Retete si idei culinare

• Timeline View
Vezi mai mult
  • Camera bebelusului este gata

La început de drum bu stiam daca vreodată vom avea o camera pregatita pentru puiul nostru. Cand am aflat de sarcina ne-am dat seama ca avem nevoie de spațiu și va trebui sa ne mutam insa lunile treceau iar noi nu reuseam sa gasim varianta optima. Iata acum, pe final de călătorie, luam magazinele la...
  • La jumatate de drum

Timpul a zburat pur si simplu. Desi am intrat devreme in concediu de risc maternal si toata lumea mi-a spus cat ma voi plictisi, timpul a zburat pur si simplu. M-am bucurat din plin de aceasta perioada magica si desi sunt putin speriata de venirea lui bebe pe lume, aproape ca nu mai am răbdare pana ...

Prima vacanta cu burtica a fost cand inca nu aflasem de existenta lui bebe. De atunci si pana acum oriunde am avut mici escapade burtica a fost foarte fericita, lui bebe pare ca ii plac mult plimbarile si descoperirea de locuri noi. Din pacate exista si inconvenienta durerilor și umflaturilor de pic...
  • Burtica in fiecare luna

In primele luni eram foarte mandra de burtica si imi doream mult sa se vada, sa o pot purta cu mandrie. După ce am aflat ca voi avea un baietel eram si mai incantata. Lunile au zburat si nici nu mi-am dat seama cand burtica a început sa fie din ce in ce mai mare. Desi e din ce in ce mai greu de purt...
  • Cumparaturi pentru bebe

Pentru ca nu stim inca in ce zodie se va naste bebe dar și pentru ca am vazut hainute atat cu zodia rac cat si cu zodia leu, bebe s-a ales cu doua body-uri, fate unul pentru fiecare posibila zodie. Fiecare iesire la cumpărături se termina oricum la raionul de copii.
  • Am aflat sexul copilului

Cele mai mari emoții le-am avut inainte de controlul la care trebuia sa ne spuna sexul bebelusului. Desi simțeam si imi doream foarte mult ca bebe sa fie baiat, emotiile tot au fost copleșitoare. Fost foarte fericita cand medicul ne-a confirmat: avem un băiețel
  • Am ales numele copilului

Inca de la prima noastra intalnire, amandoi am fost de acord ca vrem doi copii si amandoi aveam pregatite nume. Recunosc ca pentru baiat numele il aveam eu pregatit, mi-am dorit dintotdeauna ca primul copil sa fie baiat. Cel de-al doilea prenume de baiat l-am ales dupa o vizita la muzeu.
  • Am auzit bataile inimii lui bebe

Cea de-a doua ecografie a venit cu au momentul unic în care i-am auzit inimioara lui bebe. Un moment unic si de neuitat. Din pacate având in vedere pandemia, tati nu a putut sa participe la consultații.
  • Familia afla despre bebe

Primul om care a aflat de sarcina a fost mama mea. Cu ea am si cumpărat testele de sarcina, doua la numar ca sa ma asigur ca voi primi un rezultat concludent. Dupa ce a aflat si iubitul meu, rand pe rand au urmat rudele. Desi sarcina a venit dupa foarte putin timp de cand încercam, toti au primit ve...
  • Prima ecografie

La scurt timp dupa ce testul a iesit pozitiv si tati a fost cu bucurie anuntat, am programat si primul consult respectiv prima ecografie. Fiind perioada cu zile libere am găsit un loc liber chiar in ziua de sf Andrei si astfel prezenta bebelusului ne-a fost confirmata. Asa ne-am si întărit dorinta d...
  • Tati afla despre bebe

Desi amandoi ne doream un bebe, emotiile au fost destul de mari cand am aflat de existenta lui si mai mari cand a trebuit sa il anunt pe tati. Mi as fi dorit sa imortalizez momentul insa emotiile au fost mult prea mari. Tati a fost surprins si incantat de veste. Vom fi parinti in cateva luni??
  • Test de sarcina pozitiv

Ma simteam de ceva vreme foarte obosita, aveam arsuri iar tigarile iquos nu prea mai aveau farmec dimineata. Desi toate acestea nu erau neaparata stari neobisnuite pentru mine, dupa intoarcerea dintr o minivacanta am decis sa fac un test de sarcina. Nu facusem niciodata un test de sarcina si am zis ...