La Munte

• Saptamana 36, vacanță la munte! A mai trecut o saptamana si cu acordul medicului ginecolog am plecat un weekend la munte. Cu mari emoții am trecut de acest sfârșit de săptămână deoarece am facut o plimbare pe munte si spre seara am observat deja că am inceput sa elimin dopul gelatinos intr-o cantitate destul de mare. Si normal ca spre seara am inceput sa am emotii si toata noaptea nu prea am dormit bine. Dimineață ne-am trezit ok, totul bine cu bebe, inca astept sa treacă cele 4 saptamani si il pot naște la termen. Mișcarea este foarte importanta in sarcina dar nu faceti ca mine ca sigur veti avea emotii mari la primele contractii false! PS. La prima sarcina, dopul gelatinos l-am eliminat în 3 saptamani, in cantități destul de mici, acum totul este diferit.

• La Munte

Saptamana 36, vacanță la munte! A mai trecut o saptamana si cu acordul medicului ginecolog am plecat un weekend la munte. Cu mari emoții am trecut de acest sfârșit de săptămână deoarece am facut o pl...
  • Ecografii

35 de saptamani! Am ajuns si aici! Ieri am fost la ecografie si am aflat ca totul este bine, este grasun, are 2765g deja. Este pozitionat corect, cumva pregatit pentru nasterea naturala pe care mi-o ...

Ecografii! Sunt deja in luna 8 de sarcina, vai cat de repede trece timpul, mai ieri spuneam ca nu creste mai repede burtica si ca nu misca mai repede (senzatii unice). Ca si la prima sarcina, ecograf...
  • Camera bebelusului este gata

Camera bebelusului! La noi nu va exista asa ceva, deoarece locuim intr-un apartament cu doar 2 camere, sufragerie si dormitor si nu ar fi suficient spatiu pentru camere pentru fiecare copil (am unul ...

Am fost cu burtica in vacanta!!! Alta varianta nici nu aveam!  Am plecat dis de dimineata, practic cu noaptea in cap, la un drum lung si destul de aglomerat si anume, cel spre Marea Neagra. Ave...

• Cu burtica la munte

Buna seara! Am fost zilele acestea intr-o mini-vacanta la munte. Mi-am dorit foarte mult sa ajung in acest loc superb: Amfiteatrul Transilvania. Ne-am bucurat de priveliste si ne-am relaxat pe iarba....
  • Prima plimbare la munte

Prima vacanța a lu bebe Luca la munte la 4 luni . Am avut emoții deoarece el a fost învățat sa doarmă numai la el in camera când mai eram in vizita la prieteni sau la bunici când se făcea ora de culca...
  • Mini concediu

Am plecat într-o vacanta de 3 zile la Ocna Sibiului cu finul. Băieții abia asteptau sa ajungem. Am rezervat de acasa cazarea, am ajuns dimineața la 9, dl a fost drăguț și ne a și cazat. Eram ușor obos...
  • Impachetarea

Sa pleci in concediu cu bebicii si sa ai si asteptari la cateva clipe de relaxare,inseamna sa fii chiar un om super pozitiv
  • La Munte

Pe puiul meu l-am tot plimbat, de data asta l-am dus la Bicaz. Tot drumul a dansat in burtica spre incantarea lui tati aiba fratiorului mai mare. Pentru mine a fost amuzant dar dureros. Simt ca nu ma...
  • Calatorie pe Etna, vulcan activ

Niciodata nu m-as fi gandit ca fiind gravida as putea merge mai mult de 8 km pe zi si inca sa urc in munti. Astazi am vizitat Etna, un vulcan activ din Sicilia, plin cratere, lava intarita si care ema...
  • La Munte

Pe 13 iunie 2016 am plecat cu familia la munte, fara Gabriel. Tata a venit in concediu din Germania si ne-a invitat la munte la salina Turda, Moeciu si cheile Bicazului. Ei a platit totul. Ne-am intor...
  • Aventura in Padurea Bantuita

Cand le vorbesc despre Romania prietenilor mei ne-romani, le vorbesc despre frumusetea muntilor si padurilor romanesti. Mai toti sunt fascinati de mitul Transilvaniei despre care stiu i ca ar fi plina...