În vacanta

• În vacanta am ales sa mergem la munte pentru ca atât eu cât și soțul meu suntem iubitori de munte, de natură. A fost atât de relaxant pentru mine mai ales ca nu a fost atât de cald, foarte greu am suportat căldura pe perioada sarcinii. Ne-am plimbat pe jos, am făcut poze, am mâncat, am fost la mănăstire, totul a fost minunat și sunt sigura ca și bebe s-a simțit la fel de bine.

• Primele mișcări în burtică

Tot auzisem povesti despre mișcările bebelușului în burtica, dar nu mi-am imaginat vreodată ca sunt atât de frumoase și de minunate. Se simțeau ca aripile unui fluture dând ușor pe pielea mea de pe bu...
  • Nașterea lui Patrick

Vineri dimineață durerile erau tot mai mari și la intervale mai scurte. Am stat acasă cât am putut de mult, dar deja nu mai puteam sa ma ridic din pat. S-a făcut ora 14,am ajuns din nou la clinica, m-...
  • Pregătirea pentru maternitate

Am început sa ma pregătesc de maternitate destul de devreme, voiam sa fie totul pregătit. Pătuțul l-am pregătit cu 2 luni înainte, îmi făcea mare placere sa ma uit la el. Am început sa îmi fac o lista...
  • Au început contracțiile

Era joi seara 07.10 2021,cand am început sa am ceva dureri, încă nu știam dacă sunt contracții sau nu, asa ca am sunat-o pe mătușa mea, care era asistenta la maternitatea la care urma sa nasc, la spus...
  • Perioada sarcinii

Perioada sarcinii a fost una minunată, am încercat sa fiu cât mai activa pentru ca știam ca contează foarte mult la naștere, mai ales ca îmi doream sa nasc natural. A fost și o perioada stresanta deoa...

• 🥰Bebe la plimbare🤩

🤩Țin minte ca după ce am aflat ca sunt însărcinată din cauza grețurilor nu prea am experimentat multe de-aceea nici excursii sau nu prea am mers niciunde . 😑Asa ca am lăsat-o balta sau când o sa fim ...
  • Burtica la mare

Cel mai bun sezon pentru burtici sau pitici la mare din punctul meu de vedere este luna Septembrie. Caldura este suportabila, prețurile sunt relativ bune si evitam aglomerația din extra sezon. Am s...
  • Zborul cu avionul în trim2

Am plecat în vacanta! 🥳 zborul cu avionul a fost destul de greut insa am rezistat, partea grea e faptul ca dacă zbori seara, asta înseamnă că ești mai toată ziua pe drum, aștepți mulți în aeroport, et...
  • Evelina

Heeei! Tot eu sunt ,mama Antoniei,am revenit sa mai.povestesc cate ceva din prima sarcina!Prima vacanta inainte de a deveni parinti a fost destul de obositoare ,aveam 7 luni de sarcina si ma simteam f...
  • Prima călătorie cu avionul

Prima călătorie a bebelusului, chiar dacă e in burtica, a fost in Olanda. La 8 săptămâni, am zburat cu avionul pentru prima oară și a fost o vacanța de vis, m-am simtit foarte bine, am mâncat foarte b...
  • Vacanta la mare, sarcina 20 saptamani

Am ajuns și la mare! 🥳 După ce am discutat cu medicul meu, mi-a dat voie sa fac baie în mare fără probleme, atâta timp cât ma dau cu protectie suficienta și balaceala e doar de răcorire și nu stau ...
  • Ultima plimbare inainte de intalnirea noastra

Dupa ce am pregatit bagajul pentru maternitate, camera, dupa ce ne-am linistit sufleteste am decis sa facem o plimbare, poate ultima inainte sa vii pe lume. Eu eram tot mai obosita, ma miscam tot mai...
  • Mișcări bebe

Agitația lui bebe, îmi dă mari bătăi de cap . Câteodată am impresia că vrea să iasă prin burtică, așa de puternic lovește. Cel mare (1an si 2l) adoră să adoarmă pe burta mea, și câteodată până se lin...
  • Vacanta cu burtica

Deși eram la primul copil nu mi a fost teama de ceea ce se poate întâmpla și încă de la începutul sarcinii am încercat sa îmbin și serviciul si casa și plimbările. Asa ca pana pe la 27 de săptămâni am...
  • Povestea noastra

Cea mai emoționantă zi de nastere. Faptul ca voi deveni mamica, este cel mai minunat cadou pe care il puteam primi. Suntem cei mai bucuroși, emoționați dar si fericiti ca vom fi părinți, dorința noas...