastirile bucovinene, la aer curat. Am emotii, sper sa fiu ok la drum si...