Vacanta cu burtica

• Deși eram la primul copil nu mi a fost teama de ceea ce se poate întâmpla și încă de la începutul sarcinii am încercat sa îmbin și serviciul si casa și plimbările. Asa ca pana pe la 27 de săptămâni am fost plecata la mare, la munte, în Delta Dunării. O fericire pentru mine căci aceste momente sunt de neuitat și mai ales de povestit și copilului. Spun 27 de săptămâni pentru că, în acea perioada în urma unei ecografii și al unui consul mi s a depistat de dl dr ca aveam colul scurt, mult prea scurt cu risc de naștere prematura. Nu era o problema sa se nască din vreme, dar era prea devreme. Asa ca medicul m a sfătuit ca cel mau bine este sa raman internata câteva zile pentru a mi monitoriza starea de sănătate și a mea și a bebelui. Bebe era foarte bine. Lua bine in greutate, evolua normal, dar datorita problemelor mele a trebuit sa renunț la plecări, plimbări, sa îmi acord mai mult timp relaxării și odihnei. Am rămas în concediu prenatal, deși pentru mine nu era un efort sa merg la munca, ci o placere și ma bucuram sa îmi vad colegi. Este posibil ca statul mult în picioare, orele de munca sa fii dus la apariția acestei probleme. Asa ca pe toată perioada sarcinii a trebuit sa am grija si sa fiu monitorizata. Am urmat la un spital de stat și nu îmi pare rău. Am fost foarte mulțumită.

• Geanta bebelusului

Am primit geanta bebelusului. Asa cum i se și spune numele prezintă foarte multe monstru și produse de uz pt bebe. Printre care 2 paste de dinți diferite vârste, vot D, siropul de tuse (monstra), pem...
  • Ieșirea din spital

Ieșirea din spital după 4 zile a fost o adevărată așteptare. Sotul a fost nerăbdător sa ne vadă. Ne a așteptat în fata spitalului mama soacra cu soțul meu și verișoara lui. Am primit flori, cadouri ...
  • Familia afla despre bebe

Familia a aflat despre venirea bebelusei încă din primele săptămâni. Pentru ca nu vorbeam prea des cu ei despre copii. Au fost destul de surprinși. Socrilor mei i a spus soțul ca sunt insarcinata si a...
  • Nasterea

Nasterea. Un moment important în viata mea După cum am povestit întrarea în travaliu, acum urmează sa povestesc despre nastere. Am născut natural, după un travaliu de 5 ore. La 11.40. Ce pot sa sp...
  • Travaliul

Am întrat în travaliu...acesta este titlul de astăzi. O experienta de neuitat. Fiind la primul copil , totuși am rămas stăpâna pe situație. Au început contracțiile sa ma ia la 6 dimineața când soțu...

• Plimbarica

Hai ca a ieșit și soarele! Ieri a ținut vremea cu noi, ne a scăpat de ploaie, am avut și soare, în schimb vântul ne a acompaniat toată ziua. Dar nu ne plângem, a fost clar mai bine decât ziua preceden...
  • Friiig

Am prins o vreme urataaa tare! A plouat, a bătut vântul, ne am îmbrăcat cu vreo 3 straturi, burtica a fost bine protejata. Astăzi nu mai ploua, pare chiar un pic mai cald e decât ieri.. Sa speram ca a...
  • Vacantaaaa

Gata, am ajuns în Budapesta! Avem ghinion de vreme urâtă, ploaie, vânt, frig.. Burtica e protejata, are vreo 3 straturi de haine, ca nu mai pot de frig 😂 dar se descurca bine pana acum, ne am plimbat ...
  • Vacanta ❤️

Maine plecam în vacanta! Mi am dorit super mult sa avem parte de un ultim concediu doar noi doi, asa ca ne am luat bilete către Budapesta ❤️ deși e atât de aproape, n am reușit sa ajungem pana acum. A...
  • Am plecat in concediu

Avand in vedere faptul ca deja am trecut de jumatatea sarcinii, am zis ca este necesar sa mergem si noi intr-un concediu cat inca nu ma "rostogolesc" :)) Asa ca l-am lasat pe bebe nr 1 la bunici si no...
  • Ultima vacanță în 2

Mai este aproximativ o lună până când mica noastră minune va veni pe lume 🥺 emoțiile sunt din ce in ce mai mari și parcă incepe sa se instaleze și frica de naștere. Așa că, am decis sa plecăm în ultim...
  • Burtica in vacanta - urcat pe munte

Am supravietuit si acestei vacante cu sotul si copilul care aseara a facut un tantrum de 1h in toiul noptii. Suntem de cateva zile in tusnad si nu am scapat nici in sarcina asta de urcatul pe munte. S...
  • Plimbare, experinta însărcinată in 34 de săptămâni

Duminica, ne-am decis sa facem o plimbare cu nasii , si nu prin parcul din oras, ci undeva sa ne recreem si sa ne incarcam bateriile, asadar am votat si am mers la Lacul Rosu. Noi fiind din Bacău nu a...
  • Ultimele plimbari în 2

Incep prin a spune ca îmi lipsea un mic concediu după toată agitația prin care am trecut în ultima perioada și cum după ultima vizita la doctor totul era bine, ne-am luat inima în dinți și am plecat î...
  • In concediu in Grecia insarcinata

Ne-am tot gandit daca si unde sa mergem in concediu. Am asteptat rezultatele de la morfologia de trimestrul I, apoi ne-am gandit sa planificam o plecare in vacanta.Cum avionul nu era o optiune de tran...